Novinka z dílny Facebooku: výzvy k akci pro "nevěrné" uživatele mobilních aplikací

Digichef

Všeobecný zájem o mobilní aplikace v poslední době rozhodně neklesá a nejinak tomu je u Facebooku. Společnost čerstvě oznámila rozšíření svých Mobile App Ads. Tento reklamní formát je určen pro šíření a propagaci aplikací.

Dle slov Facebooku si díky Mobile App Ads nějakou aplikaci nainstalovalo již 145 milionů lidí. Větší výzvou však je to, aby se zároveň stali pravidelnými uživateli těchto aplikací. A právě to má řešit nová funkce: mobilním inzerentům nabízí 7 různých "výzev k akci", které jsou zacíleny přímo na ty lidi, kteří si inzerentovu aplikaci již stáhli. Cílem je dovést tyto uživatele zpátky do aplikace, přičemž inzerent přesně specifikuje místo v rámci aplikace, kam se uživatel dostane (např. na last minute zájezdy v případě cestovní aplikace nebo na slevy v případě prodejní aplikace).

Zdroj: Facebook for business News

Ondra Salamon

3. října 2013