První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Bezpečnost a možnosti Facebook Places

Rubrika: Sociální média

Nedlouho poté, co se Facebooku nepodařilo dohodnout s Foursquare na ceně za jeho odkoupení, přišel FB s vlastní geolokační službou – Places. Do aktuálně sdílených informací (kdo, co, kdy) se tak přidává i „kde“. Pokud se však budete chtít sami někde označit, přijdete na to, že služba u nás zatím není dostupná. Aktuálně ji mohou využívat pouze občané USA, a to ani ne všichni. Důvodem může být zátěž, kterou by servery Facebooku nemusely ustát, jedná se přeci jen o půl miliardy uživatelů. V následujících dnech by ale služba měla být zpřístupněna všem občanům USA, další země by měly následovat později.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

24. srpna 2010 | Komentáře: 4

Kam až se rozrostla kontextová síť Skliku?

Rubrika: Výkonová reklama

Už několik let Sklik experimentuje se zobrazováním inzerátů na partnerských webech v tzv. kontextové síti, kde se inzeráty zobrazují podle obsahu na dané stránce. V následujícím článku se podíváme, jaké výsledky přinášel kontext během posledních let, jak je na tom po přidání více než 500 partnerských webů a jakým způsobem se dá síť nejlépe využít.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.43 z 5
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43

19. srpna 2010 | Komentáře: 2

Google mění pravidla pro trademark u klíčových slov

Rubrika: Výkonová reklama

Není tomu tak dávno, co Google oficiálně zveřejnil zprávu o tom, že bude rušit v některých zemích nutnost vlastnění práv na používání klíčových slov. Protože se tato změna týká většiny států EU včetně Česka, je takřka nutností si o tomto kroku říci pár slov.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.17 z 5
  • 4.17
  • 4.17
  • 4.17
  • 4.17
  • 4.17

11. srpna 2010 | Komentáře: 7

Soutěž Etarget, aneb šlo opravdu o Hledání nejlepšího odborníka na PPC v kontextu?

Rubrika: Výkonová reklama

Začátkem července obdržel Sun Marketing pozvánku do soutěže s názvem "Hledá se nejlepší odborník na PPC v kontextu". Jako stále aktivní specialista na PPC a PPM kampaně, běžně operující také v systému Etarget, jsem se rozhodl soutěže zúčastnit a dosáhnout co možná nejlepšího umístění. Nyní, po více jak měsíci, jsme jako společnost obdrželi gratulaci k výhře v soutěži, kde jsme porazili největší hráče na poli českých internetových agentur. Přečtěte si, jak soutěž probíhala a co stačilo udělat pro vítězství.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

6. srpna 2010 | Komentáře: 0

Facebook Insights

Rubrika: Sociální média

Spravujete nebo se chystáte vytvořit fan page (fanouškovskou stránku) na Facebooku? Používáte na webu tlačítka Like nebo Share? Pokud ano, tak by Vás mohly zajímat Facebook Insights.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5

27. července 2010 | Komentáře: 0

Možnosti reklamy na YouTube s využitím AdWords

Rubrika: Výkonová reklama

YouTube je fenoménem posledních let. Od jeho založení v roce 2005 se neustále zvyšuje počet uživatelů, nahrávaných videí a čas, který na něm uživatelé tráví. Tento trend nahrává do karet inzerentům, kteří chtějí oživit svou prezentaci na internetu. YouTube totiž nabízí hned několik variant reklamy s využitím reklamního systému Google AdWords. Možnosti umístění komerčního sdělení na tomto serveru jsou InStream videoreklama, InVideo, Stránka sledování videa či Sponzorovaná videa. Pojďme se na tyto typy reklam, které můžeme pomocí systému AdWords na YouTube umístit, podívat podrobněji.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.67 z 5
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67

26. července 2010 | Komentáře: 13

Náhledy u sdělení v Skliku - Nová možnost pro inzerenty, nebo marketingový tah Seznamu?

Rubrika: Výkonová reklama

Novinky v Skliku budí na jedné straně pozitivní ohlasy z nových možností, na straně druhé rozladěnost uživatelů z pouhého dobře promyšleného marketingového tahu Seznamu.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.5 z 5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5

26. července 2010 | Komentáře: 4

Nástroj pro výběr negativ

Rubrika: Výkonová reklama

Jak všichni víme, obrovskou výhodou výkonové reklamy je možnost jejího přesného zacílení. K tomu nám může pomoci například nástroj vylučující klíčová slova, která jsou nevhodná pro naši reklamní kampaň. Vezměme si příklad: vytvoříme reklamu na stavbu střech a spustíme ji v reklamní síti Google. Na relevantním serveru se nachází článek, po jehož otevření se díky volbě klíčových slov spustí naše reklama. Ale co když zmiňovaný článek popisuje, jak na malé dítě spadla střecha?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

26. července 2010 | Komentáře: 1