Seznam spouští Produktové inzeráty

Sklik v posledních měsících představuje jednu novinku za druhou. Není to tak dlouho, co se zde objevila možnost vyloučení remarketingových publik ve vyhledávání a máme tu další. Tou jsou produktové inzeráty ve výsledcích vyhledávání na Seznamu. Tato možnost se nyní objevuje ve veřejném beta-testu.

Vedle klasických inzerátů tak můžete nyní otestovat nový reklamní formát, který je obdobou konkurenčních reklam s produktovými informacemi. Nastavení kampaní je opravdu jednoduché, stačí mít aktivní účet na Zboží.cz s nahraným XML feedem a ten následně propojit s příslušným účtem v Skliku. Po propojení účtu se zde objeví nová karta Produktové skupiny.

image

Produktové inzeráty ve vyhledávání Seznam

Pak už stačí vytvořit novou kampaň. V nastavení se objeví nová možnost "Produktová" (kampaň). Tu je následně možné segmentovat do reklamních sestav na základě následujících parametrů z XML feedu:

  • <manufacturer>
  • <categorytext>
  • <brand>
  • <delivery_date>
  • <custom_label_0>
  • <custom_label_1>

image

Vytváření produktových skupin

Je jasné, že zde zpočátku nebude tolik inzerentů, zejména v případě odvětví, ve kterých není příliš velká konkurence, a tak se dají očekávat velice příznivé ceny za proklik a stejně tak PNO. K reklamám s Produktovými inzeráty se určitě na Sunitce ještě vrátíme a podělíme se o naše zkušenosti.

Zdroj: Sklik blog

Sklik se v poslední době změnil k nepoznání a představuje jedno vylepšení za druhým

  • Celkový průměr hodnocení: 4.2 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

15. září 2015

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné