První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Ondra Panuška

Ondrex


Od mého útlého věku mě vždycky zajímalo, co se skrývá za oponou. Možná i proto mne natolik ovlivnil příchod vynálezu internetu do lidské společnosti, protože jsem měl konečně pocit, že můžu zjistit vše. Ale podobně jsem uvažoval už dávno předtím u knížek, map a časopisů, ve kterých jsem ležel hodiny denně. Také se od mala zajímám o umění všeho druhu, v poslední době hlavně o hudbu (mixování), ale také o výtvarné a dramatické umění. Rád tesám do kamene a vyřezávám do dřeva. Oproti online obsahu mají fyzické výtvory jednu nespornou výhodu – jen tak nezmizí do ztracena. Dalšími velkými zájmy, krom profesní oblasti, jsou rodina, zvěř, zahrada a hry všeho druhu.

Twitter

Články

Jak jsme zapařili na MergadoFestu 2017

Rubrika: Odborná fóra

Byla to jízda! Nejen brzy ráno z Prahy do Brna, ale celý den nabitý přednáškami a workshopy ve společnosti největších expertů na cenové srovnávače v ČR. Vše v neformálním prostředí v prostorách Mergada a klubu Mersey.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

5. listopadu 2017 | Komentáře: 1

Tipy pro cenové srovnávače opět pro každého

Rubrika: Výkonová reklama

Pojďme se podívat na některé novinky a pár věcí, které by vám mohly usnadnit práci s cenovými srovnávači. Forma článku je dostupná všem, nečekejte tedy spoustu odborných výrazů, ani regulárních, natož nějaké programování. O své zkušenosti se můžete podělit v diskusi pod článkem, budeme rádi.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.76 z 5
  • 4.76
  • 4.76
  • 4.76
  • 4.76
  • 4.76

10. března 2017 | Komentáře: 2

Co a pro koho je Google Analytics 360 Suite?

Rubrika: Webová analytika

Přibližně v polovině března tohoto roku (2016) Google představil nový produkt pro velké organizace pod názvem Google Analytics 360 Suite. Toto řešení je určeno velkým podnikovým organizacím a umožňuje jim, jak Google tvrdí, lépe porozumět zákazníkům a analyzovat obchodní příležitosti. Toho může být dosaženo společným přístupem ke všem dostupným datům webové analytiky a marketingovým nástrojům Google pro celé týmy a jednotlivce organizací. Ty mohou díky řešení získat dostatek informací k tvorbě strategií pro zvýšení výkonnosti podnikového obchodu. Protože jsme na Sunitce zatím o tomto nástroji neinformovali, pojďme se ve stručnosti podívat, co tento soubor produktů přesně nabízí.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

22. června 2016 | Komentáře: 0

Problematické produkty a služby v promování prostřednictvím PPC kampaní v Skliku a Adwords

Rubrika: Výkonová reklama

Také vám se možná stalo, že jste při správě či vytváření online kampaní v PPC systémech Adwords a Sklik narazili na omezení či zamítnutí inzerátů nebo dokonce došlo k zakázání celého reklamního účtu z důvodu opakovaného nepovoleného, zavádějícího či lživého promování zboží či služby.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

1. prosince 2015 | Komentáře: 4

Reklamy v Gmailu oficiálně dostupné pro všechny inzerenty

Rubrika: Bleskovky

Od 1. září 2015 je možné v Google Adwords využít reklamy v Gmailu, které do teď byly v beta testování (pod názvem Gmail Sponsored Promotion). Díky novému formátu oslovíte uživatele prostřednictvím několika důmyslných možností cílení a vysoce účinného vzhledu v podobě e-mailové zprávy. Ta se zobrazí jako upoutávka, kterou lze rozkliknout do úplné reklamy. Reklama může být tvořena různými prvky sloužícími různým cílům, např. vložené video a obrázky, formulář, odkazy na volání nebo externí web apod.

image

Ukázka Reklamy v Gmail aplikaci - zdroj: adwords.blogspot.cz

Výhodou kampaní postavených na tomto formátu reklamy jsou určitě široké možnosti obsahového cílení, např. klíčová slova, témata a zájmy, publika, demografické údaje nebo třeba domény, ale i podle specifických kritérií - jako jsou zprávy ve vaší poštovní schránce nebo vaše minulé nákupy. Např. obdržíte mnoho zpráv o konkrétních výrobcích či službách a začne se vám zobrazovat reklama s nabídkou, která odpovídá danému tématu. To se samozřejmě děje automaticky, žádná osoba nemá přístup do konkrétního obsahu e-mailů.

Reklamy v Gmailu jsou samozřejmě omezené zásadami Google Adwords a několika technickými požadavky. Podrobnosti o možnostech reklam v Gmailu a jejich omezeních najdete na supportu.

Využitý zdroj

2. září 2015

Výkonová reklama: Jaké novinky přinesla první půlka roku 2015?

Rubrika: Výkonová reklama

Neustále dynamicky se rozvíjející oblast výkonnostní online reklamy přináší snad každý den nějakou novinku. Za první půlku roku 2015 by se jich dalo napočítat možná stovky, a tak jsem, při blížící se okurkové sezóně, vybral pár novinek, které mne zaujaly.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

30. června 2015 | Komentáře: 0