Pokud jste se dnes chystali dělat úpravy ve svém Sklik účtu, nebo jste jen kontrolovali kampaně po víkendu, nejspíš jste si všimli, že v kontextové síti přibyla možnost cílení na témata. Nová možnost cílení nyní běží ve veřejném beta testu, takže Sklik vyzývá všechny, aby své případné poznámky a podněty ke zlepšení zasílali přes kontaktní formulář přímo jim.
Systém tematicky řadí každou URL zvlášť, nikoliv web jako celek. Díky tomu by mělo být cílení na témata poměrně přesné. Nicméně na výsledky z praxe si budeme muset ještě počkat. Kromě přidávání libovolného počtu témat, můžete jednotlivá témata také vylučovat.
Nechybí ani přehledné statistiky. Nejen, že na první pohled vidíte v sestavě, jak si jednotlivá témata vedla, po kliknutí na zacílené téma se vám navíc zobrazí přehled, na kterých URL adresách se konkrétně reklama zobrazila.
Do budoucna je v plánu možnost exportovat a importovat témata v Excelu, stejně jako možnost exportovat tematické cílení z AdWords, máme se tedy na co těšit.