První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Iveta Oršulíková

mkt & cheese lover


Ahoj, já jsem Iveta a v Sunu mám na starosti vše, co se točí kolem projektů. Baví mě online marketing obecně, proto ráda dávám všechny jeho části dohromady, aby fungovaly jako celek. Pokud zrovna nejsem přilepená k notebooku, tak určitě sedím někde s fantasy knížkou nebo jsem někde s přáteli. Jsem závislá na neustálém poznávání nových věcí a zjišťování nových informací.

Články

Jak nebýt na brainstormingu za blba

Rubrika: Kreativita

V Sunu máme pravidelně brainstorming co dva týdny. K tomu ještě další nárazové tak jednou až dvakrát měsíčně, když je potřeba vymyslet nějakou speciální kampaň. Nebo ho zorganizujeme rovnou s klientem. Za tu dobu, co jsem v Sunu, jsem se tak účastnila víc než stovky brainstormingů a z toho jsem jich velkou část vedla. Vystřídala se na nich spousta lidí, někteří mlčenliví, jiní upovídaní, další rovnou na zabití. Abyste byli dobrými účastníky brainstormingu, přitom stačí dodržovat jen pár pravidel.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

16. srpna 2017 | Komentáře: 0

První Czech VR Fest – jak ho hodnotíme očima digitálních marketérů?

Rubrika: Odborná fóra

Na Czech VR Fest jsme se těšili tak moc, že jsme už před několika měsíci stali jeho hrdým sponzorem. Vzhledem k tomu, že už nám pořadatelé festivalu udělali o VR mini přednášku a ukázku přímo u nás v kancelářích, měli jsme určitou představu, o tom, co nás čeká. I když sekání krabic světelnými meči byla tentokrát spíše okrajová zábava. Koukněte na společný report od Ivet, Martina, Čepího a Honzy.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

2. června 2017 | Komentáře: 0

7 věcí, které jsme si odnesly ze 7. Copycampu

Rubrika: Odborná fóra

Minulý týden jsme s Adél vyrazily na 7. Copycamp, který se tentokrát konal na Žižkově v kině Aero. Deset přednášek více či méně zaměřených na copywriting a spousta informací z praxe. To nás baví!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.75 z 5
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75
  • 3.75

15. března 2017 | Komentáře: 0

Jak nalákat kolegy k brainstormingu?

Rubrika: Kreativita

Mrkněte na pár tipů, jak kolegy motivovat k brainstormování. Vyhnete se pak zklamání z protáhlých obličejů, které se za vámi budou trousit do zasedačky.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

11. května 2016 | Komentáře: 0

Koukej, přemýšlej, jdi do toho a vrať se zpátky aneb YouTube jako nástroj frameworku SEE-THINK-DO-CARE

Rubrika: Sociální média

Počet uživatelů i sledovaných videí se na YouTube stále zvyšuje a stejně taky se zvyšují možnosti, které YouTube nabízí svým inzerentům a firemním kanálům. Získejte si i zde svou uživatelskou základnu se zálibou v oboru, kterého se týká váš business.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

24. února 2016 | Komentáře: 0

Pojďte s námi na 8. Affiliate konferenci

Rubrika: Bleskovky

Stali jsme se partnerem 8. Affiliate konference, která se koná ve čtvrtek 5. 11. 2015 v sále Františkánského kláštera na adrese Jungmannovo nám. 18, Praha 1. Díky tomu od nás můžete využít slevu 200 Kč při koupi lístku na tuto akci. Stačí u registrace zadat kód jungmanak8AK a zlevněná vstupenka je vaše.

A jaký vás na konferenci čeká program? O své zkušenosti a dojmy z fungování affiliate programu se podělí úspěšné české a zahraniční e-shopy. Těšit se můžete i na témata týkající se copywritingu nebo Facebook reklamy. Přednášet budou například Michal Hanáček (Pilulka.cz), Michaela Mužíková (365coptriku.cz), Jiří Pokorný (Sun Marketing) a další.

Co se na konferenci dozvíte?  

Pořadatelem konference je VIVnetworks.com - exkluzivní zástupce affiliate sítě CJ.com pro CZ, SK, PL a HU. Více informací a program najdete na www.affiliatekonference.cz.

Načerpejte nové informace, kontakty a nechte se inspirovat. Těšíme se na vás!

21. října 2015

Icebreakers - prolomte ledy a dostaňte účastníky brainstormingu do kreativní nálady

Rubrika: Kreativita

Aby se všichni účastníci brainstormingu odpoutali od praktického přemýšlení nad klienty a dosavadní práce, měla by samotnému brainstormingu předcházet jednoduchá hra. Ta má za úkol pobavit a "přeladit" je na kreativnější formu přemýšlení. Mrkněte, které nás baví nejvíc.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

24. června 2015 | Komentáře: 0

Shopexpo: konference, kterou si složíš podle sebe

Rubrika: Odborná fóra

Už před konferencí jsme měli plné ruce práce s rozdělením jednotlivých přednášek a workshopů, abychom stihli v rámci našeho čtyřčlenného týmu vidět a slyšet nejlépe všechno. Kapacita workshopů nám to sice úplně neumožnila, ale všichni si v programu našli to své, takže konference byla pro každého trochu jiná.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

11. června 2015 | Komentáře: 0

3 užitečné techniky pro brainstorming

Rubrika: Kreativita

Čím odlišit klienta od konkurence? Kdy využít všechny své nápady, které každý den nacházíme? Kde přijít na to, jak pojmout strategii na celý příští rok? Přesně k tomu slouží naše páteční brainstormingy, které jen srší nápady.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.33 z 5
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33
  • 4.33

5. března 2015 | Komentáře: 0