Seznam fórum 2018 a programatický nákup

V úterý 25. 9. jsme se zúčastnili Seznam.cz fóra 2018 v prostorách CineStar Anděl. Celkem 8 přednášek bylo zaměřeno na programatický nákup reklamy a my vás teď povíme, co jsme si z nich odnesli.

image

Celé fórum perfektně shrnulo základy toho, jak funguje programatický nákup a čeho můžeme s jeho pomocí dosáhnout.

image

Měli jsme možnost poslechnout si:

  • Dušana Šimonoviče, který vysvětloval, jak se liší přímý a aukční nákup.
  • Martina Jandoru a taje modelování dat, jejich původ ze služeb Seznamu a výsledné kombinace publik pro inzerenty.
  • Petra Vančuru jenž představil, jak využili namodelovaná data od Seznamu v kampaních pro HBO a rozšířili tím zásah kampaní.
  • Pavola Lukáče. Osvětlil nám, k čemu slouží feed v display reklamě a jak ho kreativně využít pro dynamické reklamy, které jsou o 28 % konverznější než bannery.
  • Petra Daneše zmiňujícího několik doporučení pro efektivnější video reklamy.

Následoval blok případových studií, z nichž bylo nejinspirativnější spojení PPC a RTB týmů v Adexpresu, kde se klade důraz na propojení jednotlivých kanálů a jejich hromadný reporting.

image

Hromadný reporting z Adexpresu

Seznam letos pořádal také Sklik Expert Forum, o kterém si můžete více přečíst v článku od Lukáše.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

3. října 2018

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné