Podzim ve znamení změn na Skliku

Kdo ze specialistů na PPC reklamu by si nepamatoval loňský podzim, který se v Skliku nesl ve znamení velkých změn a upgrade? Kdekdo z nás v těchto dnech nemohl Skliku přijít na jméno, protože na takové odhalení novinek v sezóně nebyl úplně ideální timing. Hodiny zapracovávání novinek do kampaní se však nakonec všem velmi vyplatily. Klientům vzrostly tržby a všichni jsme spokojeně dožili Vánoc. A co nás čeká letos?

Co se loni vlastně událo

Už na začátku podzimu byla do rozhraní implementována funkce Automatických pravidel, které umožňují mnohem snazší hlídání kampaní a automatizování mnoha doposud zdlouhavých a ručních procesů. A aby toho nebylo málo, pustil Sklik na začátku října loňského roku do veřejné beta verze hned několik cílení: cílení na zájmy, pohlaví a zájmy o koupi.

I když Sklik již v polovině září představil Produktové inzeráty, k veřejnému spuštění pro všechny eshopy došlo až v polovině října. S touto formou inzerce jsme již nějaký ten pátek běžně pracovali v AdWords, přesto musíme ocenit, že nám Sklik připravil velmi snadné nastavení těchto kampaní a dobré výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.

Navíc k tomu Sklik přidal - jako třešničku na dortu - nástroj ppcHIT a segmentaci statistik podle sítí. Přestože jsme si nejprve mysleli, že timing nebyl dobrý, nakonec jsme jej vzhledem k výsledkům všichni ocenili.

A co letos, připravil si pro nás Sklik zase nějaké novinky?

Ti, kteří se v oboru pohybují denně, již určitě mají pro všechny své klienty nastavený dynamický retargeting, který byl zpřístupněn ve všech účtech 20. 9. 2016 (ještě jednou děkuji Skliku za pěkný dárek k narozeninám). A samozřejmě jste už určitě četli naší případovou studii.

Letos toho sice nebude tolik, přesto se na nějaké novinky těšit můžeme. David Velechovský se totiž na akci PPC Offline #6 nechal slyšet, že v dohledných týdnech zpřístupní Produktové inzeráty pro oborové služby. A co to vlastně znamená? Jednoduše pokud váš klient inzeruje např. ještě na Sreality.cz, Sdovolena.cz nebo Sauto.cz, budete moci nastavit Produktové inzeráty i na tyto služby/produkty se všemi výhodami stávajících Produktových inzerátů.

image

Popis

A jak je na tom ETA?

Tak s tou se bohužel s největší pravděpodobností tento rok nesetkáme.

Předvánoční dárečky od Seznamu

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

18. října 2016

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné