První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Insta Stories - za málo peněz hodně muziky

Rubrika: Sociální média

Původně se zdálo, že Insta Stories budou pro firemní marketing nepoužitelné. Opak je ale pravdou. Pro ty, kdo je snad ještě neznají: Insta Stories je funkce v podstatě okopírovaná od Snapchatu (No a? Proč vymýšlet něco nového, když tohle funguje).

Vyzkoušejte Insta Stories a zamilujete si je!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

2. dubna 2017 | Komentáře: 0

Trendy v displejové reklamě v roce 2017

Rubrika: Ostatní

Digitální reklama roste nejrychleji ze všech marketingových kanálů a podle odhadů agentury Magna Global investice do ní letos přeskočí v objemu televizní reklamu. Ukrojí si tak z celkového koláče celosvětově 40 %. Jiné odhady jsou sice o něco málo střízlivější, nicméně v tom, že televize letos klesne na druhé místo v pořadí objemu investic, se více méně shodují. Stejné odhady do roku 2021 predikují, že podíl digitální reklamy stoupne až na polovinu. I to je důvod, proč by mu společnosti, resp. marketéři měli věnovat čím dál tím víc pozornosti.

Ovládněte programatik a získáte před konkurencí náskok několik světelných let

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

31. března 2017 | Komentáře: 0

Jak PPC nutí veřejnost lhát?

Rubrika: Výkonová reklama

Etika a marketing spolu válčí již od počátku marketingových věků. Všichni známe etický kodex reklamy, nad neetickými technikami PR ohrnujeme nos a všichni říkáme, že cigarety bychom nikdy neinzerovali. A co když vám teď řeknu, že za předpokladu, že spouštíte obsahovou reklamu, jste pravděpodobně jedním z šiřitelů dezinformací a propagandy ve společnosti?

Nakupujte zodpovědně

  • Celkový průměr hodnocení: 3.91 z 5
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91

24. března 2017 | Komentáře: 0

Jaký byl Brand Building 2017?

Rubrika: Odborná fóra

Ve středu 15. 3. 2017 proběhla v hotelu Amarilis půldenní konference Brand Building 2017 pořádána portálem VímVíc ve spolupráci se Slevomatem. Přední odborníci na digitální marketingu zde ukázali, jak oni přistupují k budování značky.

Dejte zákazníkům něco zdarma a budou vás milovat

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

23. března 2017 | Komentáře: 0

Střípky z BRANDstormingu 2017

Rubrika: Odborná fóra

Aneb jak strategicky pojmout práce na značce a přitom nestavět dům ze slámy. Loňský ročník BRANDstormingu se nám hodně líbil, proto jsme se na něj vypravili letos znovu. Podívejte se, co nás na něm zaujalo nejvíc.

Výzkum, budování brandu, vizuální identita, nástroje... o tom byl letošní BRANDstorming

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

22. března 2017 | Komentáře: 0

Sprievodca plánovaním FB kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Facebook ponúka niekoľko možností typov kampaní, cielenia a umiestnení, kde sa vaše reklamy môžu zobraziť. Pre úspech Facebookovej kampane, nie je to žiadna novinka, je dôležité správne „namixovať“ všetky vstupy tak, aby spĺňali váš cieľ. Inými slovami – plánovanie a premýšľanie nad kampaňou inak, než len identifikovať vhodnú cieľovú skupinu, je kľúč k úspechu. Poďme si namixovať ingrediencie úspešnej Facebookovej kampane.

Necieľte na Facebooku na "klikačov", ale na ľudí, ktorí si vašu reklamu zapamätajú!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

17. března 2017 | Komentáře: 0

7 věcí, které jsme si odnesly ze 7. Copycampu

Rubrika: Odborná fóra

Minulý týden jsme s Adél vyrazily na 7. Copycamp, který se tentokrát konal na Žižkově v kině Aero. Deset přednášek více či méně zaměřených na copywriting a spousta informací z praxe. To nás baví!

Koukněte, co se nám na Copycampu líbilo nejvíc

  • Celkový průměr hodnocení: 3.57 z 5
  • 3.57
  • 3.57
  • 3.57
  • 3.57
  • 3.57

15. března 2017 | Komentáře: 0

Instagram - umíte využít všechny funkce, které nabízí?

Rubrika: Sociální média

Počet uživatelů Instagramu rok od roku roste. Vzhledem k možnostem, které poskytuje, se stal oblíbeným nejen pro osobní využití, ale slouží i jako důležitý marketingový nástroj. Využívají ho nejen globální značky, ale také střední a malé firmy pro zviditelnění svých produktů či služeb a celého brandu.

Využijte Instagram naplno!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

13. března 2017 | Komentáře: 2