Koncept už nemusí zůstat konceptem. Facebook v čele s Markem Zuckenbergem představuje novinku, která má pomoct v tvorbě obsahu na jeho sociálních sítích. Creative Hub! Jeho hlavní výhodu určitě využijí jednak začínající sociálové, kteří trochu tápou ve formátech příspěvků, ale samozřejmě i zkušení marketéři, kteří si chtějí zkusit něco nového.
Creative Hub je především pro testování/zkoušení/vytváření/sdílení (vlastně na cokoliv bude potřeba). Nelze ale prostřednictvím této platformy rovnou publikovat (což je za nás relativní mínus, ale i tak jsme velmi nadšení).
Creative Hub, neboli:
1) Formáty
Jaké jsou formáty fotek na Instagramu nebo úvodní fotky v Canvasu? Teď už víte.
2) Sdílení
Rychlý feedback všeho, co jste vytvořili. Dokonce ani nemusíte být uživatelem Facebooku.
3) Testování
Po získání feedbacku máte možnost rovnou se podívat, jak bude vaše dílo vypadat v prostředí FB, dřív než ho vypublikujete!
4) Inspirace
Bez té by to nešlo!
Vyzkoušejte sami, rozhodně doporučujeme!