Stalo se v online marketingu... (44. týden)

Další týden je za námi. Pojďme se podívat, co se během něj událo v online světě.

  • Webinář Avinashe Kaushika. Velmi zajímavý náhled pod pokličku inzerce na mobilních zařízeních a její následné analytiky. Ondra Hnát
  • Češi zaspali s podporou SSL u Facebook záložek. Podle TyInternety.cz více než 36 % ze 100 největších českých Facebook pages nemá funkční záložky s podporou SSL, přestože na to Facebook upozorňoval několik měsíců dopředu. Tonda Růžička
  • Karel Schwarzenberg má falešný profil na Twitteru. Kdyby byl pravý, nejspíš by neměl jako profilovou fotku sebe spícího na jednání a bio "Dobrou noc, pokud právě obědváte...". Ministerstvo zahraničních věcí se proti profilu ohradilo a okamžitě založilo panu Schwarzenbergovi oficiální profil. Ten ale zeje prázdnotou a nasbíral 64 followerů oproti více než 700, které má tweetující falešný kníže. A má je právem! Tweety jsou vtipné a zároveň nikoho neurážejí. Filip Škaloud
  • Boti řádili na Facebooku. Na Universiy of British Columbia vytvořili síť z botů, kteří simulovali chování reálných uživatelů a žádali neznámé profily o přátelství. Celá síť byla poměrně promyšlená. Výsledkem byla až 60% úspěšnost při žádosti o přátelství. Více na najdete na AllFacebook.com. Tonda Růžička
Tonda Růžička

4. listopadu 2011