Sklik zavádí automatická pravidla

Digichef

30. září spustil Facebook instagramové reklamy a i v Skliku najdeme jednu novinku. Jedná se o automatická pravidla a umožní nám měnit cenovou nabídku pro jednotlivé sestavy či klíčová slova na základě námi definovaných pravidel.

image

Automatická pravidla najdeme úplně dole na liště nástroje.

Zatím se jedná jenom o beta verzi a možnosti nastavení jsou zatím poměrně omezené. Momentálně se dá automaticky měnit pouze cenová nabídka (směrem nahoru i dolů) a můžete si vybrat, jestli pro jednotlivá klíčová slova nebo celé sestavy. Níže přidávám stručný přehled možností, podle kterých se můžete rozhodovat.

  • Průměrná hodnota transakce
  • Průměrná pozice
  • PNO v procentech
  • Hodnota CPA
  • Počet prokliků
  • Počet konverzí

Vše můžete libovolně kombinovat, nastavit jak často se bude pravidlo spouštět a jaké období statistik má brát v úvahu.

Rozhodně zajímavá funkce a to především pro rozsáhlé účty, kde už není v lidských silách, vše dělat ručně. Další informace a podrobný návod na nastavení najdete na oficiálním blogu Skliku.

Petr Šedivý

1. října 2015