První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Proč přemýšlet o PPC reklamě na Facebooku?

Rubrika: Výkonová reklama

Jsou tomu zhruba dva roky, co se v České republice rozpoutal velký „facebookovský“ boom. Nejen jednotlivci, ale už i společnosti se začali na Facebooku více pohybovat a prezentovat. Reklamní agentury se chopily příležitosti a začaly Facebook využívat jako další médium k propagaci. Pojďme se společně podívat, jak funguje PPC reklama na Facebooku a jaké má pro nás přínosy.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.44 z 5
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44
  • 4.44

2. února 2011 | Komentáře: 16

Jakými statusy oživit fan page na Facebooku?

Rubrika: Sociální média

Fan page (stránku) má dnes na Facebooku už kdekdo. Nejčastěji zde ale firmy prezentují své nové produkty, aktuální nabídky, akce, slevy, atd. Prostě klasický marketing, kterého máme všichni plné zuby. Pokud tedy Vaše prezentace na sociálních sítích nespočívá jen v odškrtnutí si úkolu Facebook v TO-DO listu, mrkněte na následující tipy. Věřím, že je oceníte.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5

31. ledna 2011 | Komentáře: 8

Reklama bez konkurencie ľahko a rýchlo!

Rubrika: Výkonová reklama

Myslíte si, že využívate potenciál reklamy vo vyhľadávaní Googlu na plno? Mýlite sa! Google predstavil 20. 7. 2010 novú funkcionalitu služby vyhľadávania v obrázkoch, dostupnú pre celý svet (okrem Francúzska a Argentíny, boh vie čo Googlu spravili :-)) a to sú práve reklamy nazvané Image Search Ads (ďalej len ISA). Od tejto chvíle ubehlo v deň písania tohto článku 181 dní. Všimli ste si niekedy pri hľadaní v obrázkoch nejakú reklamu? Ani ja. Tak som sa rozhodol zistiť ako to funguje a snáď dospieť k poznaniu, prečo ich nik nevyužíva.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.29 z 5
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29
  • 4.29

18. ledna 2011 | Komentáře: 5

Bowling Radava - první suní středa v měsíci lednu 2011

Rubrika: Ze života Sunu

První středu roku 2011 jsme vyrazili předvést své sportovní nadání na bowling. V bowlingovém centru Radava na pražské Letné jsme měli na dvě hodiny zamluvené čtyři dráhy, což byl vzhledem k účasti téměř celého Sunu ideální počet. Navíc nám to umožnilo rozdělit se na týmy a snažit se vysokým skóre potupit ostatní.

  • Celkový průměr hodnocení: 2.14 z 5
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14
  • 2.14

12. ledna 2011 | Komentáře: 2

S čím přišly české PPC systémy v roce 2010

Rubrika: Výkonová reklama

Také si vždy na začátku nového roku hodnotíte ten předchozí? Co se vám povedlo, čeho jste dosáhli či na čem je třeba ještě více zapracovat? Já si takovou sumarizaci dělám vždy, a to hned na několika „frontách.“ Jednou z nich jsou letos i české PPC systémy. Rok 2010 byl totiž pro ně rokem velkých změn, které jsme v jeho průběhu samozřejmě zaznamenávali. Když se na ně zpětně podíváme, zjistíme, že jich bylo opravdu požehnaně! Udělejme si takový průlet inovacemi v českých PPC systémech spolu.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

6. ledna 2011 | Komentáře: 5

Vánoční večírek 2010

Rubrika: Ze života Sunu

Poslední pracovní den před vánočními svátky se celý Sun vrátil o půl století zpět. Nahodili jsme kostýmy ze šedesátých let, zabalili dárky a vyrazili si užít poslední společné chvíle v roce 2010.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

4. ledna 2011 | Komentáře: 1

Proč nevidím svou reklamu ve vyhledávači?

Rubrika: Výkonová reklama

Také jste si někdy položili tuto otázku? Hledali jste své reklamy v českých vyhledávačích a nepodařilo se vám je najít i přesto, že se zdálo vše správně nastavené? Pojďme si spolu projít nejčastější příčiny nezobrazování reklam. Na první pohled se mohou zdát banální, ale právě proto si je mnohdy neuvědomíme.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.43 z 5
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43

21. prosince 2010 | Komentáře: 4

AdWords Comparison Ads

Rubrika: Výkonová reklama

Zřizovali jste si někdy hypoteční úvěr a hledali o něm informace na internetu? Pokud ano, určitě jste se snažili najít ty nejvýhodnější podmínky, které by maximálně vyhovovaly vašim potřebám. Kde ale hledat potřebné informace? Ano, existují finanční servery s porovnáním jednotlivých nabídek bank. Je to ale pro vás uspokojující? Existují i jiné způsoby, jak si „online“ vybrat hypotéku na míru? V říjnu loňského roku přišel Google na americký trh s novinkou AdWords Comparison Ads - Srovnávačem reklam právě pro hypotéky. Tato služba je zatím dostupná pouze v USA, ale i přesto se pojďme podívat, jak vlastně Srovnávač reklam, Comparison Ads, funguje. Budeme se mít na co těšit?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0

13. prosince 2010 | Komentáře: 8