Sklik Expert Forum 2018 Kino Popcorn Víno Vedro

Digichef

Čtyři z našich řad měli tu čest jít ve čtvrtek 7. 6. do kina na Andělu. Na programu bylo 7 přednášek od seznamáků. A pak nám venku dali pivo, víno, vodu, pochutiny, nové a staré známosti. Na malý pátek pěkně strávené odpoledne.

image

Níže již najdete to nejdůležitější, nebo alespoň to co jsme si zapamatovali, od každého řečníka na Sklik fóru.

Seznamák 1 – Zdeněk Phillip, Strategie reklamních systémů 2018

Jak to vlastně funguje, když se v Seznamu rozhodnou vyvinout nový produkt? Tak asi takto: fíčura -> výzkum -> vývoj -> testování -> komunikace -> A/B test -> nasazení -> vyhodnocení. Ale nejvíc si všichni pamatujeme Štiplavé otázky nejmenovaného kolegy z oboru. Jo a Sklik Editor nebude.

Seznamák 2 – Jakub Novotný, Cross device

Jakub nám povídal o cross device. V Seznamu chtějí pracovat s cross device hybridním způsobem. Tedy párovat přístupy podle přihlášení uživatele + využívat modul cross6 (který využívá například i adform), který uživatele páruje na základě statistické pravděpodobnosti. Spolehlivost by mohla být až 93 %. Dočkáme se snad již na podzim.

Seznamák 3 – Roman Stejskal, Automatizace a Data studio

Roman nám řekl něco o skriptech v Skliku, kde najdeme podrobné popisy a návod jak na to. Abyste to nemuseli sáhodlouze hledat, je to na GitHubu. Dále mluvil o Sklik konektoru do Google Data Studia. Rozhodně zajímavá možnost automatického importu dat z Sklik účtů. My využijeme spíše nárazově, máme pro reporty vlastní řešení.

Seznamák 4 – Jakub Loula, Jak správně přejít na kombinovanou reklamu

Jakub byl vtipnej. A radil nám jak správně přejít na kombinovanou reklamu. Dokonce promoval sám sebe, a nikdo si toho nevšiml. Kombinovaná reklama má enormní nárůst CTR oproti ETA. Až o 56 %. Pozor na max 20% textu na obrázku. Já bych tam osobně text nedával raději žádný. Nicméně Kubovi jedničku s hvězdou, já bych ho chtěl vidět třeba na #mktfest 2019. Aspoň bych konečně někomu rozuměl.

Seznamák 5 – Jan Zvolánek, Může nativní reklama fungovat výkonnostně?

Neprodejní text + příběh + zajímavý a nepřehnaný obrázek + neprodejní cílová stránka + viditelný užitek (tedy na té cílové stránce) = nativní reklama s výkonem!

Koho jiného mohli kucí ze Seznamu vybrat jako ukázku, než reklamu z dílny Sunu, že (je to ta třetí odshora, kdyby náhodou..).

image

Dobrá práce

Seznamák 6 – Miroslav Matějka, Výkonnostní a brandová kreativa v Skliku

Míra nám ukázal spoustu bannerů. Bannerů od klientů. Bannerů od Seznamu. Tedy také původně klientských bannerů, ale co s výkonem udělal zásah z dílny Seznamu. Také nám ukázal nejhorší banner na světě:

image

0% výkon

Jo, prázdná plocha. Díky přednášce jsme především zjistili, že v Seznamu nám mohou upravit naše (málo výkonné) bannery! Směle do toho.

Seznamák 7 – David Velechovský, Na čem v Skliku pracujeme

David se na závěr dne vytasil s tím co pro nás v Skliku připravují. Na všechno z toho se těšíme. Nových věcí není nikdy dost! Mrkněte tedy i vy:

  • Branding - v Skliku (zatím s platbou za CPT) již koncem června. A to je dobrá zpráva. Těším se, těšíš se, těší se.
  • Videoreklama – delší video s možností přeskočení a kratší video (bumper) bez možnosti přeskočení.
  • Dynamický banner a šablony – akviziční produktové cílení + DRTG šablona.
  • Testy nových navigačních výsledků – spojení s firmy.cz, vizuálně atraktivní, testování v létě
  • Rozvoj produktových inzerátů – vyšší kvalita a pokrytí produktových inzerátů + mobilní produktové inzeráty.
  • Vylepšené rozhraní Skliku – již znáte, spuštěno 6. 6. 2018.
  • Vlastní sloupce – v létě k dispozici!


Tak děkujeme kluci seznamácký. Nekecáme, makáme.

To nejzajímavější z Sklik Expert Fora 2018

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

15. června 2018