Etarget v novém

S přicházejícím podzimem si i Etarget pořídil nový kabát. Za poslední měsíc nám tento reklamní systém připravil hned několik novinek, díky kterým by měla být správa reklam pro uživatele výrazně snazší. S čím dalším nás Etarget překvapí?

Hned na první pohled je zřejmá hlavní změna – design! Nyní máme k dispozici nové menu, které se zdá být přehlednější a uživatelsky přístupnější. Co společně s klienty oceňujeme nejvíce, je graficky inovovaný přehled statistik. Na první kukuč totiž dostaneme ta nejdůležitější data o provozu kampaně.

image

Nový design rozhraní Etarget

Změnou prošla také kategorie „cílení“. Zůstává možnost časového rozvrhu zobrazení, filtru stránek a nově se radujeme z geografického cílení, které bylo spuštěno celkem nedávno, přesněji 12. 10. 2010. Reklamy nyní můžeme cílit na jednotlivé regiony země. Nejde tedy vybrat bod, kolem kterého vyřízneme cílenou oblast, musíme vybrat konkrétní region. Při testování geo cílení mě ale zarazila možnost cílit na region „Zahraničí“. Obrátila jsem se tedy na podporu Etarget, kde mi byla potvrzena má domněnka, že se jedná o cílení na uživatele, kteří jsou mimo republiku a navštěvují stránky, kde se zobrazuje reklama Etarget. Cílení funguje pomocí IP adres.

image

Nastavení geo cílení

Funkce“ Filtr stránek“ byla též ve starším rozhraní, nyní je však přehlednější. Kontextová síť Etargetu obsahuje cca 2000 serverů, z čehož „Filtr stránek“ nabízí celkem 369 nejkvalitnějších a nejlepších serverů rozdělených do příslušných kategorií.

image

Filtr stránek

Jak jsem již psala v úvodu, nové rozhraní Etargetu nám usnadní správu kampaní. Velkou úlevou pro všechny správce jsou především nové možnosti zjednodušeného zadávání odkazů a klíčových slov.

S čím nás Etarget v brzké době zase překvapí? Bylo nám již potvrzeno, že začátkem příštího týdne by měly být rozšířeny statistiky a též by měla být zavedena zjednodušená práce s rozpočtem. Máme se tedy na co těšit! A jelikož se Etarget chystá na „podnikatelské Vánoce“, určitě bude nadále pokračovat ve vylepšování stávajících a přidávání nových funkcionalit.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

22. října 2010

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné