Dynamický remarketing AdWords již brzy?

Bannery zobrazující přesně ty produkty, které si ve vašem e-shopu prohlíželi jednotliví uživatelé. To je dynamický remarketing. Zní to skvěle, že? Otázkou zůstává kdy.

O co jde

Představte si, že prodáváte třeba parfémy. Uživatel přijde na váš e-shop, prochází ho a prohlíží/vybírá si různé produkty. Nakonec odejde bez toho, že by si objednal. Vy pak jako inzerent AdWords máte tu možnost v reklamní síti Google zobrazit těmto uživatelům bannery zobrazující přesně ty produkty, které si vybíral. Samozřejmě s obrázkem produktu, cenou a případně i popisem.

To je dle mého názoru naprosto skvělá funkce, protože uživatel dané produkty zná a zajímá se o ně, takže ho tyto bannery téměř okamžitě zaujmou. Pokud tuto funkci zkombinujete s nějakou akcí, třeba slevou, bude velmi pravděpodobné, že si uživatel nakonec nakoupí u vás.

image

Ukázka dynamického banneru na remarketing.

Jde tedy o grafické reklamy sestavené přesně na míru jednotlivým uživatelům, což samozřejmě zvyšuje jejich relevani a atraktivnost.

Tento formát reklamy je založen na propojení s Google Merchant Centrem, takže pokud ho ještě nemáte, určitě doporučuji založit.

Kdy to bude?

Bohužel tato funkce je zatím dostupná jen v uzavřeném beta testu. Uzavřeném jen pro několik největších inzerentů, jako je třeba Alza (ale jsou tam například i parfums.cz či Bonprix). Test byl zahájený zhruba v polovině ledna, ale tím, že se tyto bannery začínají objevovat čím dál tím častěji, zdá se, že již brzy bychom se snad mohli dočkat.

Více o Dynamic Display Ads na Google Ads.

V dynamickém remarketingu je budoucnost vedení PPC reklamy v reklamní síti pro e-shopy.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

18. dubna 2013

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné