První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Nejnovější články na Sunitka.cz

Nástroj pro výběr negativ

Rubrika: Výkonová reklama

Jak všichni víme, obrovskou výhodou výkonové reklamy je možnost jejího přesného zacílení. K tomu nám může pomoci například nástroj vylučující klíčová slova, která jsou nevhodná pro naši reklamní kampaň. Vezměme si příklad: vytvoříme reklamu na stavbu střech a spustíme ji v reklamní síti Google. Na relevantním serveru se nachází článek, po jehož otevření se díky volbě klíčových slov spustí naše reklama. Ale co když zmiňovaný článek popisuje, jak na malé dítě spadla střecha?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

26. července 2010 | Komentáře: 1