7 vánočních tipů od programující baletky Ani + dárek zdarma

Aňa je programující baletka, nezisková aktivistka a švadlenka s hodně černým humorem. Protože je Aňa před Vánoci v dobrém rozmaru, podařilo se mi z ní dostat její tajné tipy na vánoční kampaně. Navíc pro vás Aňa naprogramovala skvělý dárek, který před Vánoci ocení každý, kdo má co dočinění s Heurékou!

Aňa před Vánoci radí:

  1. Vánoce jsou ta nejlepší příležitost vyzkoušet v inzerátech dynamickou funkci countdown. Třeba na počet zbývajících dní do ukončení záruky doručení do Vánoc.
  2. Cíle se mají plnit, nejen o Vánocích. Sledujte proto nejen last-click konverze, ale i cesty kampaní a asistované konverze. V Adwords už vidíte i asistované konverze po zobrazení, což je obzvlášť před Vánoci nezanedbatelný údaj.
  3. Zacilte pomocí remarketinogvých listů na zákazníky, kteří u vás nakoupili minulé Vánoce.
  4. Máte nějaké kampaně, které před Vánoci fungují úplně nejlépe na planetě? Zkuste u nich přepnout standardní zobrazování na zrychlené a využijte každé příležitosti k zobrazení ve vyhledávání.
  5. Z PLA kampaní vylučte klíčové slovo „dárek“. Lidé v této fázi hledání chtějí spíše inspiraci a takhle se jim zobrazí náhodné produkty s dárkem zdarma, což není úplně relevantní.
  6. Nepodceňujte mobily. Je možné, že právě v předvánoční špičce mohou dobře fungovat, i když po zbytek roku mají výkon takzvaně „na vypnutí“.
  7. Usnadněte si práci se sortiment reportem a následnou správou Heureky a použijte můj dárkový skriptík.

A jak zvládáte předvánoční konkurenční prostředí vy? Přejeme hodně zdaru s kampaněmi a štědré Vánoce bohaté na konverze!

image

Hohohó!

Štěstí před Vánoci nestačí...

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

15. prosince 2016

Zaujal vás článek? Sdílejte ho.

Máte k článku výhrady? Dejte to autorovi sežrat!

Zatím nikdo nepřidal komentář. Buď první!

  (nebude nikde zveřejněn)
Položky označené hvězdičkou jsou povinné