První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Buďte dobrý k slušným robotom

Rubrika: Výkonová reklama

Nebýva zvykom aby mohol PPC špecialista v agentúre ovplyvniť dopadové stránky svojho klienta. Nie každý ale trpí týmto problémom a mnohokrát keď váš klient vie, že úpravy sú pre jeho dobro, môžete dosiahnuť svoje. Dnes sa dozviete niečo o súbore robots.txt a prečo by ste mu mali venovať pozornosť ak máme možnosť pracovať priamo s dopadovými stránkami reklamy v AdWords.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.33 z 5
  • 2.33
  • 2.33
  • 2.33
  • 2.33
  • 2.33

16. srpna 2011 | Komentáře: 2

Rozšíření reklam v AdWords

Rubrika: Výkonová reklama

Standardní reklamní text ve výsledcích vyhledávání Googlu obsahuje nadpis, dva řádky textu a viditelnou URL. Co když však uživateli tyto informace nestačí a potřebuje jich víc? Díky rozšíření reklam mu tyto informace můžete poskytnout a pomoci mu v rozhodnutí, že právě nákup u vás je pro něj nejlepší volbou. Jaké možnosti rozšíření reklam v AdWords tedy můžete využít?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.8 z 5
  • 3.8
  • 3.8
  • 3.8
  • 3.8
  • 3.8

11. srpna 2011 | Komentáře: 0

TIP: Jak si s předstihem schválit bannery v AdWords

Rubrika: Výkonová reklama

Pokud někdy spravujete bannerové kampaně v AdWords, pak víte, že schvalování bannerů bývá obvykle problém, zvlášť pokud potřebujete mít kampaň spuštěnou přesně v určitý moment. Jestli vás trápí doba potřebná na schválení bannerů, pak čtěte dále. Prozradím vám, jak to obejít!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.86 z 5
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86

9. srpna 2011 | Komentáře: 5

Šikovné PPC nástroje, díl třetí

Rubrika: Výkonová reklama

Ať s PPC reklamou začínáte, nebo ji už nějakou dobu spravujete, v tomto seriálu naleznete užitečné rady včetně tipů pro práci s PPC nástroji. Minule jsme se seznámili s nástroji pro odhad výkonu reklamy, dnes se budeme věnovat nástrojům pro tvorbu klíčových slov a pro diagnostiku reklam.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.33 z 5
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33

4. srpna 2011 | Komentáře: 0

Ztratíme kontrolu nad kampaněmi v AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Používáte optimalizátor konverzí, nebo máte dokonce v Google Analytics nasazený Ecommerce? Dáváte Googlu do rukou nástroje, které mu pomáhají odhadnout, nebo dokonce spočítat vaši marži.

Následující úvaha je postavená na premise, že si Google příležitost využít tyto informace nenechá ujít. V jeho zájmu je totiž přirozeně maximalizovat svůj zisk. Z marže si teoreticky umí vzít přesně tolik, aby se reklama v jeho systémech vyplácela s přiměřenou, ne ale přehnanou návratností.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.59 z 5
  • 2.59
  • 2.59
  • 2.59
  • 2.59
  • 2.59

28. července 2011 | Komentáře: 5

Co dělat, abyste se stali dobrým obchodníkem?

Rubrika: Život accounta

Lidé se často ptají, jak pracujeme v našem obchodním oddělení. Jak obchodníky hledáme, vybíráme, školíme, trénujeme a jací lidé to vlastně jsou...

  • Celkový průměr hodnocení: 2.12 z 5
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12
  • 2.12

27. července 2011 | Komentáře: 3

Šikovné PPC nástroje, díl druhý

Rubrika: Výkonová reklama

Ať s PPC reklamou začínáte, nebo ji už nějakou dobu spravujete, v tomto seriálu naleznete užitečné rady včetně tipů pro práci s PPC nástroji. Minule jsme se seznámili s nástroji pro kontextovou reklamu, dnes se budeme věnovat odhadům. Dozvíte se hlavně, co od kampaně můžete očekávat ještě dřív, než ji spustíte.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.5 z 5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5

21. července 2011 | Komentáře: 1

Jak jsme soutěžili s Googlem

Rubrika: Odborná fóra

Každý rok pořádá Google soutěž pro studenty, kde jim umožní pracovat na reálných kampaních. Studenti tak mají skvělou možnost naučit se základy online marketingu a získat praktickou zkušenost s plánováním, správou a vyhodnocováním PPC kampaní. Letošní rok jsme se soutěže zúčastnili také, ne ovšem jako soutěžící, ale jako přednášející. Chcete se dozvědět, jak vše probíhalo? Určitě je o co stát. Příští rok mohou studenti pracovat třeba právě na vašich kampaních!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0

14. července 2011 | Komentáře: 0