První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Jak se úspěšně poprat s certifikačním programem Google AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Už je to téměř rok, co byl spuštěný nový certifikační program Google AdWords Certified Partner (GACP). Tento certifikační program nahradil dosavadní Google AdWords Professionals (GAP). Co se změnilo, jaké jsou požadavky a jak náročné je úspěšně projít novými testy? Na všechny tyto otázky vám odpovím a doufám, že i pomohu radami, jak se na zkoušky dobře připravit.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.38 z 5
  • 4.38
  • 4.38
  • 4.38
  • 4.38
  • 4.38

15. února 2011 | Komentáře: 11

Hlavní změny v nových Facebook pages

Rubrika: Sociální média

Pokud už jste se koukli na svou fan page, možná jste si všimli možnosti upgradovat na její novou verzi. Pokud vás zajímají hlavní novinky a změny, čtěte dále i v případě, že vám Facebook tuto možnost automaticky nenabídl. Ukážeme si jak na tuto novou verzi přejít.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.25 z 5
  • 4.25
  • 4.25
  • 4.25
  • 4.25
  • 4.25

11. února 2011 | Komentáře: 0

Sponsored Stories na Facebooku - konečně i v České republice

Rubrika: Výkonová reklama

Určitě už jste slyšeli o tom, že Facebook nedávno spustil nový formát komerčního sdělení, tzv. Sponsored Stories. Nyní je toto rozšíření zpřístupněno i inzerentům v České republice. Jedná se o reklamu, která umožňuje propagaci nových příspěvků nebo sociálních interakcí, ke kterým dochází na cílové facebookové stránce. Pojďme se blíže podívat, o co se vlastně jedná.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

9. února 2011 | Komentáře: 9

Proč přemýšlet o PPC reklamě na Facebooku?

Rubrika: Výkonová reklama

Jsou tomu zhruba dva roky, co se v České republice rozpoutal velký „facebookovský“ boom. Nejen jednotlivci, ale už i společnosti se začali na Facebooku více pohybovat a prezentovat. Reklamní agentury se chopily příležitosti a začaly Facebook využívat jako další médium k propagaci. Pojďme se společně podívat, jak funguje PPC reklama na Facebooku a jaké má pro nás přínosy.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.44 z 5
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44

2. února 2011 | Komentáře: 16

Jakými statusy oživit fan page na Facebooku?

Rubrika: Sociální média

Fan page (stránku) má dnes na Facebooku už kdekdo. Nejčastěji zde ale firmy prezentují své nové produkty, aktuální nabídky, akce, slevy, atd. Prostě klasický marketing, kterého máme všichni plné zuby. Pokud tedy Vaše prezentace na sociálních sítích nespočívá jen v odškrtnutí si úkolu Facebook v TO-DO listu, mrkněte na následující tipy. Věřím, že je oceníte.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5

31. ledna 2011 | Komentáře: 8

Reklama bez konkurencie ľahko a rýchlo!

Rubrika: Výkonová reklama

Myslíte si, že využívate potenciál reklamy vo vyhľadávaní Googlu na plno? Mýlite sa! Google predstavil 20. 7. 2010 novú funkcionalitu služby vyhľadávania v obrázkoch, dostupnú pre celý svet (okrem Francúzska a Argentíny, boh vie čo Googlu spravili :-)) a to sú práve reklamy nazvané Image Search Ads (ďalej len ISA). Od tejto chvíle ubehlo v deň písania tohto článku 181 dní. Všimli ste si niekedy pri hľadaní v obrázkoch nejakú reklamu? Ani ja. Tak som sa rozhodol zistiť ako to funguje a snáď dospieť k poznaniu, prečo ich nik nevyužíva.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.29 z 5
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29

18. ledna 2011 | Komentáře: 5

Bowling Radava - první suní středa v měsíci lednu 2011

Rubrika: Ze života Sunu

První středu roku 2011 jsme vyrazili předvést své sportovní nadání na bowling. V bowlingovém centru Radava na pražské Letné jsme měli na dvě hodiny zamluvené čtyři dráhy, což byl vzhledem k účasti téměř celého Sunu ideální počet. Navíc nám to umožnilo rozdělit se na týmy a snažit se vysokým skóre potupit ostatní.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.14 z 5
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14

12. ledna 2011 | Komentáře: 2

S čím přišly české PPC systémy v roce 2010

Rubrika: Výkonová reklama

Také si vždy na začátku nového roku hodnotíte ten předchozí? Co se vám povedlo, čeho jste dosáhli či na čem je třeba ještě více zapracovat? Já si takovou sumarizaci dělám vždy, a to hned na několika „frontách.“ Jednou z nich jsou letos i české PPC systémy. Rok 2010 byl totiž pro ně rokem velkých změn, které jsme v jeho průběhu samozřejmě zaznamenávali. Když se na ně zpětně podíváme, zjistíme, že jich bylo opravdu požehnaně! Udělejme si takový průlet inovacemi v českých PPC systémech spolu.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

6. ledna 2011 | Komentáře: 5