První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Veronika Brindzová

PA & WA voodoo


Jmenuji se Verča a v Sunu jsem od září 2011. Na starost tu mám hlavně výkonnostní reklamu a webovou analytiku. V únoru 2016 jsem stala Google Partners certifikovaným trenérem. Vystudovala jsem obor Podnikání a administrativa na ČZU se zaměřením na marketing. Když mám nějakou tu volnou chvilku, tak mě můžete najít s přítelem u nějakého rybníka či řeky s prutem v ruce nebo jak tvořím prapodivné výtvory z těsta. Ráda si také zahraji nohejbal (ne že by mi to nějak šlo :-), ale baví mě to), podívám se na pěkný film nebo si přečtu knihu. Nejraději mám žánr techno thriller a sci-fi.

Twitter

Články

Proč se liší počty konverzí z Facebooku a Google Analytics?

Rubrika: Výkonová reklama

S otázkou „proč je počet konverzí na Facebooku vyšší než v Google Analytics?“ se setkávám velmi často od jiných specialistů i klientů a sama jsem si ji několikrát také položila. Samozřejmě mi to nedalo, tak jsem pátrala, proč to tak tedy je a několik důvodů se mi podařilo rozkrýt.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.8 z 5
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8

14. března 2016 | Komentáře: 0

#mktfest pohledem PPC specialisty

Rubrika: Odborná fóra

Rok se s rokem sešel a byl tu zase Marketing Festival. Souhrnných článků, jak to bylo v Brně skvělé, bylo už spousty (včetně toho od mého kolegy Ondry – kdo nečetl doporučuji), proto jsem se rozhodla sepsat dojmy jako PPC specialista.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

10. prosince 2015 | Komentáře: 2

7 tipů, jak použít Google Analytics pro zlepšení vašich PPC kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Google Analytics může být pro někoho noční můrou, ale pro dobrého PPC specialistu by měl být tím nejlepším přítelem. Často to ale připomíná spíš souboj Davida a Goliáše. Ale neboj, malý Davide, ty zvítězíš! A já ti ukážu, jak na to. Tak hurá do boje!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

18. září 2015 | Komentáře: 0

Nové kontextové cílení na Skliku přineslo o 13 % nižší cenu za konverzi oproti kampaním ve vyhledávání

Rubrika: Případovky

Během mistrovství světa v ledním hokeji 2015 jsme měli možnost vyzkoušet zcela nové kontextové cílení v Skliku u probíhající PPC kampaně pro klienta FORTUNA sázková kancelář a.s. a byli jsme opravdu zvědaví, jaké výsledky nám oproti zbývajícím typům cílení přinese. Prvními čísly jsme byli příjemně překvapení. Nejen že prům. CPC u bannerů byla oproti stejné kreativě u standardního kontextového cílení dle umístění 3x nižší , navíc při porovnání ceny za konverzi jsme dosáhli o 63 % nižší ceny a při porovnání s remarketingem byla cena za konverzi u kampaní s cílením na zájmy o 30 % nižší. Tento typ cílení dokonce i velmi obstojně konkuroval kampaním ve vyhledávání. Podrobnější výsledky naleznete v případové studii.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

14. října 2015 | Komentáře: 0

Marketingové cíle pro kampaně v obsahové síti Google AdWords

Rubrika: Bleskovky

Dnes se ve vybraných účtech objevila novinka při vytváření kampaní v obsahové síti. Ti, kteří si nejsou jistí, jaké funkce při dosažení svého cíle zvolit, to budou mít ode dneška jednodušší. Google AdWords vám nově nabídne nejprve výběr marketingového cíle a tím vás navede k funkcím, které jsou pro dosažení tohoto cíle nejvhodnější.

image

Marketingové cíle v Google AdWords

V nápovědě Google AdWords jsou marketingové cíle definovány jako „rozcestníky, které vám pomohou vytvářet kampaně efektivněji a rychleji“ a rozlišují se celkem 3 základní:

Tímto výběrem změníte postup vytváření, protože se vám nabídnou jen vybrané funkce, které jsou určeny pro váš marketingový cíl. Nemusíte se ale obávat, funkce můžete dodatečně nastavit. Stačí pouze kliknout na Zobrazit další možnosti. Grafy i tabulky zůstanou nedotčeny.

image

Změna cílení v obsahové síti

Pro ty, kteří se bez této funkce obejdou, Google AdWords nechává možnost Žádný marketingový cíl, čímž budete mít dostupné všechny funkce. Zkrátil se ale výběr dostupných možností pouze na Všechny funkce, nebo Reklamy v mobilních aplikacích.

15. června 2015

#PBS15 pohledem tří PPC specialistů

Rubrika: Odborná fóra

Každý PPC specialista v republice se na Performance & Branding Summit 2015 určitě těšil, což dokazuje i to, že se o něm začalo tweetovat už zhruba týden před jeho samotným začátkem. Když se ale někdo podíval prvně na program, mohl si říct, že je určený spíš pro začátečníky, než pro „ostřílené“ PPC guru, mágy a profíky, protože jste viděli názvy přednášek jako „Tipy pro optimalizaci kampaní ve vyhledávání“, „Jak na správné nastavování nabídek“ nebo „Videokampaň od začátku“, což by na první pohled napovídalo, že se budou řešit jen základy, ale opak byl pravdou.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

29. května 2015 | Komentáře: 0

Facebook odhaluje novou metriku "Relevance Score"

Rubrika: Bleskovky

Stejně jako Google nebo Sklik, i Facebook používá k určení toho, která z reklam se bude zobrazovat, kombinaci nabízené ceny a určitého "skóre kvality". Do minulého týdne ale inzerenti neměli možnost vidět, jak Facebook jejich reklamy hodnotí, jestli musí nabízet ceny vyšší, protože kvalita reklam je mizivá, nebo naopak.

Proto Facebook přidal novou metriku nazvanou Relevance Score. Ta se vypočítá na základě pozitivní a negativní zpětné vazby, kterou Facebook očekává, že reklama od cílové skupiny získá a je průběžně aktualizováno podle reakcí uživatelů na reklamu. V reportech jej uvidíte jako číslo od 1 do 10, přičemž 10 označuje nejvyšší relevanci reklamy. Pozor! Metrika ale neříká nic o efektivitě vašich reklam, tu musíte stále vyhodnocovat s ohledem na stanovený cíl.

image

Relevance Score v reportu Facebook reklamy

Zápornou reakcí uživatele může být např. skrytí reklamy, nahlášení jako spamu apod. Naopak pozitivní zpětná vazba je akce, kterou chceme, aby uživatel u reklamy provedl - lajkování, komentování, sdílení či proklik na webovou stránku.

V českých účtech jsme tuto metriku zatím ještě neviděli, ale Facebook by ji měl postupně rolovat do všech účtů.

Zdroj: Facebook for business

19. února 2015

Posuňte Google Nákupy na vyšší level via @bloomarty

Rubrika: Výkonová reklama

Chyběli jste na Marketing Festivalu? Nezoufejte! V tomto článku jsem si pro vás připravila podrobnější výtah z přednášky od Martin Roettgerdinga na téma "posuňte své reklamy s produktovými informacemi na vyšší level".

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

6. listopadu 2014 | Komentáře: 0

Dynamický remarketing pro všechny

Rubrika: Bleskovky

Google včera na svém blogu vydal zprávu, že během několika málo týdnů uvolní dynamický remarketing pro všechny inzerenty ze všech oborů.

Využívat ho tak budou moci hotely, pojišťovny, letecké společnosti, cestovní kanceláře, realitní servery a mnoho dalších. Možnosti propagace budou obrovské. Reklamy, které vám budou ukazovat speciální nabídku na letenky na let, který jste si před několika dny prohlíželi, nabídky zájezdů na období, kdy jste si chtěli rezervovat dovolenou, polední nabídku vaší oblíbené restaurace a mnohem více. Strategiím se už meze nekladou.

2. října 2014

Sklik spouští rozšíření o odkazy

Rubrika: Bleskovky

Dnes Sklik na svém blogu oznámil, že spouští plánované rozšíření o Sklik Odkazy nebo-li podstránky v inzerátech na TOP pozicích.

image

Ukázka inzerátu v Seznamu s rozšířením o odkazy

Všichni inzerenti tak budou moci ke svým kampaním a sestavám přidat nově odkazy, které mají stejnou funkci jako rozšíření o odkazy na podstránky v Google AdWords.

Sklik nám tak slibuje, že odkazy by nám měly:

Já bych ještě přidala, že nám tak umožní odlišit své inzeráty od ostatních konkurentů.

Jestli nám odkazy opravdu přinesou daný efekt, se dá zatím jen spekulovat, ale statistiky prokliků na odkazy si můžete analyzovat sami přímo přes záložku Statistiky.

Nové rozšíření bude ze začátku zobrazováno jen zlomku hledajících uživatelů, cca 10 %. Můžeme ze začátku očekávat i drobné změny vzhledu nového rozšíření podle toho, jak bude Sklik vyhodnocovat odezvy uživatelů na tuto změnu. Předpokládaný termín nasazení Sklik Odkazů do 100 % výsledků je v září tohoto roku.

Mě osobně se nová rozšíření velmi zamlouvají a kvituji tuto změnu s povděkem.

Zdroj: Sklik.cz Blog

2. července 2014

Jak na interaktivní reklamy v Google AdWords?

Rubrika: Výkonová reklama

Už vás omrzely klasické formáty grafických reklam, které vám neumožňují projevit více svou kreativitu? Používáte video reklamy In-stream, In-Display a další možné In a už nevíte, jak dál svoje brandové reklamy oživit? Spojte tyto dva prvky dohromady a vytěžte z obojího maximum.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.6 z 5
  • 4.6
  • 4.6
  • 4.6
  • 4.6
  • 4.6

4. června 2014 | Komentáře: 0

Zisková PPC kampaň v Google AdWords pro Parfemland

Rubrika: Případovky

Společnost Parfemland, s.r.o. je internetovou parfumerií, pro kterou spravujeme od ledna roku 2012 reklamní kampaně v systémech Google AdWords a Sklik. Vzhledem k tomu, že hlavní sezónou daného klienta je období vánoc, zaměřili jsme svou pozornost hlavně sem. Po analýze výkonu roku 2012 jsme zjistili, že většina tržeb a objemu prodeje byla v období před vánoci tvořena převážně z brandových kampaní ve vyhledávání. Pro rok 2013 jsme se tedy rozhodli navýšit prodej před vánoci také z nebrandových kampaní při přiměřeném navýšení nákladů a nespoléhat se pouze na věrnost zákazníků. Konkrétní výsledky naleznete v případové studii.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

15. ledna 2014 | Komentáře: 0

"Not Provided" už i na vyhledávácí dotazy z placené reklamy

Rubrika: Bleskovky

Už nějakou dobu se na internetu polemizovalo o tom, že se Google chystá znepřístupnit v Google Analytics data o vyhledávacích dotazech z placených prokliků AdWords. Včera, 9. dubna, to Paul Feng, Product Management Director pro AdWords, potvrdil na oficiálním blogu.

"Today, we are extending our efforts to keep search secure by removing the query from the referer on ad clicks originating from SSL searches on Google.com." Paul Feng

Postupem času se v Google Analytics budeme s "Not Provided" setkávat častěji než bychom si asi přáli. K přehledu vyhledávácích dotazů bychom ale stále měli mít přístup z Google AdWords.


10. dubna 2014

Konec beta verze Universal Analytics

Rubrika: Bleskovky

O rozšíření Google Analytics na Universal Analytics jsme vás informovali už v říjnu 2012. Od té doby byly Universal Analytics v beta verzi, která neumožňovala využívat veškeré existující funkce, které známe z klasických Google Analytics. Chyběla nám možnost využívat remarketing nebo zjišťovat demografické údaje o uživatelích či jejich přehled zájmů.

Včera 2. dubna 2014 byl oficiálně ukončen beta test Universal Analytics a každý je nyní může využívat na 100 % se všemi dostupnými funkcemi, na které jsme zvyklí z klasických Analytics.

image

Universal Analytics

Rovněž bylo také zprovozněno tzv. User ID, které zajišťuje párování uživatele napříč různými zařízeními. Což nám umožňuje snáze sledovat jednoho uživatele. Doposud se unikátní uživatel započítal pokaždé, když uživatel vstoupil z jiného zařízení. Při implementaci User ID, můžete uživatele označit jedinečným identifikátorem a systém si pak k němu spáruje veškerá dostupná data a je mu jedno z jakého zařízení k vám uživatel přišel.

3. dubna 2014

Think export with Google: Jak internet pomáhá firmám exportovat

Rubrika: Odborná fóra

Je vám český trh malý a přemýšlíte, že svojí činnost rozšíříte i na trhy zahraniční? Tak nezapomeňte pro svůj start využít i online kanály. A že nevíte, jak na to? Shrnuli jsme vše důležité z konference Think Export, která přinesla spousty zajímavých informací o tom, jak využít online k internacionalizaci vašeho produktu či služby.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

21. března 2014 | Komentáře: 0

Jak na události (Event Tracking) v Google Analytics

Rubrika: Webová analytika

Víte, jak v Google Analytics sledovat počty spuštěných videí, počty stažených souborů, prokliky na interní bannery či to, zda vám nenarůstá počet navštívených chybových stránek 404? Pokud vaše odpověď zněla, že nevíte, pak je daný článek určený právě pro vás. Google Analytics totiž nabízí mnoho možností, jak zjistit o návštěvnících více zajímavých informací, ale bohužel se o nich příliš nemluví. Pokusím se to tedy napravit, tak s chutí do čtení.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.88 z 5
  • 4.88
  • 4.88
  • 4.88
  • 4.88
  • 4.88

18. března 2014 | Komentáře: 7

Sdílené rozpočty už také v Skliku

Rubrika: Bleskovky

Sklik směle dál pokračuje v rozšiřování svých novinek. Další v pořadí je možnost nastavit si pro kampaně sdílené rozpočty.

image

Sklik spouští sdílené rozpočty

Možnost vytvořit sdílený rozpočet naleznete v Skliku pod záložkou Nástroje. Pokud jej budete chtít následně použít přímo pro určité vybrané kampaně, stačí v nastavení vybrané kampaně u denního rozpočtu vybrat vámi vytvořený sdílený rozpočet, uložit úpravy a je to!

image

Nastavení sdílených rozpočtů v systému Sklik

13. února 2014

Konec Facebook Sponsored Stories se blíží

Rubrika: Bleskovky

V únoru roku 2011 jsme vás v článku Sponsored Stories na Facebooku - konečně i v České republice informovali o spuštění nového formátu komerčního sdělení, tzv. Sponsored Stories. A dnes, téměř po 3 letech, Facebook vydal oficiální oznámení, že k 9. dubnu 2014 jejich provoz ukončuje. Facebook chce nově u všech reklam podporovat sociální kontext a tak by se stávající reklamy Sponsored Story staly nadbytečné.

image

Facebook Sponsored Stories se chýlí ke konci

Z vyjádření Facebooku z června roku 2013 je jasné, že se nejedná o jejich definitivní konec, ale pouze budou jejich výhody přeneseny do všech reklam:

„Include the best of sponsored stories in all ads. In the future, for example, when you create a Page post photo ad, we will automatically add social context to boost performance and eliminate the extra step of creating sponsored stories.“ (Fidji Simo, 6. června 2013)

Např. formát Sponsored story page like bude transformován do nové podoby s názvem Page Like reklamy. Zda zůstane vzhled i formát stejný, se dá zatím jen spekulovat.

Zdroj: Developers.facebook.com

16. ledna 2014

Persona – duch Marketing Festivalu 2013

Rubrika: Webová analytika

Mnoho přednášejících se na Marketing Festivalu 2013 v Brně dotklo ve své přednášce tématu person a toho, jak je důležité pochopit chování svých návštěvníků, zákazníků. Většina z vás si možná řekne, že se jedná o otřepanou frázi. Každý přeci ví, kdo je jeho návštěvník nebo zákazník. Přesto se však tohoto tématu dotkl téměř každý přednášející a my si ho nyní připomeneme.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

30. prosince 2013 | Komentáře: 2

Ohlédnutí za Marketing Festivalem 2013

Rubrika: Odborná fóra

Ve dnech 22 – 23. 11. 2013 se v Janáčkově divadle v Brně sešlo přes tisíc diváků na Marketing Festivalu 2013. Celý program byl nabitý řadou zahraničních řečníků a zajímavých přednášek, které byly navíc doplněny o praktické workshopy. Ve dvou dnech jsme se tak měli možnost dozvědět, jaké jsou nyní trendy v internetovém marketingu a na co se připravit v roce 2014.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.33 z 5
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33

3. prosince 2013 | Komentáře: 0

Sklik upravil cílení ve vyhledávací síti

Rubrika: Bleskovky

Reklamní systém Sklik nám nově umožňuje vybrat si v cílení ve vyhledávání na Seznam.cz i konkrétní platformy, na které chceme cílit. Navíc nám Sklik také umožňuje experimentovat s cílením na novou podobu vyhledávání. Můžete ji z cílení zcela odebrat, nebo cílit jen na mobilní verzi nového vyhledávání či všechny dostupné platformy včetně tabletů.

image

Nové možnosti clení v systému Sklik

Je to určitě skvělá změna, která nám přinese další možnosti lepší optimalizace kampaní a to se musí ocenit.

26. listopadu 2013

Google testuje nové označování reklam ve vyhledávání

Rubrika: Bleskovky

Google testuje nové označování PPC reklam ve vyhledávání pomocí žlutých reklamních štítků s označením Reklama. Zatím jej můžete postřehnout pouze u malého počtu reklam, ale je možné, že Google tuto formu označení bude rozšiřovat.

Zde je obrázek z nového formátu označování Google AdWords reklam ve vyhledávání na počítačích:

image

Nové označení reklam ve vyhledávání Google

Jaký dopad by nové označení reklam mělo na výkonnost PPC kampaní ve vyhledávání, se dá zatím jen spekulovat. Co myslíte vy? Může to mít pozitivní, nebo spíš negativní vliv na výkon reklamních kampaní v Google AdWords?

21. listopadu 2013

Změna systému určování pořadí reklam ve vyhledávání Google

Rubrika: Bleskovky

Do dneška se pořadí reklam ve výsledcích vyhledávání Google vypočítávalo na základně maximální ceny za proklik a skóre kvality. Od dneška do hry vstupuje ještě třetí faktor – očekáváný přínos rozšíření reklam a dalších formátů reklamy.

Pokud tedy budou mít dvě reklamy, které si navzájem konkurují, stejnou nabídku a totožné skóre kvality, zobrazí se reklama s lepším očekávaným účinkem rozšíření na vyšší pozici než druhá reklama a za nižší cenu.

Při odhadování očekávaného vlivu rozšíření a formátů reklamy Google zohledňuje faktory, jako je relevance, míra prokliku a umístění formátů či rozšíření na stránce s výsledky vyhledávání.

Tato aktualizace se zatím týká pouze reklam ve vyhledávací síti, které se zobrazují ve vyhledávání Google. Více o novém hodnocení reklam na oficiálních stránkách Nápovědy Google AdWords.

24. října 2013

Měření konverzí napříč účty v Google AdWords

Rubrika: Výkonová reklama

Před několika dny jsem vám ve své bleskovce Sledování konverzí v účtu MCC slíbila článek o tom, jak měření konverzí napříč účty nastavit, kdy bude vhodné jej využít, a jaké výhody vám to přinese. Můžete se tedy pustit do čtení.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.83 z 5
  • 4.83
  • 4.83
  • 4.83
  • 4.83
  • 4.83

22. října 2013 | Komentáře: 0

Sledování konverzí v účtu MCC

Rubrika: Bleskovky

Spravujete více účtů v Google AdWords? Pak pro vás Google přichází s novinkou v podobě měření konverzí napříč účty přímo v klientském centru. Mělo by to usnadnit implementaci konverzní značky a přehledy by navíc měly poskytovat i informace o asistovaných konverzích jednotlivých účtů.

Konverze bude možné počítat ve všech účtech pomocí jediné konverzní značky. Pokud se ale pro tuto možnost rozhodnete, nebudete již moc využívat měření konverzí pouze pro jeden konkrétní účet. Nebude tedy možné zároveň používat měření konverze napříč účty a pro konkrétní účet.

image

Měření konverzí napříč účty v MCC

Google navíc slibuje, že během několika následujících měsíců uvede více nových funkcí, které nám poskytnou přesnější informace o konverzích, cestě zákazníka k nákupu a o návratnosti investic do reklamy.

Pokud vás o tomto tématu zajímá více, přečtěte si můj článek, ve kterém se dozvíte, jak měření konverzí napříč účty nastavit, a kdy bude vhodné toto nastavení využít.

18. října 2013

Změna standardních přehledů v Google Analytics

Rubrika: Bleskovky

Také jste si už určitě všimli, že místo přehledu Zdroje návštěvnosti je nyní přehled Akvizice a místo přehledu Obsah máme přehled Chování a pokud ne, tak teď už to víte. Tato změna ale neskončila pouze u změny názvů přehledů.

image

Změny názvů přehledů v Google Analytics

U Akvizice byly přidány dva nové výběry dat: Přehled a Kanály. Ty nám nově nabízejí seskupení dat podle jednotlivých výchozích kanálů – placené a neplacené vyhledávání, přímý zdroj, odkazující stránky a sociální sítě. Navíc je nově tabulka rozdělená do tří bloků na:

image

Rozdělení tabulky v přehledu Kanály

Každý blok má své odpovídající metriky, např. u akvizice nalezneme počet návštěv, procento nových návštěv a počet nových návštěv. U konverzí nově například vidíme celkový počet splněných cílů. Nebude proto již nutné vytvářet vlastní přehledy či si počet cílů pro jednotlivé zdroje počítat z konverzního poměru.

Pro rychlou analýzu dat bude jistě užitečný i přehled akvizic, který vám na orientačním grafu okamžitě ukáže, jak je který kanál (popř. zdroj, médium) úspěšný.

image

Orientační graf v přehledu akvizic

9. října 2013

Czech Publisher Exchange (CPEx) - Nová RTB platforma

Rubrika: Bleskovky

Již od druhé poloviny září se můžeme těšit na novou RTB platformu CPEx (Czech Publisher Exchange) založenou na technologii Rubicon, kterou zakládá pět předních českých vydavatelství:

Nová platforma by měla přinést kvalitnější plochy, oslovit měsíčně až 70 % uživatelů českého internetu a získat na stovky milionů impresí měsíčně.

Zda daná platforma opravdu posune trh s RTB dopředu ukáže až čas.

9. září 2013

Sklik a další užitečná úprava rozhraní

Rubrika: Bleskovky

Také vám chyběla po přechodu na nový vzhled Skliku záložka Spravované účty v hlavním navigačním menu? Již ji máme zpět. Tentokrát ji ale nalezneme v pravém horním rozbalovacím menu.

image

Ukázka úpravy navigace

Tato drobná úprava rozhraní nám určitě opět pomůže zjednodušit a zrychlit navigaci mezi spravovanými účty. Určitě se těšíme na další takovéto menší úpravy Skliku, které ve výsledku mohou uspořit i hodiny času. Jejich přehled naleznete na Sklik blogu.

Zdroj: Blog Sklik

4. září 2013

Jak pracovat s cílením na mobily u PPC Facebook reklamy?

Rubrika: Výkonová reklama

To, že se uživatelé používající mobilní telefony chovají odlišně od uživatelů využívajících stolní zařízení, je už známý fakt. S touto informací pracují zajisté všichni, kdo používají systémy AdWords či Sklik. Používáte ale možnost cílení na zařízení i u facebokové PPC reklamy? Pokud ne, v mém článku se dozvíte, proč ji používat a jak dané cílení nastavit.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

10. dubna 2013 | Komentáře: 0

Sklik spouští přehledy vyhledávacích dotazů

Rubrika: Bleskovky

Také jste si vždycky přáli vědět, jaké asi vyhledávací dotazy spustily ve vyhledávači Seznam vaší reklamu? Naše přání se konečně vyplnilo!

Seznam spustil v systému Sklik přehled dotazů spouštějících vaše reklamy. Zatím tedy jen jako beta verzi, ale už to určitě mnohým inzerentům pomůže poodhalit tajemství, jaké vyhledávací dotazy spouštěly jejich reklamy. Teď se bude mnohem lépe pracovat s vylučujícími klíčovými slovy a rozřazováním slov do reklamních sestav.

image

Přehled vyhledávacích dotazů v Skliku

Seznam dotazů si můžete prohlédnout buď na úrovni celé reklamní sestavy, nebo na úrovni jednotlivých klíčových slov. Což přináší obrovskou výhodu, neboť budete přesně vědět, že dané klíčové slovo „XYZ“ ve frázové shodě spustilo reklamu, když uživatel zadal do vyhledávače dotaz „ABCD“.

image

Přehled vyhledávacích dotazů na úrovni klíčového slova

29. března 2013