V Evropské centrále Googlu v Dublinu se minulý týden konala akce s názvem EMEA Performance Summit. No a my jsme si v Sunu řekli, že tam tedy také někoho pošlem (když už přišla ta pozvánka). Ten vybraný jsem byl já (viz níže pod článkem). Velice poctěn a s pokorou jsem se v pondělí odpoledne přesunul z kanclu do Irska.
Nejsem si jist, jestli moje ovocná bunda byla úplně vhodně vybrána do hotelu, který nám Google zajistil. Pán v cylindru mě už dlouho do ubytování neuváděl a troufám si říct, že pokoje vypadaly přeci jen o něco málo lépe, než ty, které čekaly na kolegy v Ostravě na Marketing Festivalu.
Ale k věci. Akce to byla podařená. Organizace, prostory, catering, přednášky první den i roundtably den druhý, všechno bylo na jedničku. První den, tedy přednáškový, se točil primárně kolem mobilů, RLSA, similar audiences, customer match, cross device a také ukázka nového looku Adwords, který dorazí na začátku příštího roku (snad). Po tomto bloku jsme se s naším Google člověkem, Adamem Nosálkem, šli mrknout i do prostorů, které byly pro ostatní smrtelníky uzavřené (skluzavky tam nemají, ale kulečník ano).
Večerní afterparty v klubu Sophie´s s nejlepším zpěvákem ever byla také velmi záživná. Mimochodem, kdo ho pozná a identifikuje, má u mě panáka irské whiskey.
Druhý den proběhly již zmiňované roundtably, tedy diskuze s projektovými manažery Googlu o službách, produktech a budoucnosti. I nějaké zajímavé novinky byly řečeny, bohužel jsou tajné, takže pardon.
A to je vše, tak jen víc takových akcí, příští lokalitu bych viděl například Googleplex.