První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Bára Šumná

barbora.sumna (at) sunmarketing.cz

Články

To nejlepší z e-commerce aneb #ESS17

Rubrika: Odborná fóra

Setkání hvězd české e-commerce scény, tak bychom mohli nazvat 2. ročník E-shop summitu, který se odehrál opět v Českých Budějovicích. Protože tam chce nejen každý žít, ale také se podělit o své znalosti a zkušenosti s e-shopy!

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

7. dubna 2017 | Komentáře: 0

Jak zefektivnit kontextové kampaně

Rubrika: Výkonová reklama

Každý, kdo se ve světě onlinu pohybuje už nějaký ten pátek, jistě ví, že dobře zacílené kontextové kampaně mohou být velmi efektivní. Často se však stává, že se při jejich nastavování zapomene na nějakou drobnost a výsledkem je vyspendování velké části rozpočtu a minimální efekt. V dnešním článku se dozvíte pár tipů, které vám mohou pomoci zefektivnit vaše kampaně.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.4 z 5
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4
  • 3.4

3. března 2017 | Komentáře: 0

10 duvodu, čemu robit Marketing Festival v Ově + rozhovor s Květkou Liškovou

Rubrika: Ze života Sunu

Jsme Sun Marketing, jsme rodina a společně jedeme tenhle tejden na marketing festival... STÓÓÓÓP! Jedeme znova, ale teď už fakt na ostro… Tak taku hlašku sme slyšeli xkrát, bo se Bageta rozhodl, že z nas zrobí mediální hvězdy eště před tym, než pojedeme do Ovy, kaj se letos uskuteční Marketing Festival.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.86 z 5
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86
  • 3.86

4. listopadu 2016 | Komentáře: 0

Podzim ve znamení změn na Skliku

Rubrika: Výkonová reklama

Kdo ze specialistů na PPC reklamu by si nepamatoval loňský podzim, který se v Skliku nesl ve znamení velkých změn a upgrade? Kdekdo z nás v těchto dnech nemohl Skliku přijít na jméno, protože na takové odhalení novinek v sezóně nebyl úplně ideální timing. Hodiny zapracovávání novinek do kampaní se však nakonec všem velmi vyplatily. Klientům vzrostly tržby a všichni jsme spokojeně dožili Vánoc.

A co nás čeká letos?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

18. října 2016 | Komentáře: 0

Dynamický retargeting pro všechny e-shopy

Rubrika: Bleskovky

A je to tady! Sklik.cz dnes konečně zpřístupnil dynamický retargeting pro všechny e-shopy.

image

Dlouho očekávanou novinku jsme si však my v Sunu vychutnávali už nějaký ten pátek, jelikož nás Sklik zařadil do přísně tajné mise s názvem „uzavřené beta testování“.

A musím říct, že to byla jízda! Už v prvních dnech byly výsledky natolik uspokojivé, že ručně dělané retargetingové kampaně, které jsme klikali dlouhé hodiny, jsme postupně začali vypínat a efektivita kampaně dynamického retargetingu stále stoupala.

Ačkoli jsme nejprve začínali s nejjednodušším možným scénářem (založili jsme novou kampaň a vložili do sestavy automaticky vytvořený retargetingový seznam návštěvníků produktů s výchozí platností 7 dní), časem jsme kampaň rozsegmentovali podle časové platnosti do sestav (0–3 dny, 4–7 dní a 8–14 dní) s cílem vytěžit z kampaně absolutní maximum. Celou případovou studii naleznete na Sklik blogu.

Pevně věříme, že po tomto dobrém kroku budou další plánované podzimní novinky Skliku stejně efektivní.

20. září 2016

10 let Skliku v kostce

Rubrika: Výkonová reklama

CPC, konverzní poměr, CTR, PNO a spoustu dalších termínů umí každý ze sunních PA specialistů ovládat lépe než malou násobilku. Kampaně zoptimalizujeme na houpačce stejně dobře jako v kanceláři a AdWords, Facebook, Adform a Sklik jsou nám už pomalu bližší než vlastní rodina. Pojďme se ale podívat na to, jak se u nás v republice vyvíjel reklamní systém, díky němuž nám Google umožňuje např. inzerovat prostřednictvím Google Nákupů, na Sklik.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

1. července 2016 | Komentáře: 0

Odkazy na podstránky nově v Google Analytics

Rubrika: Bleskovky

Používání odkazů na podstránky je dnes v rámci inzerce ve vyhledávací síti považováno za naprostý standard. Doposud byly výsledky tohoto rozšíření viditelné pouze v jednotlivých reklamních systémech, což při vyhodnocování kampaní v Google Analytics nebylo příliš pohodlné. S tím je ale nyní konec, Google Analytics nově zpřístupnil statistiky tohoto rozšíření v rámci Adwords přímo ve svém rozhraní.

image

Odkazy na podstránky nově v Google Analytics

Je vidět, že se nám Google opravdu snaží naši práci (nejen) s vyhodnocováním kampaní postupně usnadňovat. Taky už se těšíte na to, co přijde příště?

7. dubna 2016