První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Jak jsme soutěžili s Googlem

Rubrika: Odborná fóra

Každý rok pořádá Google soutěž pro studenty, kde jim umožní pracovat na reálných kampaních. Studenti tak mají skvělou možnost naučit se základy online marketingu a získat praktickou zkušenost s plánováním, správou a vyhodnocováním PPC kampaní. Letošní rok jsme se soutěže zúčastnili také, ne ovšem jako soutěžící, ale jako přednášející. Chcete se dozvědět, jak vše probíhalo? Určitě je o co stát. Příští rok mohou studenti pracovat třeba právě na vašich kampaních!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.0 z 5
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0
  • 3.0

14. července 2011 | Komentáře: 0

Šikovné PPC nástroje, které byste rozhodně měli využívat

Rubrika: Výkonová reklama

Chcete se dozvědět více o kouzlu, tipech a tricích PPCčka? Vydejme se tedy do světa PPC reklamy a povězme si o nástrojích, které vám pomohou s PPC kampaněmi. Informací by bylo na jeden článek příliš mnoho, rozdělím ho tedy na několik kratších. V tomto díle si představíme nástroje pro cílení v kontextové síti.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.67 z 5
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67

12. července 2011 | Komentáře: 4

Pozvánka do Google+: jak na to

Rubrika: Sociální média

Závidíte novinářům a googlerům přístup do Google+? Pište si do diskuse o pozvánky a pozvu vás tam taky! Nezapomeňte připojit svojí gmailovou adresu ;)

  • Celkový průměr hodnocení: 3.86 z 5
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86

30. června 2011 | Komentáře: 179

Také rádi experimentujete?

Rubrika: Výkonová reklama

AdWords se neustále vyvíjí a držet krok s každou změnou není jednoduché. AdWords Campaign Experiments jsou tady už nějaký ten pátek, ale jejich pravidelné užívání pořád není standardem. AdWords tým se poslední dobou snaží experimenty více propagovat a já se přidám. Provedu vás jejich nastavením a uvedu pár ověřených příkladů. Třeba najdete vhodný experiment pro vaši kampaň. A česky :-).

  • Celkový průměr hodnocení: 3.33 z 5
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33
  • 3.33

28. června 2011 | Komentáře: 2

Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Skóre kvality ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete dále.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.75 z 5
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75

23. června 2011 | Komentáře: 3

Jak pracovat s mírou prokliku?

Rubrika: Výkonová reklama

S metrikou míry prokliku se PPC specialisté setkávají denně. Občas se ale dostanou do situace, kdy musí danou míru obhajovat. Jak byste na příklad odpověděli na argument, že daná společnost má pokrytí českého trhu 25%, tak proč má míru prokliku na zásadní klíčové slovo pouze 4%? Co tam ty lidi dělají, když my jsme nejlepší?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.18 z 5
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18

21. června 2011 | Komentáře: 1

Problém inflace v PPC reklamě

Rubrika: Výkonová reklama

Pro každý obor se dají vysledovat vyhledávací dotazy, které jsou z hlediska konverzního poměru nejatraktivnější. Proto na ně chce svoji reklamu zobrazovat každý. Na rozdíl od investic do on-linu ale množina takovýchto slov prakticky neroste, což ve spojení s aukčním systémem klíčových slov vede k neodvratné inflaci v rámci PPC ekonomiky. Za cenu, za kterou jste se loni zobrazili na prémiové pozici, se dnes sotva udržíte na první stránce. Ochota uživatelů konvertovat neroste přímo úměrně k cenám za klik, udržet nízkou cenu za konverzi je stále těžší. Dá se s tím něco dělat?

  • Celkový průměr hodnocení: 2.86 z 5
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86

16. června 2011 | Komentáře: 1

Studenti z ČZU navrhovali strategie pro sociální sítě

Rubrika: Odborná fóra

Tento semestr si studenti Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze zpestřili tím, že si vyzkoušeli, jak se navrhuje marketingová kampaň v praxi. V předmětu Marketingové řízení totiž navrhovali strategii na sociální sítě pro existující společnosti. A šlo jim to skvěle!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5

14. června 2011 | Komentáře: 0