Stalo se v online marketingu... (42. týden)

Odpalte rachejtle a pějte oslavné ódy, začínáme nový seriál! Ode dneška vás každý pátek seznámíme s tím nejdůležitějším, co se v uplynulém týdnu událo v online marketingu. Dost bylo řečí, pojďme rovnou na věc!

  • Mall.cz otevřel virtuální drogerii - Po dlouhé době vystoupil jeden z velkých e-shopů z řady a pustil se do originálního projektu. Ve stanicích metra Anděl, Náměstí republiky, Flora a Muzeum můžete nakoupit drogerii pomocí QR kódů - stáhnete si aplikaci, vyfotíte QR kódy zboží, které chcete objednat a Mall vám ho zdarma doručí až domů. Takové využití QR kódů se mi líbí! Filip Škaloud
  • Google představil automaticky vytvářené PPC reklamy. Google udělal první velký krok k automatické tvorbě kompletních kampaní. Betatestovaná novinka bude sama schopna vytvořit část textové reklamy a rozhodnout o vyhledávacích dotazech, u kterých jí zobrazí. Použití tohoto nástroje prý vede k výraznému zvýšení konverzního poměru ppc kampaní. Co na to říkáte vy? Já osobně očekávám, že pokud bude všechno fungovat, začnou velké e-shopy zeštíhlovat své PPC týmy. Pepa Kulhánek
  • Socialbakers monitorují Google+ - Analytická služba Socialbakers přidala k Facebooku, Twitteru a LinkedIn další síť, z níž "doluje" data, a to Google +. Jde zatím jen o beta verzi, brzy se snad dočkáme verze ostré. Jen tak dál, Socialbakers! Filip Škaloud

To by bylo pro tento týden vše, další vydání čekejte příští pátek. Vzhledem k tomu, že jde o náš první počin tohoto typu, budeme rádi za zpětnou vazbu a případné tipy na vylepšení. Diskuze je vám otevřena!

Tonda Růžička

21. října 2011