Megarozhovor: Žhavé novinky ze světa accountů

Digichef

Vaše oblíbená rubrika "Ze života accounta" se opět hlásí o slovo. A začneme hned tím, že to celé tak trochu postavíme na hlavu. Žádné oddělení Accounts už totiž v Sunu neexistuje!

Cože? To jakože končíte s obchodováním?

No, něco na tom bude. Pryč už je totiž doba prodejců PPCček, bannerů a různých klikaček. S tím, jak se vyvíjí potřeby klientů směrem ke komplexnosti onlinového řešení, se posouvá i role Accountů z pouhých prodejců ke konzultantům. Přibyli k nám proto do týmu noví členové - Marketing Strategisti, Account Executivci a Workflow Specialisti. No a z našeho oddělení Accounts se stalo oddělení Business.

image

Tady jsme - v celé své kráse

Pojďme si tedy lidi, na kterých Business stojí, představit blíže.

Jiřík Jakl - Don

  • Jak dlouho jsi v Sunu a co děláš? Jsem tady minulý týden akorát 3 roky a jsem stále Account. Tedy vlastně Key Account, takže mám na starosti spoustu zajímavých klientů a projektů. A co dělám? No zrovna makám na nových klientech.
  • Čemu věnuješ poslední dobou nejvíc energie? Snažím se hlavně obchodně rozvinout stávající klienty a hodně se zaměřuju i na akvizici. No a taky se dost starám o našeho Dana (jsem jeho vládce). Chci, aby se rychle začlenil do týmu, získal rozhled a taky si něco vydělal.
  • Jaká nová služba je podle tebe fakt hustá a proč? Úplně nejvíc? Začínám poslední dobou trochu víc objevovat kouzlo sociálních sítí, uchopení konceptu komunikace a nové formáty na FB.
  • Co ti udělalo poslední dobou fakt velkou radost? Že jsem si splnil další metu na výplatě a mám nové auto. A taky mám velkou radost z Dana, že má nové klienty.
  • Chceš mi říct ještě něco dalšího? Jako poselství? Honzíku, cvič! A taky bych chtěl pozdravit mámu. Ahoj mami a děkuju. A taky děkuju přítelkyni, ahoj :)

image

Don, jeho padavan a vzadu vykukuje Bagetka

Daník Černohouz

  • Jak dlouho jsi v Sunu a co děláš? V Sunu jsem 3 měsíce, teď mi akorát bude končit zkušebka. No a jsem Account.
  • Co tebe teď nejvíc zaměstnávalo? Popravdě to teď byla hlavně škola, měl jsem státnice. Jinak v práci mi nejvíc energie zabírá volání a hledání nových kontaktů.
  • Jaká služba je pro tebe fakt hustá a proč? Pro mě jsou zatím všechny služby nový, takže asi všechno, celý online je hustý. No ale asi nejvíc mě baví sociální sítě.
  • Co ti udělalo největší radost? Asi můj první klient. No a hlavně jsem právě udělal státnice, takže jsem bakalář. To mi asi udělalo tu úplně největší radost.
  • Chceš mi říct ještě něco? Doufám, že mi tam brzo spadnou nějaký supr noví klienti a že kolegové ze mě budou nadšení (hlavně Don).


Zuzka Vaňková

  • Co ty Zuzko? Já jsem tu už 2,5 roku a dělám faktury, objednávky, reklamní účty, request účty, naše účty, prostě všechny účty. Takže jsi taková účetní? Tak trochu a taky trochu workflow. To mi vysvětli, co to vlastně je? Prostě se starám o chod kanceláře. Třeba teď zařizuju nábytek do nových kanclů, řešíme zasedačku, atd. Pak třeba vybavení pro nováčky, jejich zaškolení, průpravu a spoustu dalších věcí.
  • Čemu věnuješ nejvíc energie? Kubovi. Jednoznačně. A jeho klientům, fakturám a objednávkám.
  • Jaká služba tě zaujala úplně nejvíc? Tak úplně nejvíc dobrý mi přijde mapa živých vysílání na FB. To mě teď fakt hrozně baví. Jo a víte, že se dá na FB v událostech nově i formátovat text? Prý to brzy půjde i ve statusech a komentářích.
  • Co ti, Zuzko, udělalo největší radost? Ač jsem to ze začátku tak necítila, tak velkou radost, vlastně největší mi udělalo, když jsem zjistila, že jsem těhotná. Takže Sun může v prosinci očekávat další posilu do business týmu :)

image

Zuzka a její "soon to be" pupík

Michael Koch - Bageta

  • Bageto, jak dlouho jsi ty v Sunu? To je jako ptát se ženy na věk. Ale dobrá, dobrá. Není to tak dávno, co jsem nastoupil, ale už jsem měl v Sunu Vánoce, narozky i svátek. I dovolenou jsem si stihl vybrat. No a dělám strategie.
  • Čemu věnuješ poslední dobou nejvíc energie? Pro našeho obchodního ředitele: KLIENTŮM. Pro ostatní: Spánku, jídlu, Kačce, kostelu, škole a tak. Prostě těm nejoblíbenějším věcem. A pracovně to jsou celkové strategie. Aby to zkrátka celé dávalo smysl.
  • Jaká nová služba je podle tebe fakt hustá a proč? Docela mě tankuje možnost 360° videa. Je to další rozměr posouvání hranic. Viděli jste je? Bomba.
  • Co ti udělalo poslední dobou fakt velkou radost? Tak potěšilo mě, že má Síma (kolegyně ze SMM) nové boty. Takové sluníčkové. A já mám pro Símu slabost. (A ona pro mě.)
  • Chceš mi říct ještě něco dalšího? Chci říct, že Jan Schöppel je můj nejoblíbenější kolega.

image

Selfíčka nikdy neumřou

Honza Schöppel - Čepí

  • Dělat rozhovor sám se sebou je vždy nejlepší. Takže co ty Honzo, jak dlouho jsi v Sunu? V Sunu jsem 2,5 roku a dělám (stejně jak Don) Key Accounta.
  • Co tě teď nejvíc zaměstnává? No, těch věcí bude víc, ale nejvíc energie věnuju asi rozjezdu několika větších pilotních projektů, kdy je třeba hlídat každý detail.
  • Co za službu tě teď nejvíc zaujalo? Já jsem úplně hotovej z BI. Čím víc se do toho dostávám, tím větší je to pecka, co všechno si můžete pomocí dat zjistit a jak správně plánovat marketing. A taky jsem asi objevil ameriku díky placenému profilu na Linkedinu. Teď se můžu jednoduše spojit téměř s kýmkoliv.
  • Co ti udělalo největší radost? Tak radost jsem si udělal asi hlavně sám tím, že jsem se dokopal k tomu, že začnu psát svůj blog o online marketingu. Ještě to není ofiko, ale mám to skoro hotové a bude to velké. A taky jsem dostal super narozeninový dort s prskavkou ke včerejším narozkám.
  • Ještě něco? Mír, pravdu, lásku a sluníčko všem!


Míša Šťastná

  • Co máš na starosti ty, Míšo? Hlavně administrativní podporu kluků Key Accountů. Někdy tedy i psychickou! A v Sunu jsem 3 měsíce.
  • Čemu věnuješ nejvíc energie? Momentálně přípravě na státnice. A co se týče pracovního úsilí – dalo mi zabrat sladění systému vedení agendy kluků. Teď mám v plánu zajistit její automatizaci a vyladění procesů. To bude paráda!
  • Jaká služba je podle tebe nejlepší? To je dost těžká otázka – všechny naše služby jsou hustý. Vlastně hustokrutopřísný.
  • Co ti udělalo největší radost? Asi hlavně to, že jsme si v týmu sedli – pracovně i lidsky. Taky dárky a přání k narozeninám. Jo a ještě nanuk, když bylo teplo. Vlastně mám radost pořád! (pozn. autora: Protože Míša je Šťastná.)

image

Pozdrav z Prahe

Jakub Turner - Kubeee

  • Jak dlouho jsi v Sunu a co děláš? 2 roky a zalévám kytky. Cože? Počkej, kam že to dáš? Na Sunitku. Jo aha, takže 5 let a obchodního ředitele.
  • Čemu věnuješ nejvíc energie? Jako nejvíc? Asi tomu, abych se nezabil. No jinak tedy rozvoji obchodního oddělení, implementaci Business Inteligence a starání se o klienty.
  • Jaká služba je úplně nejvíc super? Takže, určitě naše PPCčka, pak SEO a taky sociální sítě. A zkusíš to trochu konkrétněji? No asi Keboola, GoodData a Uber - ten je super.
  • Co ti udělalo největší radost poslední dobou? Tak určitě nová sluchátka a taky, že jsem získal fakt velkýho klienta.
  • A chtěl bys mi říct ještě něco? Doufám, že sis dovolal schůzky na další týden.

image

Dream team - naši velitelé

Sandra Gligić - Sany

  • Jak dlouhou jsi v Sunu ty Sany? Od roku 2007. Takže 9 let. A co děláš? Počkej, má to být vtipné? Jsem chtěla říct, že jsem holka pro všechno. No prostě to tady vedu a makám na tom, aby všechno fungovalo, jak má.
  • Čemu teď věnuješ nejvíc energie? Tak 2 věci. Cvičení a PR Sunu, aby se o nás vědělo.
  • Co za službu ti přijde nejvíc super? Určitě marketingové strategie pro klienty. Aby celý ten marketing dával smysl a jednotlivé reklamní kanály fungovaly v synergii.
  • Co ti udělalo největší radost? Moje nová vesta na kick box. Musím ale asi i trochu vážně, ať nevypadám jako blázen, viď? Tak na vážno mě těší, jak se náš tým postaral o to, že oslavíme narozeniny luxusně, holky to naplánovaly skvěle, to mi udělalo velkou radost, bude to největší pecka.
  • A chtěla bys ještě něco vzkázat? Chtěla bych hlavně popřát, ať si lidé užijou naší párty.

Co na sebe práskli Business lidé a kdo skrývá největší tajemství?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.86 z 5
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86

20. května 2016