Online Summit v Bratislavě

Minulý měsíc Adél vyrazila přednášet do Bratislavy na online summit, jehož hlavní tématikou byl influencer marketing. Na konferenci jsme se zaměřili na vyhodnocování spolupráce s influencery, které firmy stále ještě podceňují. Pokud vás téma zaujalo, omrkněte naši prezentaci.

Akce byla pod záštitou slovenských Hospodářských novin, na kterou se sešli odborníci jak z agentur, tak firem jako je Milka či Adidas, aby sdíleli své zkušenosti se zapojením influencerů do komunikace značek.

O tom, jak zapojit efektivně influencery do kampaní pořádáme v rámci Medio Akademie praktický workshop, kdy si mimo jiné vyzkoušíte výběr a oslovení vhodného influencera, dozvíte se další praktické rady o spolupráci a v neposlední řadě, jak spolupráci úspěšně vyhodnotit.

Jak vyhodnocovat kampaně se zapojením influencerů?

V prezentaci jsme se zaměřili na vyhodnocení kampaní s influencery, na jaké metriky se zaměřit vzhledem k cílům spolupráce. Druhým tématem byly rozdíly mezi barterovou a placenou spoluprací a ukázky rozdílu ve výstupech, které od influencerů dostáváme.

Umíte vyhodnotit, jak se vám povedla kampaň s influencery?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

28. října 2017

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné