Nová práce, nový kolektiv, nové zvyky, noví klienti. Co myslíte, dá se to všechno zvládnout a zvyknout si za měsíc? Přečtěte si, jak proběhl můj první měsíc coby nováčka v Sunu.
V polovině června se v nádherných prostorech coworkingu Opero sešla stovka instagramových nadšenců na již tradiční odborné konferenci Instameet. Na claim „setkání s nejlepšími instagramery z Česka a Slovenska“ se chytla spousta lidí, takže lístky byly vyprodány týdny před samotnou akcí. Připravili jsme si pro vás shrnutí toho, co nejzajímavějšího nám uvízlo v paměti i bez detailního psaní poznámek.
Týká se to třeba remarketingu, kde jste spokojeni s výkonem, ale vaše cílovka je prostě malá a snadno ji vyčerpáte. Rádi byste s podobnými výsledky investovali do reklamy mnohem více, ale prostě se vám to nedaří a místo toho vám roste jen frekvence a zhoršuje se návratnost. V článku proto nabízím několik typů, jak škálovat váš byznys.
Už jste měli tu čest s Facebook Business Messengerem? Nepleťte si ho s Messengerem for Business, který na firemní stránce komunikuje se zákazníky nebo fanoušky. Tento bot je tady pro marketéry.
Čtyři z našich řad měli tu čest jít ve čtvrtek 7. 6. do kina na Andělu. Na programu bylo 7 přednášek od seznamáků. A pak nám venku dali pivo, víno, vodu, pochutiny, nové a staré známosti. Na malý pátek pěkně strávené odpoledne.
V úterý 12. 6. 2018 se v pražských prostorech OKSystém Na Pankráci sešli machři na content, aby nás i vás opět utvrdili v tom, že obsah je v dnešní době online komunikace opravdu až na prvním místě.
Valná většina lidí si myslí, že copywriterovi stačí dát rozsah a téma. Však on už si nějak poradí. Patříte mezi ně? Pak vám prozradím, že tento způsob nefunguje. Jednak riskujete naštvaného copywritera, ale co hůř, pravděpodobně svým přístupem proděláte majlant.
Osvojte si metodu řízeného myšlenkového procesu - CSI: Lab - od Google a začněte se u svých projektů naplno věnovat inovacím. Kompletní návod v druhé polovině článku.