Lidé se často ptají, jak pracujeme v našem obchodním oddělení. Jak obchodníky hledáme, vybíráme, školíme, trénujeme a jací lidé to vlastně jsou...
Rozhodli jsme se proto s celým týmem accountů, že vás s naším obchodním životem blíže seznámíme prostřednictvím seriálu článků o tom, jaký je život obchodníka, jak se jím stát a jak se co nejrychleji stát opravdu dobrým.
Články by měly být pro všechny, koho zajímá oblast obchodování, pro ty, kteří uvažují, že se obchodníkem stanou, ale i pro ty, kteří ještě ani netuší, že by obchodníkem mohli být.
Chystáme i přehled o tom, jací obchodníci vlastně jsou, ač se to nezdá, tak každý z nich je jiný typ a každému klientovi sedí jiná forma komunikace. Těšit se můžete i na výčet typů klientů, i u nich je definováno několik skupin, podle kterých se mohou obchodníci řídit v komunikaci s nimi.
Bude toho hodně, tak se můžete těšit v následujících dnech na první díl. I když už máme seriál celkem promyšlený, zajímaly by nás vaše názory, tipy, připomínky. Jaké oblasti týkající se obchodování by vás nejvíce zajímaly?
K článku již nelze přidávat další komentáře.
To zní jako výborné téma :-) Možná by nebylo špatné zjistit Váš na názor na to, do jaké míry dokáže ovlivnit a pomoct firma v rozvoji obchodníka a do jaké míry je to na něm.
Firma pomůže primárně lidsky - přijme ho do kolektivu, věnuje se mu apod., sekundárně pak pomůže "funkčně" - obchodník vidí, že kampaně fungují, že procesy fungují. Ale to vše je podle mne tak 20%, zbylých 80% je na obchodníkovi. Buď chce nebo nechce.
Těším se na články František Neužil