7 důvodů, proč by vaše společnost neměla chybět na LinkedIn

Komunikace na sociálních sítích je v současnosti již nezbytnou součástí firemních strategií. Obzvláště však u menších společností se vede boj s časovými kapacitami a možnostmi se aktivně starat o všechny firemní profily na sociálních sítích. Nechcete-li mít jen prázdná torza profilů, vyberte si sociální sítě, ze kterých plyne přínos pro vaši společnost. Za úvahu určitě stojí právě LinkedIn! Přečtěte si sedm důvodů, proč právě do něj byste měli investovat čas a finance.

image

1. Nástroj pro aktivní navazování obchodních kontaktů

Pro firmy i soukromé podnikatele LinkedIn slouží jako komunikační kanál pro aktivní navazování kontaktů i jako vývěsní štít vlastní činnosti, referencí a doporučení. Díky možnosti zapojení do řady profesních skupin a diskuzních fór je možné na LinkedIn budovat dobré jméno společnosti a přirozeně nalézat zajímavé obchodní příležitosti.

2. Třetí nejpoužívanější sociální síť

Stále nejoblíbenější sociální sítí u nás je Facebook s přibližně 4,2 mil. účtů. Druhou příčku si zatím hájí Google+, který má přibližně 600 tis. českých účtů. LinkedIn tak s počtem 535 682 účtů (na Slovensku je to 205 237) předběhl o něco známější Twitter, kde se množství českých účtů pohybuje okolo 186 000.

3. Úzká cílová skupina s vyšším věkovým průměrem

Počet uživatelů není sice srovnatelný s Facebookem, za to nabízí daleko snadnější oslovení specifické cílové skupiny s vyšší afinitou. Uživatelé této sociální sítě jsou lidé vyššími příjmy oproti průměrné české mzdě, častěji s vysokoškolským vzděláním, zaměřeni na kariéru. Nejčastější jejich obory jsou: obchod, marketing a reklama, informační technologie, finanční služby.

image

zdroj: linkedin.com

image

zdroj: linkedin.com

4. Stále rostoucí sociální síť

LinkedIn patří k velmi rychle rostoucím sociálním sítím. Celosvětově se podle statistik k této sociální síti přidá každé 2 sekundy nový uživatel.

image

zdroj: linkedin.com

5. Aktivní uživatelé

Uživatelé této sociální sítě jsou aktivní a sledují pravidelně nový obsah. Mají zájem být vidět a být aktivně oslovován.

  • 42% uživatelů si pravidelně aktualizuje svůj profil
  • 39% uživatelů platí pravidelně za účet Prémium
  • 32% uživatelů si kontroluje účet každý den

6. Buďte krok před konkurencí

Buďte dál a využijte konkurenční výhody! Vytvořte profil, který budou sledovat lidé z vašeho oboru. Staňte se pro ně opinion leadery. Nebojte se konkurovat velkým společnostem, které jsou zatím na LinkedIn nejvíce zastoupené. Prostor pro menší firmy je stále nevyužitý! Máte možnost oslovit lidé jak zkušené ve svém oboru, tak i ty, kteří se teprve rozhlíží a sbírají první zkušenosti. 87% uživatelů považují LinkedIn jako kvalitní zdroj informací.

image

zdroj: linkedin.com

image

zdroj: linkedin.com

7. Placená podpora

Reklama na LinkedIn je hodně podobná Facebook Ads. Jedná se o textové sdělení doplněné o ilustrační obrázek. Reklama se skládá z nadpisu (maximálně 25 znaků), popisku (ne více než 75 znaků) a obrázku (velikost 50×50 pixelů) + URL. Pozice reklam je v rámci LinkedIn velmi různorodá – můžete je spatřit na profilové stránce, homepage, na stránce s pozvánkami a zprávami (Inbox), na stránce s výsledky vyhledávání nebo na stránkách skupin. Cena za proklik je poněkud vyšší například oproti Facebooku, ale vaše sdělení se dostane přesně k těm, ke kterým potřebujete.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

20. října 2014

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné