30. září spustil Facebook instagramové reklamy a i v Skliku najdeme jednu novinku. Jedná se o automatická pravidla a umožní nám měnit cenovou nabídku pro jednotlivé sestavy či klíčová slova na základě námi definovaných pravidel.
Zatím se jedná jenom o beta verzi a možnosti nastavení jsou zatím poměrně omezené. Momentálně se dá automaticky měnit pouze cenová nabídka (směrem nahoru i dolů) a můžete si vybrat, jestli pro jednotlivá klíčová slova nebo celé sestavy. Níže přidávám stručný přehled možností, podle kterých se můžete rozhodovat.
Vše můžete libovolně kombinovat, nastavit jak často se bude pravidlo spouštět a jaké období statistik má brát v úvahu.
Rozhodně zajímavá funkce a to především pro rozsáhlé účty, kde už není v lidských silách, vše dělat ručně. Další informace a podrobný návod na nastavení najdete na oficiálním blogu Skliku.