Nový vzhled výsledků vyhledávání na Seznamu

Digichef

Další z novinek, které Seznam.cz tento podzim přináší, překvapuje svou rázností. Seznam.cz se rozhodl radikálně změnit podobu výsledků vyhledávání. Opouští tradiční řádkový seznam a přináší maticové responzivní poskládání výsledných stránek. V tomto novém formátu bude více kladen důraz na náhledy stránek. Větší náhledy mají být dle Seznamu lepším vodítkem při vyhledávání na internetu.

Nové výsledky vyhledávání jsou primárně určeny pro mobilní zařízení, na kterých beží už dnes. Co se týče počítačů, je Seznam.cz obezřetnější. Nový formát začíná počínaje dnešním dnem testovat na vylosovaných uživatelích. Pokud nepatříte mezi vylosované "šťastlivce", můžete si nové zobrazení vyzkoušet ve slovenském hledání na Seznam.sk.

image

Nový vzhled vyhledávání Seznamu

Dle screenu v článku to vypadá, že v novém vzhledu se budou reklamy zobrazovat na prvních třech pozicích. Tady v Sunu jsme všichni velmi zvědaví, jak to bude s reklamami na dalších pozicích, resp. s pravým reklamním sloupkem.

Zdroj: PR blog portálu Seznam.cz

Ondra Salamon

17. října 2013