První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Jaký úspěch mají Sponsored Stories na Facebooku?

Rubrika: Výkonová reklama

O Sponsored Stories na Facebooku už jste určitě slyšeli. Přemýšleli jste, zda se vyplatí využít je pro vaši fanouškovskou stránku? Báli jste se je vyzkoušet s tím, že půjde jen o ztrátu času a peněz? Vyzkoušeli jsme je za vás! Pojďte si s námi projít průběh testování. Už teď vám mohu slíbit, že to bude jízda!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.17 z 5
  • 3.17
  • 3.17
  • 3.17
  • 3.17
  • 3.17

18. dubna 2011 | Komentáře: 6

Jste bonitním klientem Seznamu?

Rubrika: Výkonová reklama

Určitě jste se již setkali s pojmem „bonita klienta Seznamu“. Možná jste také byli v první chvíli zmatení, čeho se vlastně týká. Proč ji mít či nemít. Jak bonitu získat a k čemu je dobrá. Pojďme společně nahlédnout pod pokličku záhady jménem "bonita" klienta na Seznam.cz.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.14 z 5
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14

7. dubna 2011 | Komentáře: 2

Shody klíčových slov: nenechte rozhodovat systémy!

Rubrika: Výkonová reklama

Chcete mít co největší kontrolu nad vyhledávacími dotazy, které zobrazí vaši reklamu? Vylučujících klíčových slov již určitě máte stovky, jak ale cílení ještě vylepšit? Odpovědí je precizní práce se shodami klíčových slov!

  • Celkový průměr hodnocení: 2.36 z 5
  • 2.36
  • 2.36
  • 2.36
  • 2.36
  • 2.36

1. dubna 2011 | Komentáře: 4

Efektívna mobilná reklama: klikni a volaj

Rubrika: Výkonová reklama

Ako ste isto už všetci počuli, budúcnosť internetu je mobilná. A keď už užívateľom na múdrych telefónoch servírujeme reklamu, prečo im neservírovať reklamu využívajúcu špecifických možností týchto telefónov? Konkrétne mám na mysli práve možnosť telefonovania. Ako to v praxi vyzerá, ako na to a aké podáva click-to-call reklama výsledky, to vám priblížim v tomto článku.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.09 z 5
  • 3.09
  • 3.09
  • 3.09
  • 3.09
  • 3.09

22. března 2011 | Komentáře: 7

Rozhovor s Pavlem Šounem a Jirkou Chomátem ze Seznam.cz

Rubrika: Výkonová reklama

Jelikož Sklik , reklamní systém Seznamu, přichází téměř každý měsíc s nějakou inovací, zajímalo nás, jakým způsobem se bude dále rozvíjet jeho partnerská síť serverů. Abychom našli odpovědi na naše otázky, požádali jsme Seznam.cz o rozhovor. Koho jiného se zeptat, než právě Pavla Šouna, manažera Skliku a Jirky Chomáta, produktového manažera Skliku.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.5 z 5
  • 2.5
  • 2.5
  • 2.5
  • 2.5
  • 2.5

15. března 2011 | Komentáře: 9

Integrace Facebooku do celkové komunikace společnosti

Rubrika: Sociální média

Pro úspěch fan page na Facebooku jsou klíčové 2 věci. Obsah a cesta k němu. V tomto článku naleznete návod na to, kam všude a jak Facebook začlenit způsobem, který Vás nebude stát další peníze.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.36 z 5
  • 3.36
  • 3.36
  • 3.36
  • 3.36
  • 3.36

8. března 2011 | Komentáře: 1

Jak Jsme Nahradili Ministerstvo A Podpořili Neslyšící

Rubrika: Ze života Sunu

V úterý 1. března jsme se rozhodli po období hříchů udělat hromadný dobrý skutek. Vyrazili jsme na společenský večer při příležitosti výročí hned několika organizací, které pomáhají dětem se sluchovým postižením. Akci Tři králové se setkají s Jaroslavem Duškem, Bárou Basikovou a neslyšícími dětmi hostilo pražské divadlo ABC, záštitu nad večerem na sebe vzal primátor Prahy - MUDr. Bohuslav Svoboda. Dost bylo velkých jmen, pojďme se podívat, co všechno se během večera událo!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

2. března 2011 | Komentáře: 0

Předejděte malérům díky vylučujícím klíčovým slovům

Rubrika: Výkonová reklama

Pojďme se společně podívat na jeden z klíčových aspektů PPC kampaní, který velmi často dělí perfektní kampaně s vysokým ROI od průšvihů s nulovou návratností investice. Také si ukážeme nový nástroj Adwords, který nám s touto prací může pomoci.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.22 z 5
  • 2.22
  • 2.22
  • 2.22
  • 2.22
  • 2.22

1. března 2011 | Komentáře: 4