Navštívili jsme konferenci Marketing with love

Na den sv. Valentýna jsme byli pozváni konferenci s trefným názvem '''Marketing with love'''. Program nabízel zajímavá jména českého marketingu.

image

Konference Marketing with love

Nejvíce jsme byli zvědaví na Martina Jaroše. Ale na začátku konference jsme se bohužel dozvěděli, že Martin dal přednost prázdninovým radovánkám s rodinou. Za sebe musím říct, že z konference si odnáším opravdu velkou dávku inspirace. Mezi ta nejzajímavější sdělení, patřila tato:

  • V roce 2022 bude vyšší investice do Facebooku než do všech TV. Jedná se o data z britského trhu, ale směr, kterým se bude reklama na sociálních sítích ubírat je zřejmý.
  • Získání plné pozornosti pro vaše sdělení zvyšuje krátkodobou návratnost z reklam.
  • Největší reklamní pokrytí obrazovky má televize se svými 100 %. Následuje Youtube (30 %) a Facebook (10 %).
  • Inspirovat se u konkurence je OK. Nemá smysl vymýšlet něco, co už známe.
  • Digitální marketing už dnes nestačí. Je potřeba na marketing nahlížet mnohem komplexněji.
  • Zlepši se každý den o 1 % a na konci roku budeš TOP. To znamená 365x lepší. ;-)
  • Kreativita potřebuje data a data potřebují kreativitu.
  • Marketing je jen jeden, mění se pouze společnost. Reklama tady vždy byla. Mění se pouze prostředky.
  • I nepříjemné komentáře se dají zvládnout s nadhledem. Zde byl uveden příklad Škoda Auto. Chcete se inspirovat jak na hatery? https://www.youtube.com/watch?v=rHVvNDZmnB8
  • Nepodceňujte branding ve spotu. Zákazník si vždy musí kreativu spojit s brandem.

Nepodceňujte branding ve spotu. Zákazník si musí reklamu spojit s Vaším brandem.

  • Celkový průměr hodnocení: 0.0 z 5
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

22. února 2019