Minulý měsíc Adél vyrazila přednášet do Bratislavy na online summit, jehož hlavní tématikou byl influencer marketing. Na konferenci jsme se zaměřili na vyhodnocování spolupráce s influencery, které firmy stále ještě podceňují. Pokud vás téma zaujalo, omrkněte naši prezentaci.
Akce byla pod záštitou slovenských Hospodářských novin, na kterou se sešli odborníci jak z agentur, tak firem jako je Milka či Adidas, aby sdíleli své zkušenosti se zapojením influencerů do komunikace značek.
O tom, jak zapojit efektivně influencery do kampaní pořádáme v rámci Medio Akademie praktický workshop, kdy si mimo jiné vyzkoušíte výběr a oslovení vhodného influencera, dozvíte se další praktické rady o spolupráci a v neposlední řadě, jak spolupráci úspěšně vyhodnotit.
V prezentaci jsme se zaměřili na vyhodnocení kampaní s influencery, na jaké metriky se zaměřit vzhledem k cílům spolupráce. Druhým tématem byly rozdíly mezi barterovou a placenou spoluprací a ukázky rozdílu ve výstupech, které od influencerů dostáváme.