Google Travel Event

Digichef

Chcete využít online reklamu k podpoře prodeje zájezdů? Nebo chcete nalézt silného partnera pro efektivní práci s PPC kampaněmi? Pak byl právě pro vás určen Google Travel event. Pojďme se podívat, jak to celé probíhalo.

Akce se konala ve velice příjemné restauraci Nostress, která disponuje i atraktivní galerií. Konference jako taková se konala právě v galerii, kde bylo dostatek prostoru pro velmi povedené prezentace jak zástupců Googlu, tak i mých kolegů.

Celý koncept konference byl postaven tak, aby se účastníci dozvěděli nové informace o online propagaci, podívali se na úspěšné projekty společností, které už online používají, a zároveň měli možnost vzít si odbornou konzultaci od zkušených profesionálů. Celé akce se zúčastnilo necelých dvacet cestovních agentur, se kterými se můžete dostat až na druhý konce světa.

image

Program Google Travel Eventu

Program konference

Úvodní slovo si vzal ten nejpovolanější, a to marketingový ředitel Google Česká republika, Petr Šmíd. Všechny přátelský přivítal a krátce představil celou akci a program.

Po Petru Šmídovi si vzal slovo Petr Nádvorník – Business Development Manager z Google CEE, který nás do tématu online propagace a prodeje zájezdů zasvětil podrobněji. V rámci prezentace jsme probírali moderní nástroje online propagace a na závěr přidal perfektní ukázku, jak to vypadá, když se online dělá pořádně. V tu chvíli si vzal slovo bývalý marketingový manažer Dovolena.cz a začal posluchačům přibližovat proces implementace online marketingu do celého marketingového mixu. Když se dostal ke konci, uvedl číslo návratnosti investice. V tu chvíli bylo vidět, jak všichni zúčastnění začali počítat.

Po této prezentaci jsme si všichni dali rychlou kávu, menší občerstvení a probrali nově načerpané informace.

Případové studie

Následně jsme se opět usadili před promítacím plátnem. V tomto bloku prezentací šlo primárně o konkrétní případy úspěšných kampaní. Slovo si vzala Pavla Grigarová, která celou akci organizovala, a představila Sun Marketing a další agentury, které se akce také účastnily.

Naše případová studie se týkala online propagace společnosti Interhome. Zde byl největší úspěch v optimalizaci kampaní. Následovalo představení agentur a poté následovala opět pauza, kde jsme načerpali energii na další program.

image

Prezentace případové studie optimalizace PPC kampaní pro společnost Interhome

Náš tým se v rámci dalšího programu rozdělil na dvě skupiny. Jedna část se odebrala do krásných prostor restaurace a všem zájemcům poskytla odborné konzultace v oblasti online propagaci. Druhá část týmu zůstala v galerii, kde jsme chvíli poslouchali prezentaci o PPC reklamě od Michala Zelinky – Associate Account Strategist z Google Česká republika, a zároveň jsme probírali aktuální situaci online propagace s marketéry ze společností, na které se v rámci konzultací nedostalo.

Závěrem

Hodina s hodinou se sešla, konzultace skončily, prezentace Michala také a nezbylo nic jiného než se po náročném dni sejít s kolegy, účastníky konference a probrat nově nabité informace.

Akce byla velmi precizně naplánovaná a celý průběh byl bezproblémový. Už teď se těším na další akci podobného typu.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

15. dubna 2014