První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Reakce (Reactions) na Facebooku mění pravidla

Rubrika: Sociální média

Facebook zavedl ikonky Reakcí ve snaze pomoci lidem rozšířit vyjádření jejich emocí u jednotlivých příspěvků. K původnímu Like (Líbí se), tak přibyly i další jako Love (Láska), Haha (Smích), Wow (Údiv), Sad (Smutek) a Angry (Vztek). Facebook nyní oslovuje všechny a žádá je, aby byly tyto ikonky používány přesně k tomu, k čemu byly původně zamýšleny, čímž chce ochránit svůj Facebook brand.

Jaký má Facebook asi další plán s emotikony?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

21. prosince 2016 | Komentáře: 0

Jeden pixel. Víc funkcí. Aneb jak na nový Facebook pixel?

Rubrika: Výkonová reklama

Určitě jste si již všimli hlášky „Pixel pro sledování konverzí nebude od 15. října podporován a od února 2017 už nebude dostupný pro použití“. Je tedy nejvyšší čas nový FB pixel vygenerovat a nasadit na web. Pokud máte z nového pixelu respekt, či pouze nemáte čas zkoumat podrobnosti, je tento článek přímo pro vás.

Změřte, co můžete!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

19. prosince 2016 | Komentáře: 2

Sunní workshopy a spolupráce s Digisemestrem 2016

Rubrika: Ze života Sunu

Zadání znělo jasně: Vymyslet a zorganizovat ty nejlepší workshopy pro účastníky letošního Digisemestru. Zajímavá témata, nadšení spíkři, naše kanceláře a 6 workshopů.

Prý děláme nej workshopy. Díky!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

16. prosince 2016 | Komentáře: 0

7 vánočních tipů od programující baletky Ani + dárek zdarma

Rubrika: Ze života Sunu

Aňa je programující baletka, nezisková aktivistka a švadlenka s hodně černým humorem. Protože je Aňa před Vánoci v dobrém rozmaru, podařilo se mi z ní dostat její tajné tipy na vánoční kampaně. Navíc pro vás Aňa naprogramovala skvělý dárek, který před Vánoci ocení každý, kdo má co dočinění s Heurékou!

Štěstí před Vánoci nestačí...

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

15. prosince 2016 | Komentáře: 0

Usnadněte si práci se sortiment reportem

Rubrika: Výkonová reklama

Určitě si pravidelně prohlížíte sortiment report z Heuréky, abyste mohli sledovat, které kategorie produktu jsou nejpopulárnější, a zda na tyto kategorie a produkty zaujímáte dostatečně vysoké pozice z hlediska ceny i biddingu. Před Vánoci si sortiment report nejspíš prohlížíte každý den a už vás určitě nebaví dělat pořád dokola ty samé úkony, nastavovat stejné filtry a kontingenční tabulky. Proto by se vám mohlo líbit níže přiložené makro, které si můžete vložit do excelu a ono udělá všechnu tu rutinní práci samo během pár sekund.

Neunavujte se, makro pracuje za vás.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

13. prosince 2016 | Komentáře: 0

6 nejdůležitějších novinek na Instagramu za rok 2016

Rubrika: Sociální média

Rok 2016 byl pro Instagram průlomový. Během jednoho roku dokázal, že si celkem hravě poradí se stále rostoucí konkurencí Snapchatu. Jak se mu to podařilo, jaké nové funkce představil a co plánuje dál?

Seznamte se s InstaChatBookem!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

12. prosince 2016 | Komentáře: 0

Prezidentské volby v USA: Za výsledek můžou socky...

Rubrika: Sociální média

Utopit se, nebo uhořet? Clintonová, nebo Trump? Jestli máte ráno dilema, co si vzít na sebe, tohle byste nedali. Jak někoho přes socky přesvědčit pro jednu či druhou variantu? Sledujte, jak to zkoušeli u hranolkožroutů.

Všichni jsou už v Mexiku...

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

8. prosince 2016 | Komentáře: 0

Jak si usnadnit práci s Google Analytics?

Rubrika: Webová analytika

Říká se, že když musíme stejnou věc dělat víc než jednou, měli bychom jí nějakým způsobem automatizovat nebo si opakující se úkony alespoň usnadnit. V článku si ukážeme, jak využít některé funkce nejen v Google Analytics, které nám pomohou práci zjednodušit, a zároveň tipy na praktické použití. Možná pro vás nebudou tyto funkce novinkou, ale určitě neuškodí, když si i ostřílený „GAčkař“ připomene a ověří, že využívá všech možností k co nejefektivnější práci.

 

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

1. prosince 2016 | Komentáře: 1