První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Jak nebýt na brainstormingu za blba

Rubrika: Kreativita

V Sunu máme pravidelně brainstorming co dva týdny. K tomu ještě další nárazové tak jednou až dvakrát měsíčně, když je potřeba vymyslet nějakou speciální kampaň. Nebo ho zorganizujeme rovnou s klientem. Za tu dobu, co jsem v Sunu, jsem se tak účastnila víc než stovky brainstormingů a z toho jsem jich velkou část vedla. Vystřídala se na nich spousta lidí, někteří mlčenliví, jiní upovídaní, další rovnou na zabití. Abyste byli dobrými účastníky brainstormingu, přitom stačí dodržovat jen pár pravidel.

Něco nejde? Tak to na brainstorming nechoď...

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

16. srpna 2017 | Komentáře: 0

Co jste možná (ne)věděli o Google Analytics a (ne)báli jste se zeptat - vol.2

Rubrika: Výkonová reklama

Rok se s rokem sešel a máme tu další tipy na ovládnutí Google Analytics. Tedy rok se s rokem a půl sešel, ale na to se historie ptát nebude. Dnes se zaměříme na dalších pár tipů ohledně vyloučení platebních bran, jak vlastně ideálně označit kampaně na Skliku, nebo jak změřit vyhledávání na vlastním webu.

Vlastní přehledy, vizualizace, vyhledávání...

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

11. srpna 2017 | Komentáře: 2

Jaké je to být projekťákem v Sunu?

Rubrika: Ze života Sunu

V Sun Marketingu právě dojíždím svůj čtvrtý rok, což mě pomalu staví do role jednoho ze sunních mazáků. Momentálně mám pořadové číslo 6. Za ty čtyři roky se Sun změnil téměř k nepoznání. Tehdy jsem přicházel do sice zavedené, ale celkem malé agentury o 20 lidech. Dnes je nás 50 a to jsme ještě letos zdaleka neskončili. Rád bych vám proto trochu přiblížil, co to obnáší a jaké to je, být Project managerem v Sunu.

Zn.: I <3 PM

  • Celkový průměr hodnocení: 4.43 z 5
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43

8. srpna 2017 | Komentáře: 7

Google jako konkurence Facebooku?

Rubrika: Sociální média

Ne tak úplně. Jeho novinka Google newsfeed nás totiž nechce zahrnovat novinkami a zajímavostmi ze světa našich přátel, ale jenom ze světa našeho vlastního. Vybere přesně to, co nás zajímá. Jak to?

Ukaž mi svůj Gooogle Feed a já ti řeknu, kdo jsi.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

4. srpna 2017 | Komentáře: 0

Co je AMP a jak může pomoci vašemu webu?

Rubrika: SEO

Na ikonku blesku s nápisem AMP už si možná někteří z vás ve výsledcích mobilního vyhledávání Google zvykli. Po kliknutí na takto označený výsledek vyhledávání se webová stránka zpravidla načte v řádech desetin sekund a uživatel na mobilu tak nemusí na vykreslení webu dlouhé vteřiny čekat. Za bleskurychlé načtení stránek může technologie Accelerated Mobile Pages. O co se jedná a jak to může webu pomoci?

Srší už z vašeho webu blesky?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

28. července 2017 | Komentáře: 0

Zapomeňte heslo do fotobanky!

Rubrika: Kreativita

Nikdo je nikdy neviděl, ale přeci existují. Fotografové z fotobank.

Když se vaše reklama neobejde bez fotky pouště nebo ledovce, zachrání vás. Ve všech ostatních případech vás vrací o sto kroků zpět vedle těch, co vyznávají font Comic sans. Fajn, když grafik odjede v pátek dřív z práce na chatu a vy neumíte s AI, dá se nějaký ten vektor z fotobanky prominout… Jestli ale pochází většina vašeho contentu právě odsud, je něco špatně.

Možná se tak narodila, možná je to Shutterstock!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.64 z 5
  • 4.64
  • 4.64
  • 4.64
  • 4.64
  • 4.64

26. července 2017 | Komentáře: 2

4 chyby, které dělají začátečníci v AdWords pořád

Rubrika: Výkonová reklama

Nikdy není od věci si připomenout a zavzpomínat na situace, za které nás vždy PPC stařešinové tahali za uši, a které dělaly naše kampaně horšími. Vybrali jsme 4 věci, které nováčci v displejových kampaních často zbytečně zanedbávají a házejí si klacky pod nohy. Některé z nich se však objeví z různých důvodů i u dlouholetých matadorů. Pojďme se dále podívat, jestli zde netroskotáte i vy.

Nebuďte naivní. Kontrolujte. :))

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

24. července 2017 | Komentáře: 0

Porovnání nástrojů na správu a analýzu sociálních sítí

Rubrika: Sociální média

Sociální sítě jsou nejjednodušším prostředkem, jak komunikovat se svými zákazníky, to je jasné. Představují taky způsob, jak rychle a relativně levně doručit informaci široké (anebo úzké) mase lidí. Jak ale komunikovat efektivně a jak vůbec poznat, co je efektivní? Naštěstí existuje řada nástrojů, které toto usnadňují.

Facebook Insights vs. Zoomsphere vs. Socialbakers. Kdo je vítěz?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

17. července 2017 | Komentáře: 3