Od 1. září 2015 je možné v Google Adwords využít reklamy v Gmailu, které do teď byly v beta testování (pod názvem Gmail Sponsored Promotion). Díky novému formátu oslovíte uživatele prostřednictvím několika důmyslných možností cílení a vysoce účinného vzhledu v podobě e-mailové zprávy. Ta se zobrazí jako upoutávka, kterou lze rozkliknout do úplné reklamy. Reklama může být tvořena různými prvky sloužícími různým cílům, např. vložené video a obrázky, formulář, odkazy na volání nebo externí web apod.
Výhodou kampaní postavených na tomto formátu reklamy jsou určitě široké možnosti obsahového cílení, např. klíčová slova, témata a zájmy, publika, demografické údaje nebo třeba domény, ale i podle specifických kritérií - jako jsou zprávy ve vaší poštovní schránce nebo vaše minulé nákupy. Např. obdržíte mnoho zpráv o konkrétních výrobcích či službách a začne se vám zobrazovat reklama s nabídkou, která odpovídá danému tématu. To se samozřejmě děje automaticky, žádná osoba nemá přístup do konkrétního obsahu e-mailů.
Reklamy v Gmailu jsou samozřejmě omezené zásadami Google Adwords a několika technickými požadavky. Podrobnosti o možnostech reklam v Gmailu a jejich omezeních najdete na supportu.