První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Využívate naplno potenciál Google Analytics?

Rubrika: Webová analytika

Obyčajná implementácia Google Analytics nepatrí medzi zložité úlohy a aj vďaka tomu je Analytics tak rozšírený. Neskúsený užívateľ ale málokedy zájde ďalej než k vytvoreniu účtu a nasadeniu sledovacieho kódu. Pritom je možné pár klikmi zefektívniť svoju analytickú výbavu. Preto pre vás mám pár jednoduchých tipov, ako lepšie využiť Google Analytics.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

27. září 2011 | Komentáře: 2

Spouštíme nový web a jsme na něj opravdu pyšní!

Rubrika: Ze života Sunu

Už si ani nevzpomenu, kdy jsme se začali zaobírat otázkou náhrady našeho „startupového“ webu takovým, který by odrážel kvalitu stránek, které připravujeme pro klienty. Jisté je, že nový web Sunu v jeho současné podobě jsme začali plánovat v březnu tohoto roku. A jak to tak u interních projektů bývá, na seznamu priorit se dlouhou dobu krčil schovaný až na konci.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

22. září 2011 | Komentáře: 1

5 tipů, které vyšperkují vaši stránku na Facebooku

Rubrika: Sociální média

Zvládnout komunikaci na Facebooku po technické stránce je jedna věc, zvládnout ji po stránce obsahové věc druhá. Pokud cítíte, že se vaší Facebook Page nedostává tolik pozornosti, kolik by si zasloužila, čtěte dál. Možná zjistíte, že od opravdu efektivního využití Facebooku vás dělí jen pár řádků textu...

  • Celkový průměr hodnocení: 4.33 z 5
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33

15. září 2011 | Komentáře: 3

Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy

Rubrika: Výkonová reklama

Kromě standardních tipů pro optimalizaci PPC kampaní byste se při maximalizaci jejich výkonu měli zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste neztráceli čas s experimenty a metodou pokusu a omylu nemuseli zjišťovat, co funguje a co ne, přečtěte si níže o nástroji, který vám pomůže optimalizovat celé reklamní texty. Uvidíte, že díky němu dokážete psát mnohem efektivněji!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.8 z 5
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8

13. září 2011 | Komentáře: 2

Děláte těchto 6 základních chyb v PPC kampaních?

Rubrika: Výkonová reklama

V Sunu se nám do rukou často dostanou kampaně od klientů, které spravovala některá jiná agentura nebo někdo z klientových zaměstnanců. V takových kampaních jsme vysledovali 6 nejčastějších chyb, které vám teď ukážeme. Vzpomeňte si na ně, až budete příště plánovat svou PPC kampaň, a snažte se jim vyhnout.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

6. září 2011 | Komentáře: 1

Šikovné PPC nástroje, díl čtvrtý

Rubrika: Výkonová reklama

Pokud s PPC reklamou začínáte, v tomto seriálu naleznete užitečné rady včetně tipů pro práci s PPC nástroji. Minule jsme se seznámili s nástroji pro tvorbu klíčových slov a pro diagnostiku reklamy, dnes se budeme věnovat nástrojům pro sledování změn a AdWords Editoru.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.67 z 5
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67

30. srpna 2011 | Komentáře: 0

5 tipů pro optimalizaci PPC kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Má vaše kampaň skvělé výsledky ale vy víte, že by mohly být lepší? Podívejte se na několik zaručených triků, na některý z nich jste určitě zapomněli!

  • Celkový průměr hodnocení: 2.83 z 5
  • 2.83
  • 2.83
  • 2.83
  • 2.83
  • 2.83

23. srpna 2011 | Komentáře: 0

Více fanoušků znamená "lepší Facebook" a další časté chyby

Rubrika: Sociální média

Často se setkávám s názorem, že více fanoušků na Facebooku znamená lepší marketing na Facebooku. Fakt ale je, že více fanoušků nemusí znamenat vůbec nic. Pokud vás zajímá, proč tomu tak je a další chyby, kterých se (i zkušení) markeťáci dopouští, čtěte dále.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.8 z 5
  • 2.8
  • 2.8
  • 2.8
  • 2.8
  • 2.8

18. srpna 2011 | Komentáře: 8