Marketing Monday - Méně hádejte, více testujte

V pondělí 21. května 2012 jsme se zúčastnili dalšího setkání v rámci projektu Marketing Monday, tentokrát na téma Méně hádejte, více testujte. Jak jste možná vytušili z názvu, řeč byla o uživatelském testování.

Pozvaní odborníci nás seznámili s postupy testování od přípravy až po vyhodnocení.

Martin Kopta ze společnosti Seznam.cz nejprve pohovořil na téma realizace uživatelských testování. Zamýšlel se nad tím, zda je provádět interně, nebo raději zadat agentuře.

Dále vystoupil Tomáš Macků ze společnosti Ipsos, který se zaměřil na jednotlivé metody výzkumu trhu a trendy, které se v tomto oboru prosazují.

image

Marketing Monday

Mezi zajímavá patřilo i vystoupení Jakuba Česáka z H1.cz na téma mobilní testování. Jakub využil jako ukázku nedávno spuštěný web společnosti Vodafone, který je plně responzivní.

Na závěr vystoupil Jan Dovolil ze společnosti Constat research. Jeho vystoupení nás jednoznačně zaujalo nejvíce. Honza seznámil přítomné s možnostmi testování pomocí oční kamery a své vystoupení doplnil také o velice zajímavé videoukázky z reálného testování.

Pokud byste se rádi dozvěděli více, vřele doporučuju článek Michala Brtníčka z naší sesterské společnosti Meebio.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

24. května 2012

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné