Koukej, přemýšlej, jdi do toho a vrať se zpátky aneb YouTube jako nástroj frameworku SEE-THINK-DO-CARE

Počet uživatelů i sledovaných videí se na YouTube stále zvyšuje a stejně taky se zvyšují možnosti, které YouTube nabízí svým inzerentům a firemním kanálům. Získejte si i zde svou uživatelskou základnu se zálibou v oboru, kterého se týká váš business.

Koukej!

Najděte si na YouTube lidi, kteří mají vášeň pro obor, kterým se zabýváte. Díky možnostem cílení na zájmy a témata můžete zasáhnout velké publikum, pro které bude váš obsah zajímavý. Sledujte aktuální trendy a snažte se tomu svá videa přizpůsobit. Natočte videa, která budou užitečná i za deset let a snažte se své diváky inspirovat nebo pobavit.

Co dělat?

  • Spolupracovat s YouTubery
  • Videa typu 10 věcí, které nedělat, 5 typů lidí v posilovně/kavárně/v IT firmě
  • Vztáhnout aktuální události na váš obor
  • Vytvořit příběh spojený s vaším oborem

Co je cílem?

Budování brand awareness.

Přemýšlej!

Když už si získáte lidi, kteří začnou vaše videa sledovat, pomozte jim přemýšlet a vybrat si možnost, která je pro ně ta nejlepší. Nebojte se jim poradit, vy jste přece odborník. Vybídněte je ve videu, aby se vás zeptali na to, co je zajímá a diskutujte s nimi v příspěvcích pod videem. Vzdělávejte své uživatele, aby si vás zapamatovali jako společnost, která tomu skutečně rozumí. Dejte do každého videa Info Cards, aby uživatelé v případě potřeby rychle mohli dostat další informace.

Co dělat?

  • Točit videorecenze produktů.
  • Porovnávat navzájem různé možnosti.
  • Ukázat novou perspektivu staršího tématu.
  • Pozvat si autoritu v oboru.

Co je cílem?

Ovlivnit nákupní rozhodnutí.

Jdi do toho!

Jak prodávat na YouTube? Jde to vůbec? Využitím Info Cards, které jsou propojitelné s Google Merchant Centrem nebo XML feedem pro Google nákupy, můžete přidat i odkazy na jednotlivé produkty, které se ve videu objeví. Tak se uživatel dostane rychle na detail produktu na vašem webu. Do budoucna by se tato funkce měla dále vyvíjet, jako je na ukázce níže.

Co dělat?

  • Přidávat relevantní odkazy do vašich videí.
  • Vytvářet ve videích výzvy k akci.

Co je cílem?

Zvýšit prodej.

Vrať se zpátky!

Svým divákům byste měli dát důvod se na YouTube kanál vracet. Důležité tak je sdílet videoobsah pravidelně, aby si navykli navštěvovat kanál znovu a znovu. Videa by tak měla mít stejnou konzistenci – měla by být točena vždy stejně kvalitně, v jednotném formátu a využívat shodné elementy. Zapojte do tvorby videí také komunitu, dodávejte jim obsah, který je zajímá, a rádi se zase vrátí.

Co dělat?

  • Ptát se uživatelů na jejich názor.
  • Dodržovat rozvrh publikování videa.
  • Publikovat kontinuální seriály.
  • Využívat teasery na další videa.

Co je cílem?

Zvyšovat loajalitu.

A co dál? Publikujte svá videa i na Facebooku.

Natáčej videa a proveď zákazníka všemi fázemi na YouTube!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

24. února 2016

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné