Instastories - pusťte sledující o kousek blíž

Využití funkce Stories na Instagramu roste od jeho zavedení raketovou rychlostí. A mnoho uživatelů by vám řeklo, že přes den projíždí jen Stories a feed si nechají až na později – ten jim totiž na rozdíl od Stories nikam neuteče. A co na tom, že už se na něj později vlastně ani nepodívají. Jak je tedy využívat, co na ně postovat a co z toho jako firma či jednolivec můžete mít? Dnes vám přinášíme několik konkrétnějších tipů. Tak se na to pojďme podívat.

image

Formát příspěvků

Kompozičně dokonalé, ostré a kouzly Photoshopu prosvětlené fotky patří do feedu. Tam dělají parádu a sbírají lajky. Stories je místo pro neupravené fotky z telefonu, které zachycují okamžik. Mají vašim sledujícím ukázat, co se děje zrovna teď a bez příkras, v tom je celá magie. Fotit můžete přímo z aplikace, nicméně pokud vám víc záleží na kvalitě výsledné fotky, vyfoťte ji normálně před fotoaparát telefonu a na Stories ji nahrajte z alba. Musíte to ale stihnout během 12 hodin od vyfocení, pointa Stories je přece jen ta přirozenost a aktuálnost. Tak je škoda to zkoušet obcházet. Jednoduše ukažte, co zrovna děláte.

image

               

Boomerang

Boomerangy by vydaly na článek sám o sobě. Krátké video do smyčky je formátem, který si většinu lidí okamžitě získal. Přestože jeho nadměrné využívání začalo spoustu lidí velmi rychle otravovat, používáme ho všichni o sto šest. Možná by jen stačilo upustit od rádoby sexy svůdného mrkání nebo vyplazování jazyku a využít jeho potenciál naplno. Pobavte své publikum, fantazii se meze nekladou.

Nepovedené záběry

Čím se nejjednodušeji přiblížit lidem? Ukažte jim nepovedené záběry. A neříkejte, že žádné nemáte!

Filtry

Poslední prvek, který ještě mohl lidi táhnout ke Snapchatu, byly populární filtry. I ty už se ale na Stories objevily a kromě populárního psa, králíčka a typicky zkrášlujícího filtru tam najdete i spoustu dalších. Doporučujeme je ale využívat s rozumem, na firemní účty se psí uši přece jen moc nehodí.

Nalákejte na web

Možnost vkládání odkazů měly donedávna jen ověřené účty celebrit. Instagram nyní tuto možnost rozšířil na všechny business účty s více než 10 000 sledujícími. Pokud se mezi takový profil řadíte, rozhodně tuto funkci využívejte. Návštěvnost webu vám jistojistě stoupne. Není nic jednoduššího, než si otevřít článek přetažením prstu po displeji. Sbohem odkazování na link v biu nebo kopírování odkazů!

image

Odkaz ve Stories

 

Mluvte!

Poslední tip zní jasně – mluvte. Ukažte se svému publiku takoví, jací jste. Mezi blogery se ví, že pokud na Stories mluvíte, bude vaše Stories sledovat mnohem víc lidí. Budou pro ně zajímavější než fotky, co leckdy nic moc neřeknou. Odhoďte tedy stud a podělte se pro jednou se svými sledujícími o aktuální dění formou mluveného projevu místo textu u fotky!

Pokud si se Stories nevíte rady ani v základu, mrkněte na návod od samotného Instagramu. A až to budete všechno umět, přečtěte si i tom, jak výhodná jsou promovaná Stories.

S námi to zvládnete!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10. července 2017

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné