První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Adam Hrivňák

Hajda


Vždycky mne fascinovala data a různé statistiky. Miluju, když do sebe zapadají a odkrývají nové věci. Můj život je kompozicí smrště protikladů a nejlepší věci na světě jsou slivovice, David Bowie, londýnský Arsenal, jachting a obrazy Edwarda Hoppera.

Twitter

Články

4 chyby, které dělají začátečníci v AdWords pořád

Rubrika: Výkonová reklama

Nikdy není od věci si připomenout a zavzpomínat na situace, za které nás vždy PPC stařešinové tahali za uši, a které dělaly naše kampaně horšími. Vybrali jsme 4 věci, které nováčci v displejových kampaních často zbytečně zanedbávají a házejí si klacky pod nohy. Některé z nich se však objeví z různých důvodů i u dlouholetých matadorů. Pojďme se dále podívat, jestli zde netroskotáte i vy.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

24. července 2017 | Komentáře: 0

Jak PPC nutí veřejnost lhát?

Rubrika: Výkonová reklama

Etika a marketing spolu válčí již od počátku marketingových věků. Všichni známe etický kodex reklamy, nad neetickými technikami PR ohrnujeme nos a všichni říkáme, že cigarety bychom nikdy neinzerovali. A co když vám teď řeknu, že za předpokladu, že spouštíte obsahovou reklamu, jste pravděpodobně jedním z šiřitelů dezinformací a propagandy ve společnosti?

  • Celkový průměr hodnocení: 3.91 z 5
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91
  • 3.91

24. března 2017 | Komentáře: 0

Jak bannery unudily internet

Rubrika: Kreativita

Server Pagefair před časem uveřejnil statistiku, že na konci roku 2015 bylo na světě zhruba 198 miliónů lidí, kteří používají AdBlock. A třeba v sousedním Polsku má AdBlock téměř 40 % internetové populace. A proč by taky ne, extrémně nudné, otravné a často i vizuálně odpuzující bannery dokáží člověku znepříjemnit každodenní sjíždění oblíbeného webu, zpravodajství, pornostránek a dalších.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

13. října 2016 | Komentáře: 0

Z reklamy přímo do chatu v Messengeru - nový formát reklamy na Facebooku!

Rubrika: Bleskovky

Facebook před několika dny oznámil ve svém newsroomu to, že v následujícím měsíci bude postupně spouštět reklamy, které vás z News Feedu dovedou přímo do Messengeru. Nám se je dnes podařilo objevit v našich Power Editorech.

Reklamy budou vypadat jako standardní Clicks to Website, avšak jejich dopadová stránka bude otevřené chatovací okno Messengeru.

Tvůrci reklam si také budou moci zvolit jakékoliv buttony, na které jsme si zvykli u výše zmíněných Clicks to Website, například „Další informace“ apod. Uživatel nový formát rozezná tak, že na daném buttonu bude vedle CTA i ikonka messengeru.

Nový formát ocení zejména tvůrci Messenger bootů, protože po prokliknutí do chatovacího okna už tam energičtí booti budou čekat. V případě, že booty zatím neoplýváte, uživateli se zobrazí vámi předvolený text a kopie reklamy. Poté bude možné samozřejmě v konverzaci jakkoliv pokračovat.

image

15. září 2016