První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Podpora Facebook page se zaměřením na relevantnost fanoušků

Rubrika: Sociální média

Donedávna se marketingové aktivity na Facebooku točily hlavně kolem počtu fanoušků. Kolik jich získáme tímhle, najdeme další tamhle, proč jich máme tak málo? Všichni "jeli" v kvantitě a na kvalitu se nikdo moc neohlížel. Časy se však mění a lidé si začínají uvědomovat, že pro efektivní social media marketing potřebují fanoušky aktivní, ne takové, kteří jednou kliknou a už se nevrátí. Proto jsem pro vás připravil několik tipů, jak na svou stránku přivedete relevantní uživatele.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

13. prosince 2011 | Komentáře: 0

Sunní dobývání Moravy

Rubrika: Ze života Sunu

Už to vypadalo, že z letošního podzimního teambuildingu nic nebude, když nám v Outlooku přistál mail s předmětem Morava 2011! A protože hromadné maily není radno ignorovat, zabalili jsme pantofle, kartáčky a kedlubny a vyrazili do centra Mikulova.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

12. prosince 2011 | Komentáře: 3

Začínáte s prací obchodníka? Vytrvejte a uspějete.

Rubrika: Život accounta

Určitě jste už někdy v životě udělali zásadní změnu a začali od začátku. V mém případě se změna týkala pracovního života a udála se před půl rokem, kdy jsem nastoupila na pozici obchodníka. V začátcích mi hodně pomohly rady zkušenějších kolegů, proto bych teď ráda pomohla i já vám. Univerzální recept na úspěch vám nedám, ale snad se mi podaří vás inspirovat k činům, které k němu vedou. Pojďme na to!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.2 z 5
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2

8. prosince 2011 | Komentáře: 3

9 zahraničních blogů o webové analytice

Rubrika: Webová analytika

Ať už s webovou analytikou začínáte, nebo se v ní dobře orientujete, určitě hledáte návody, skripty či nástroje, které vám usnadní práci nebo poskytnou jiný pohled na věc. To vše, včetně aktualit, můžete sledovat na níže uvedených blozích. Přidejte si je do svých RSS zdrojů a máte jistotu, že vám nic podstatného neunikne.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

6. prosince 2011 | Komentáře: 0

Cesta ke spokojenému klientovi

Rubrika: Život accounta

V minulém článku jste se dozvěděli, na co kladou klienti největší důraz při výběru obchodních partnerů. Dnes se posuneme o krok dál. Klient se rozhodl využít vašich služeb a vy musíte zajistit, aby s nimi byl spokojen. Jak toho docílíte? Opět jsem vyrazil do terénu a zeptal se lidí pracujících v marketingu.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.33 z 5
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33

1. prosince 2011 | Komentáře: 3

Průzkum PPC | Dotazník

Rubrika: Výkonová reklama

Tak nějak jsme si říkali, že je na čase zmapovat situaci na českém PPC trhu. Pokud vás stejně jako nás zajímá, s jakými systémy tu PPC specialisté nejvíce pracují, jaké rozpočty mají nejčastěji k dispozici a v jak velkých firmách působí, věnujte tři minuty následujícímu anonymnímu dotazníku. O výsledky se s vámi podělíme příští týden.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0

29. listopadu 2011 | Komentáře: 1

Kdy bude monitoring Facebooku opravdu efektivní?

Rubrika: Sociální média

O důležitosti monitoringu není pochyb. Pokud nevíte, jak se o vás mluví, můžete na smýšlení zákazníků o vaší firmě nebo jejích produktech těžko reagovat. K jeho opravdu efektivnímu využití však podle mého názoru něco chybí. A může za to Facebook...

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

15. listopadu 2011 | Komentáře: 0

Ocení klient velikost vaší agentury?

Rubrika: Život accounta

Zkuste si vygooglit výraz „vztah agentury a klienta“. Když vynecháme odkazy na knižní tituly, o mnoho víc nenajdeme. Proč? Bojíme se snad o vztazích s klienty psát? Nechceme prozradit naše know-how? Pro nás jako obchodníky je přitom klíčové vědět, na základě čeho se klient rozhoduje při výběru svého obchodního partnera. Rozhodl jsem se tomu přijít na kloub a zeptat se lidí z branže. Výsledky mého pátrání si přečtěte dále v článku.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.75 z 5
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75

11. listopadu 2011 | Komentáře: 3