Exportní strategie je v onlinu často skloňovaným buzzwordem posledních let. Všichni mluví o exportních strategiích, jak jsou důležité, jak se musí dělat apod. Ale málokdo vlastně ví, co to opravdu obnáší.
Nebolo to tak dávno, čo som na svojom Instagrame otvorila news feed a tam na mňa vyskočil úlne obyčajný post a.k.a., screenshot konverzácie. Porozschodovej dvojice. Alebo to můžem nazvať nonsens, ktorý niekto dokázal napísať druhej osobe. Vitajte vo svete instagramového profilu @esterajosefina.
Fake news, lživé příspěvky, dezinformace na Facebooku. S těmito pojmy se setkáváme stále častěji. Dle průzkumu STEM 25 % obyvatelů České republiky věří dezinformacím a jako primární zdroj informací uvádí sociální sítě. Jak poznat takové příspěvky? A do jaké míry mohou ovlivnit myšlení a rozhodování lidí?
Cesta autora skvělého textu začíná vždy stejně. Hororem známým jako první věta. Ta musí upoutat. Vyprovokovat ke čtení. Její důležitost je pro pisálky občas zdrcující a přináší akorát tvůrčí blok, v horším případě tik. Jak se s první větou vypořádat a nezbláznit se?
Obliba Instagramu roste každým měsícem. Na celém světě má už více než 800 milionů aktivních měsíčních uživatelů. Instagram Stories v červnu 2017 sledovalo a publikovalo zde na 250 milionů lidí.
S koncem roku přichází řada na bilancování. Ani my vás toho neušetříme. :) Rádi bychom trochu zavzpomínali na několik kampaní, co nám letos fakt povedly.
Před půl rokem jsem psal článek o atribucích a jak je důležité je začít vnímat trochu jinak, z větší perspektivy. Zapomenout na Last Click. Začít používat nové modely. A že to bude velmi důležité. Jak se na to díváme nyní, po půl roce testů a pozorování?
Představte si tu situaci, kdy vylezete z vysoký školy, nad hlavou máváte ještě čerstvým diplomem a v hlavě si představujete, jak se teď o vás velký společnosti přetrhnou, protože budou chtít někoho s novým pohledem na věc. Máte svůj život, spoustu kamarádů, partnera, tisíc zájmů. Práci potřebujete vlastně jen kvůli penězům a plánujete k tomu přesně tak přistupovat. Žádný velký kamarádíčkování, udělat svoji práci a honem pryč.