8. Affiliate konference: Optimalizace PPC reklamy na Facebooku

Pokud chcete na web přivést levnou a kvalitní návštěvnost, může být PPC na Facebooku tím ideálním nástrojem. Prezentace z 8. Affiliate konference se nesnaží komplexně shrnout téma pokročilé optimalizaci Facebook ads, ale spíše se zaměřuje na základní tipy, čemu při nastavování a optimalizaci kampaní směrovaných na web věnovat pozornost.

image

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

12. listopadu 2015

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Komentáře

  1. Karel | 13. listopadu 2015

    Jirko, jak se od sebe liší publika podle velikosti? Je např. publikum 25000 lidí pro účely CPC reklamy na online produkt (testy, školení) široké, střední, nebo užší? Dá se říct, že publika od určité velikosti už reagují hůře (jsou příliš velká a obecná)? Konkrétně pro CPC. Děkuji za odpověď.

  2. Jirka Pokorný | 13. listopadu 2015

    Zdravím Karle,

    to je dobrá otázka. Na konferenci padl stejný dotaz a i tam jsem říkal, že to není tak jednoduché určit. Jako vodítko může určitě posloužit ukazatel dosahu, který velikost publika ukazuje při nastavování cílení, viz http://screencast.com/t/y5ejMhQHTNh.

    Nicméně je potřeba to vyzkoušet, určitě to není nic čeho by ses musel pevně držet, neplatí to univerzálně. Podle tohoto ukazatele ti bude vycházet, že publikum o 25 000 uživatelích je bráno jako středně velké.

    Já osobně bych otestoval, jaké bude mít kampaň výsledky v případě použití optimalizované ceny a jaké v případě manuálně nastavené CPC.

    Publikum je sice středně velké, ale myslím si, že by tady klidně mohla lépe fungovat ta optimalizovaná cena. Vyzkoušej to a dej vědět, co ti vychází líp..

    Jirka

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné