První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Adéla Marešová

adela.maresova (at) sunmarketing.cz

Články

Fake news, pravda či lež?

Rubrika: Sociální média

Fake news, lživé příspěvky, dezinformace na Facebooku. S těmito pojmy se setkáváme stále častěji. Dle průzkumu STEM 25 % obyvatelů České republiky věří dezinformacím a jako primární zdroj informací uvádí sociální sítě. Jak poznat takové příspěvky? A do jaké míry mohou ovlivnit myšlení a rozhodování lidí?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

27. ledna 2018 | Komentáře: 0

Online Summit v Bratislavě

Rubrika: Odborná fóra

Minulý měsíc Adél vyrazila přednášet do Bratislavy na online summit, jehož hlavní tématikou byl influencer marketing. Na konferenci jsme se zaměřili na vyhodnocování spolupráce s influencery, které firmy stále ještě podceňují. Pokud vás téma zaujalo, omrkněte naši prezentaci.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

28. října 2017 | Komentáře: 0

Jak se nám líbilo na #Instasummitu?

Rubrika: Odborná fóra

Hashtagy, selfie, filtry, instastories takový je svět Instagramu, který v poslední době kraluje sociálním sítím. Právem si tak vydobyl samostatnou konferenci Instameet summit, na které jsme samozřejmě nesměli chybět. Co zajímavého jsme si odnesli?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

11. května 2017 | Komentáře: 0

6 nejdůležitějších novinek na Instagramu za rok 2016

Rubrika: Sociální média

Rok 2016 byl pro Instagram průlomový. Během jednoho roku dokázal, že si celkem hravě poradí se stále rostoucí konkurencí Snapchatu. Jak se mu to podařilo, jaké nové funkce představil a co plánuje dál?

  • Celkový průměr hodnocení: 4.67 z 5
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67
  • 4.67

12. prosince 2016 | Komentáře: 0

Novinka na Facebooku – označení produktů na fotce

Rubrika: Bleskovky

Facebook novou funkcí potěší především e-shopy. Pokud máte ke své facebookové stránce nahraný katalog produktů, měli byste mít možnost označit své produkty přímo na fotografii.

Jak označit produkty u příspěvku?

1) Klikněte na fotografii a vyberte první ikonu nákupní tašky se symbolem označení výrobku. Poté se vám zobrazí okno pro další úpravu fotografie, po kliknutí na fotku stačí zadat jméno produktu a zobrazí se vám výrobky z nahraného feedu.

image

Označení produktu

2) Druhou možností je kliknutí na poslední ikonu Označit produkt pod příspěvkem. Další postup je totožný s prvním krokem, napište název produktu a vyberte ten, který chcete použít.

image

Označení produktu

Příspěvek můžete ihned zveřejnit, naplánovat, nebo uložit do konceptů. K fotografii můžete nahrát více produktů a lze to provést i zpětně. Po kliknutí na označený produkt, bude uživatel přesměrován přímo na e-shop k dané položce.

image

Označení produktu

Nám se nová funkce moc líbí a co vám?

5. října 2016

Firemní profily na Instagramu: jak je získat, výhody, nevýhody a promování v aplikaci

Rubrika: Sociální média

Proč je výhodné mít firemní profil a jaká jsou slabá místa? A jak přepnout osobní účet na byznys profil?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

9. března 2018 | Komentáře: 34

Firemní profily konečně i na Instagramu!

Rubrika: Sociální média

Od té doby, co Facebook loni spustil možnost cílit reklamy na Instagramu, jsme netrpělivě očekávali vylepšení profilů pro firemní účely. Chyběla především jakákoliv analytika, právě to se v nejbližší době změní. Mrkněte, na co všechno se můžete těšit.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

19. srpna 2016 | Komentáře: 0

Snapuju, snapuješ, snapujem!

Rubrika: Sociální média

Snapchat je pro puberťáky. Jeho UX vůbec nerozumím. To jsem si říkala celý minulý rok, kdy se tato aplikace dostávala do popředí. Rostoucí čísla uživatelů mě ale přesvědčila k tomu si Snapchat stáhnout a vyzkoušet ho v reálu. Jako správný marketér musím přeci vědět, jak aplikace funguje, že jo! Pojďte se se mnou ponořit do tajů snapchatového světa i vy.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

29. července 2016 | Komentáře: 0

Jaký byl letošní CopyCamp?

Rubrika: Odborná fóra

Pokud jste na událost nemohli dorazit, nezoufejte. Spolu s Iveticou jsme pro vás přichystali menší shrnutí.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

23. června 2016 | Komentáře: 0

Umělá inteligence, virtuální realita, jak bude vypadat Facebook za 10 let?

Rubrika: Sociální média

Minulý týden probíhala velká facebooková konference F8. Do San Francisca se sjeli developeři a marketéři z celého světa s touhou být první u toho, až největší sociální síť prozradí svou vizi na následujících deset let. Co nás to čeká a nemine?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

27. dubna 2016 | Komentáře: 0

Rok 2015 na sociálních sítích

Rubrika: Sociální média

Rok se s rokem sešel a dříve, než na vás začneme chrlit novinky ze světa sociálních medií, je na čase si uplynulý rok lehce zrekapitulovat. Co se stalo nového, kam se média posunula a jaká témata hýbala společností? Pojďme se na to podívat.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

14. ledna 2016 | Komentáře: 0

Mobilní trend – jak mu Facebook přizpůsobuje své stránky?

Rubrika: Sociální média

Facebook poslední dobou testuje jednu novinku za druhou. Svou stránku na Facebooku má více než 45 milionů firem na světě, z čehož reklamy využívá více než polovina z nich. Není divu, že se tato sociální síť snaží různé funkce stránek zlepšovat a posouvat dál. Shopping feed, Canvas, vylepšení Messengeru, že už se v tom trochu ztrácíte? Projděme si, co zajímavého si za posledních pár měsíců pro mobilní verzi stránek Facebook přichystal.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

11. listopadu 2015 | Komentáře: 0