Stalo se v online marketingu... (43. týden)

Minulý týden jsme vám slíbili pravidelný přísun toho nejdůležitějšího, co se ve světe online marketingu za uplynulý týden stalo. Sice je teprve čtvrtek, ale protože nejsme žádní flákači, co by se v pondělí vymluvili na páteční svátek, přinášíme vám ho už dnes.

  • Sony vyplatilo Ericsson za 1,47 miliardy dolarů - Sony tak podpoří svou "four-screen strategy" - televize, notebooky, laptopy a mobilní telefony. Mimo samotné zařízení chce Sony na jednotlivé platformy prodávat i obsah pomocí síťí PlayStation a Sony Entertainment. Tonda Růžička
  • Coldplay zahráli pro celý YouTube - Koncert skupiny Coldplay se ve středu sice konal v Madridu, zhlédnout ho v přímém přenosu jste však mohli odkudkoli na světě. Celý byl totiž streamovaný na YouTube, a to živě a zdarma! Palec nahoru za vstřícný krok k fanouškům a propojení "reálného" světa se světem sociálních sítí. Filip Škaloud
Tonda Růžička

27. října 2011