První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Návod na copywritera: Určitě víte, jak ho používat?

Rubrika: Kreativita

Valná většina lidí si myslí, že copywriterovi stačí dát rozsah a téma. Však on už si nějak poradí. Patříte mezi ně? Pak vám prozradím, že tento způsob nefunguje. Jednak riskujete naštvaného copywritera, ale co hůř, pravděpodobně svým přístupem proděláte majlant.

‚‚Potřebujeme texty. To do zítřka zvládneš, ne?‘‘ Ne.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

5. června 2018 | Komentáře: 0

CSI: Lab. Probuďte inovativní schopnosti metodou z dílny Google

Rubrika: Kreativita

Osvojte si metodu řízeného myšlenkového procesu - CSI: Lab - od Google a začněte se u svých projektů naplno věnovat inovacím. Kompletní návod v druhé polovině článku.

Inovace jsou klíčem k růstu

  • Celkový průměr hodnocení: 3.4 z 5
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4

31. května 2018 | Komentáře: 0

7 důvodů proč budete milovat E-book: Ochutnejte technické SEO

Rubrika: SEO

Kluci z našeho SEO oddělení dali hlavy dohromady a sepsali to nejdůležitější o technickém SEO. A protože v Tastu rádi děláme věci jinak, rozhodli jsme se ho poskytnout úplně ZDARMA (ne, nechceme ani e-mail) a přispět tak troškou našeho know-how k budování SEO komunity. Přes 70 stránek je nabitých praktickými informacemi od průchodnosti webu, přes mobilní použitelnost, až po strukturovaná data. Nechybí příklady, obrázky, ukázky z praxe nebo odkazy na další cenné zdroje. A já vás tady nebudu zdržovat zbytečným nicneříkajícím vychvalováním, prostě si přečtěte pádné důvody, proč byste si náš e-book o technickém SEO měli stáhnout a proč nebudete litovat.

Ochutnejte technické SEO!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

23. května 2018 | Komentáře: 0

Jak posunout Facebook kampaně na další level?

Rubrika: Výkonová reklama

Není žádná novinka, že pro správné fungování výkonových kampaní je zapotřebí zařadit do své strategie i „nekonverzní“ část na podporu brandu a návštěvnosti. Projděte si proto tipy, jak strategii uchopit, aby vytvořila dlouhodobě funkční systém a nedošlo k zacyklení.

Jak přistupujete k dlouhodobým kampaním vy?

  • Celkový průměr hodnocení: 4.2 z 5
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2

14. května 2018 | Komentáře: 2

Připravte svůj web na Mobile-First Indexing

Rubrika: SEO

Už 26. března 2018 Google oznámil, že začíná s migrací stránek na Mobile-First Indexing. Nový přístup k hodnocení obsahu se zatím týká pouze webů, potažmo stránek, které jsou na to připraveny a splňují doporučení Google. V řádu několika měsíců lze ale očekávat, že Google přistoupí ke změně u všech stránek. Proto je potřeba je na to nachystat.

Připravte se na Mobile-First Indexing včas

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

3. května 2018 | Komentáře: 0

4 šablony v Excelu, které usnadní práci s přípravou PPC kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Pro ty, kteří s Excelem umí pracovat na pokročilé úrovni, může být skvělým pomocníkem. A to i při přípravě PPC kampaní, kdy z něj lze data naimportovat rovnou do AdWords Editoru, nebo třeba při práci s UTM parametry kvůli Facebooku. Tyhle věci jdou ovšem usnadnit i lidem, kteří si s Excelem nerozumí skoro vůbec. V článku proto najdete čtyři šablony, které mohou využít jak naprostí začátečníci či nepřátelé Excelu, tak ti, kterým v něm nedělá práce žádný problém.

Pracujte s Excelem jako Superman

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

27. dubna 2018 | Komentáře: 0

Sun Marketing vyhrál Sklik Agenturu Roku 2017

Rubrika: Výkonová reklama

Minulý rok Sklik.cz poprvé přišel s nápadem uspořádat soutěž pro klíčové agentury. Každý kvartál průběžně vyhodnocoval úspěšnost, s jakou se agenturám dařilo adoptovat v kampaních funkce jako retargeting, produktové inzeráty, obsahová síť a dynamický retargeting. Funkce měly pomoct klientům k lepším výkonům a doporučovaly se jenom v případě, kdy měly skutečně přidanou hodnotu pro kampaň.

Adopce doporučovaných funkcí zvládáme na jedna.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

23. dubna 2018 | Komentáře: 0

Newsfeed Day 2018 - první česká konference o výkonu na Facebooku

Rubrika: Odborná fóra

Na tuhle konferenci jsem se obzvlášť těšil. Přeci jen první česká konference věnovaná výkonnostní reklamě na Facebooku – to jsem si nemohl nechat ujít. Na programu zajímaví speakři. Specialisté z agentur, ředitelé marketingu a nechyběli ani zástupci přímo z Facebooku a ROI Hunteru. Pojďte si přečíst, o čem celý #nfday2018 byl.

Skvělý výběr řečníků, zajímavé a užitečné tipy. Newsfeed.cz, tleskáme!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

19. dubna 2018 | Komentáře: 0