První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Sprievodca plánovaním FB kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Facebook ponúka niekoľko možností typov kampaní, cielenia a umiestnení, kde sa vaše reklamy môžu zobraziť. Pre úspech Facebookovej kampane, nie je to žiadna novinka, je dôležité správne „namixovať“ všetky vstupy tak, aby spĺňali váš cieľ. Inými slovami – plánovanie a premýšľanie nad kampaňou inak, než len identifikovať vhodnú cieľovú skupinu, je kľúč k úspechu. Poďme si namixovať ingrediencie úspešnej Facebookovej kampane.

Necieľte na Facebooku na "klikačov", ale na ľudí, ktorí si vašu reklamu zapamätajú!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

17. března 2017 | Komentáře: 0

7 věcí, které jsme si odnesly ze 7. Copycampu

Rubrika: Odborná fóra

Minulý týden jsme s Adél vyrazily na 7. Copycamp, který se tentokrát konal na Žižkově v kině Aero. Deset přednášek více či méně zaměřených na copywriting a spousta informací z praxe. To nás baví!

Koukněte, co se nám na Copycampu líbilo nejvíc

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

15. března 2017 | Komentáře: 0

Instagram - umíte využít všechny funkce, které nabízí?

Rubrika: Sociální média

Počet uživatelů Instagramu rok od roku roste. Vzhledem k možnostem, které poskytuje, se stal oblíbeným nejen pro osobní využití, ale slouží i jako důležitý marketingový nástroj. Využívají ho nejen globální značky, ale také střední a malé firmy pro zviditelnění svých produktů či služeb a celého brandu.

Využijte Instagram naplno!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

13. března 2017 | Komentáře: 2

Tipy pro cenové srovnávače opět pro každého

Rubrika: Výkonová reklama

Pojďme se podívat na některé novinky a pár věcí, které by vám mohly usnadnit práci s cenovými srovnávači. Forma článku je dostupná všem, nečekejte tedy spoustu odborných výrazů, ani regulárních, natož nějaké programování. O své zkušenosti se můžete podělit v diskusi pod článkem, budeme rádi.

Jsme zvědaví na novinky cenových srovnávačů v roce 2017

  • Celkový průměr hodnocení: 4.73 z 5
  • 4.73
  • 4.73
  • 4.73
  • 4.73
  • 4.73

10. března 2017 | Komentáře: 2

Jak zefektivnit kontextové kampaně

Rubrika: Výkonová reklama

Každý, kdo se ve světě onlinu pohybuje už nějaký ten pátek, jistě ví, že dobře zacílené kontextové kampaně mohou být velmi efektivní. Často se však stává, že se při jejich nastavování zapomene na nějakou drobnost a výsledkem je vyspendování velké části rozpočtu a minimální efekt. V dnešním článku se dozvíte pár tipů, které vám mohou pomoci zefektivnit vaše kampaně.

Na kontextové kampaně jedině efektivně

  • Celkový průměr hodnocení: 3.4 z 5
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4

3. března 2017 | Komentáře: 0

Jak zlepšit synergii vaší PR strategie a SEO

Rubrika: SEO

Za dobu, co pracuju v SEO oddělení Sunu, jsem se toho o SEO dozvěděla dost (to asi nikoho nepřekvapí). Je tu ale pár základních (a možná i zásadních?) věcí, o kterých si myslím, že by mi bývaly byly užitečné v mé předchozí praxi, kdy jsem měla na starosti např. správu obsahu webu a propagaci společnosti na tematických serverech.

Co se hodí vědět PR stratégům o SEO?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

1. března 2017 | Komentáře: 0

NMI17 aneb Život po Facebooku

Rubrika: Odborná fóra

Letošní New Media Inspiration měla ukázat, jak vstupují internet a sociální sítě do našeho každodenního života, přinést novou inspiraci a představit média a zpravodajství v éře Facebooku. Přednášela celá řada odborníků z různých oborů, takže jsme tam museli být také.

Život po Facebooku? To nebude, ne?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

22. února 2017 | Komentáře: 0

Sportovní nebo reklamní svátek?

Rubrika: Kreativita

Během minulého víkendu proběhla nejsledovanější sportovní událost světa, finále Národní Fotbalové Ligy nazývané Super Bowl. Tato velkolepá sportovní událost přitahuje pozornost desítek milionů lidí z celého světa. Ale nejen kvůli fotbalu.

Srdce každého marketéra při Super Bowlu plesá

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

14. února 2017 | Komentáře: 0