První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Skóre kvality ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete dále.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.75 z 5
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75
  • 4.75

23. června 2011 | Komentáře: 3

Jak pracovat s mírou prokliku?

Rubrika: Výkonová reklama

S metrikou míry prokliku se PPC specialisté setkávají denně. Občas se ale dostanou do situace, kdy musí danou míru obhajovat. Jak byste na příklad odpověděli na argument, že daná společnost má pokrytí českého trhu 25%, tak proč má míru prokliku na zásadní klíčové slovo pouze 4%? Co tam ty lidi dělají, když my jsme nejlepší?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.18 z 5
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18
  • 3.18

21. června 2011 | Komentáře: 1

Problém inflace v PPC reklamě

Rubrika: Výkonová reklama

Pro každý obor se dají vysledovat vyhledávací dotazy, které jsou z hlediska konverzního poměru nejatraktivnější. Proto na ně chce svoji reklamu zobrazovat každý. Na rozdíl od investic do on-linu ale množina takovýchto slov prakticky neroste, což ve spojení s aukčním systémem klíčových slov vede k neodvratné inflaci v rámci PPC ekonomiky. Za cenu, za kterou jste se loni zobrazili na prémiové pozici, se dnes sotva udržíte na první stránce. Ochota uživatelů konvertovat neroste přímo úměrně k cenám za klik, udržet nízkou cenu za konverzi je stále těžší. Dá se s tím něco dělat?

  • Celkový průměr hodnocení: 2.86 z 5
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86
  • 2.86

16. června 2011 | Komentáře: 1

Studenti z ČZU navrhovali strategie pro sociální sítě

Rubrika: Odborná fóra

Tento semestr si studenti Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze zpestřili tím, že si vyzkoušeli, jak se navrhuje marketingová kampaň v praxi. V předmětu Marketingové řízení totiž navrhovali strategii na sociální sítě pro existující společnosti. A šlo jim to skvěle!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.5 z 5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5
  • 4.5

14. června 2011 | Komentáře: 0

Náš jarní teambuilding v Krkonoších

Rubrika: Ze života Sunu

Moravu už máme prozkoumanou, takže jsme v polovině května vyrazili tužit kolektiv do Krkonoš. Auta jsme vyměnili za vlak a servis rodinného penzionu za sekání dříví a opékání buřtů. Jak proběhl náš jarní teambuilding, co jsme všechno stihli a kdo vyrazil na hory oblečen jako na pláž? Všechno se dozvíte v článku!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.2 z 5
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2

10. června 2011 | Komentáře: 0

Faktury od Facebooku jsou problém… Jak ho vyřešit?

Rubrika: Výkonová reklama

Rozhodli jste se podat daňové přiznání až v červnu, respektive do 1. 7. 2011, a odložili jste muka s účtováním? Nechci vás strašit, ale připravte se na to, že pokud chcete dát do svého daňového přiznání faktury z Facebooku, které platíte kartou, možná se maličko potrápíte. Ale nebojte, nic není tak horké, jak se zprvu zdá! Faktury od Facebooku jsou sice problém, ale řešitelný, jak vám ukážu dále v článku.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.54 z 5
  • 3.54
  • 3.54
  • 3.54
  • 3.54
  • 3.54

7. června 2011 | Komentáře: 65

Výsledky ankety Mobilní aplikace roku 2011

Rubrika: Odborná fóra

Ve středu 1. 6. 2011 se v PwC Business Community Center nedaleko náměstí I. P. Pavlova uskutečnilo vyhlášení prvního ročníku ankety Mobilní aplikace roku. Jak vyhlášení probíhalo, kdo byl nominovaný a kdo vyhrál? Čtěte dále...

  • Celkový průměr hodnocení: 2.09 z 5
  • 2.09
  • 2.09
  • 2.09
  • 2.09
  • 2.09

3. června 2011 | Komentáře: 0

Do hlubin Googlu na Search & Display Summitu

Rubrika: Odborná fóra

První úspěšný Google Search & Display Summit je úspěšně za námi! Nyní nastává čas rekapitulovat, implementovat novinky a těm, co se nezúčastnili, stručně shrnout, co že se vlastně dělo a probíralo. Už teď vám můžu slíbit, že zajímavostí je opravdu hodně!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.35 z 5
  • 3.35
  • 3.35
  • 3.35
  • 3.35
  • 3.35

3. června 2011 | Komentáře: 0