Case study EUROPLASMA - Zvýšení povědomí, počtu registrovaných a odběrů krevní plasmy

S klientem EUROPLASMA jsme realizovali kampaň s názvem Souboj na krev, která měla za cíl zaujmout nové potenciální dárce krevní plasmy, především z mladší generace. Pro zásah cílové skupiny jsme vymysleli koncept soutěže mezi týmy, který byl prezentován primárně formou videí přes Facebook a YouTube.

Jak dopadl Souboj na krev?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

20. října 2017

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Komentáře

  1. Andrey Berest | 18. října 2018

    Dobry den,
    Zaujala me tato pripadovka. Ja pisu BP na tema online a offline reklamy. Mohla byste mi poskytnout informace o tom jak se podarilo zvysit pocet lidi pres offline?

    Dekuji.

  2. Lucka Suchopárová | 26. října 2018

    Dobrý den,

    studie se zabývala primárně online reklamou a data ohledně navýšení offline výkonu nemůžeme bohužel po dohodě s klientem poskytnout.

    Pokud byste potřeboval něco upřesnit, ozvěte se mi na lucie.suchoparova@sunmarketing.cz.

    Pěkný den,
    Lucie

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné