První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Co dělat, abyste se stali dobrým obchodníkem?

Rubrika: Život accounta

Lidé se často ptají, jak pracujeme v našem obchodním oddělení. Jak obchodníky hledáme, vybíráme, školíme, trénujeme a jací lidé to vlastně jsou...

  • Celkový průměr hodnocení: 2.12 z 5
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12

27. července 2011 | Komentáře: 3

Šikovné PPC nástroje, díl druhý

Rubrika: Výkonová reklama

Ať s PPC reklamou začínáte, nebo ji už nějakou dobu spravujete, v tomto seriálu naleznete užitečné rady včetně tipů pro práci s PPC nástroji. Minule jsme se seznámili s nástroji pro kontextovou reklamu, dnes se budeme věnovat odhadům. Dozvíte se hlavně, co od kampaně můžete očekávat ještě dřív, než ji spustíte.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.5 z 5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5

21. července 2011 | Komentáře: 1

Jak jsme soutěžili s Googlem

Rubrika: Odborná fóra

Každý rok pořádá Google soutěž pro studenty, kde jim umožní pracovat na reálných kampaních. Studenti tak mají skvělou možnost naučit se základy online marketingu a získat praktickou zkušenost s plánováním, správou a vyhodnocováním PPC kampaní. Letošní rok jsme se soutěže zúčastnili také, ne ovšem jako soutěžící, ale jako přednášející. Chcete se dozvědět, jak vše probíhalo? Určitě je o co stát. Příští rok mohou studenti pracovat třeba právě na vašich kampaních!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0

14. července 2011 | Komentáře: 0

Šikovné PPC nástroje, které byste rozhodně měli využívat

Rubrika: Výkonová reklama

Chcete se dozvědět více o kouzlu, tipech a tricích PPCčka? Vydejme se tedy do světa PPC reklamy a povězme si o nástrojích, které vám pomohou s PPC kampaněmi. Informací by bylo na jeden článek příliš mnoho, rozdělím ho tedy na několik kratších. V tomto díle si představíme nástroje pro cílení v kontextové síti.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.67 z 5
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67

12. července 2011 | Komentáře: 4

Pozvánka do Google+: jak na to

Rubrika: Sociální média

Závidíte novinářům a googlerům přístup do Google+? Pište si do diskuse o pozvánky a pozvu vás tam taky! Nezapomeňte připojit svojí gmailovou adresu ;)

  • Celkový průměr hodnocení: 3.86 z 5
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86

30. června 2011 | Komentáře: 179

Také rádi experimentujete?

Rubrika: Výkonová reklama

AdWords se neustále vyvíjí a držet krok s každou změnou není jednoduché. AdWords Campaign Experiments jsou tady už nějaký ten pátek, ale jejich pravidelné užívání pořád není standardem. AdWords tým se poslední dobou snaží experimenty více propagovat a já se přidám. Provedu vás jejich nastavením a uvedu pár ověřených příkladů. Třeba najdete vhodný experiment pro vaši kampaň. A česky :-).

  • Celkový průměr hodnocení: 3.33 z 5
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33

28. června 2011 | Komentáře: 2

Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Skóre kvality ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete dále.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.75 z 5
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75

23. června 2011 | Komentáře: 3

Jak pracovat s mírou prokliku?

Rubrika: Výkonová reklama

S metrikou míry prokliku se PPC specialisté setkávají denně. Občas se ale dostanou do situace, kdy musí danou míru obhajovat. Jak byste na příklad odpověděli na argument, že daná společnost má pokrytí českého trhu 25%, tak proč má míru prokliku na zásadní klíčové slovo pouze 4%? Co tam ty lidi dělají, když my jsme nejlepší?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.18 z 5
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18

21. června 2011 | Komentáře: 1