Mini case study - Nativní reklama pro Borotalco

V listopadu a prosinci jsme realizovali pilotní digitální kampaň pro značku italské kosmetiky Borotalco. Pro klienta jsme vytvořili komplexní digitální strategie zahrnující optimalizaci pro vyhledávače, správu sociálních sítích, spolupráci s influencery a samozřejmě také programatickou reklamu. V rámci té jsme testovali i relativně nové formáty dostupné přes RTB, mezi kterými nesměla chybět nativní reklama.

Výsledky za nativní reklamu byli natolik dobré, že daly vzniknout i této mini případové studii. Prakticky ve všech sledovaných benchmarcích jí patřily první příčky mezi použitými formáty v rámci RTB kampaně (a nejen tam). Ať už se bavíme o průměrné ceně za konverzi, míře okamžitého opuštění, počtu stránek na návštěvu, nebo době strávené na webu.

Za spolupráci děkujeme Aleši Sekaninovi a R2B2.

O novinkách v RTB informujeme u nás na blogu průběžně. Sledujte nás, ať vám nic neuteče!

Nativní reklama patří mezi nejefektivnější nástroje v rámci RTB kampaní.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

7. dubna 2017

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné