První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Radek Šembera

radek.sembera (at) sunmarketing.cz

Články

DKI – jak využít, jak zneužít a čeho se vyvarovat

Rubrika: Výkonová reklama

DKI je pokročilá metoda při vytváření reklamních textů, pomocí níž se dají vytvořit promyšlenější a lákavější reklamní texty. Ale méně známá jsou fakta, že pomocí DKI se dají porušovat pravidla Google AdWords a to hned několika způsoby. Chcete inzerovat na trademark™ vašich konkurentů, nebo mít delší inzeráty než AdWords dovolí ostatním inzerentům? Nyní máte možnost.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

6. prosince 2010 | Komentáře: 5

Porovnání a zhodnocení PPC cenových modelů nabízených agenturami

Rubrika: Výkonová reklama

S jakými cenovými modely se můžete setkat, když si na správu PPC kampaní najmete specializovanou agenturu? Na následujících řádcích se dozvíte vše, co by vás v této souvislosti mohlo zajímat. Srovnáme si jednotlivé možnosti platby a vy tak zjistíte všechny výhody a nevýhody, které ten či onen model přináší. Podíváme se také, na co si dát pozor, co při správě kampaně vyžadovat a jakým způsobem srovnávat jednotlivé možnosti pro odměňování těch, kteří vaše kampaně spravují. Zkrátka si dopodrobna rozebereme každý model a zjistíme, jaký se pro koho nejlépe hodí.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.8 z 5
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8
  • 4.8

11. října 2010 | Komentáře: 0

Kam až se rozrostla kontextová síť Skliku?

Rubrika: Výkonová reklama

Už několik let Sklik experimentuje se zobrazováním inzerátů na partnerských webech v tzv. kontextové síti, kde se inzeráty zobrazují podle obsahu na dané stránce. V následujícím článku se podíváme, jaké výsledky přinášel kontext během posledních let, jak je na tom po přidání více než 500 partnerských webů a jakým způsobem se dá síť nejlépe využít.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.43 z 5
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43
  • 4.43

19. srpna 2010 | Komentáře: 2

Google mění pravidla pro trademark u klíčových slov

Rubrika: Výkonová reklama

Není tomu tak dávno, co Google oficiálně zveřejnil zprávu o tom, že bude rušit v některých zemích nutnost vlastnění práv na používání klíčových slov. Protože se tato změna týká většiny států EU včetně Česka, je takřka nutností si o tomto kroku říci pár slov.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.2 z 5
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2
  • 4.2

11. srpna 2010 | Komentáře: 7

Soutěž Etarget, aneb šlo opravdu o Hledání nejlepšího odborníka na PPC v kontextu?

Rubrika: Výkonová reklama

Začátkem července obdržel Sun Marketing pozvánku do soutěže s názvem "Hledá se nejlepší odborník na PPC v kontextu". Jako stále aktivní specialista na PPC a PPM kampaně, běžně operující také v systému Etarget, jsem se rozhodl soutěže zúčastnit a dosáhnout co možná nejlepšího umístění. Nyní, po více jak měsíci, jsme jako společnost obdrželi gratulaci k výhře v soutěži, kde jsme porazili největší hráče na poli českých internetových agentur. Přečtěte si, jak soutěž probíhala a co stačilo udělat pro vítězství.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

6. srpna 2010 | Komentáře: 0

Náhledy u sdělení v Skliku - Nová možnost pro inzerenty, nebo marketingový tah Seznamu?

Rubrika: Výkonová reklama

Novinky v Skliku budí na jedné straně pozitivní ohlasy z nových možností, na straně druhé rozladěnost uživatelů z pouhého dobře promyšleného marketingového tahu Seznamu.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.5 z 5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5
  • 3.5

26. července 2010 | Komentáře: 4