Jak kontaktovat Facebook

Digichef

Určitě už se vám stalo, že jste potřebovali něco vyřešit s Facebookem. Pokud jste to zažili např. před rokem nebo dvěma, určitě víte, že sehnat konkrétní kontakt bylo dost obtížné, až nemožné. Dnes už tomu tak naštěstí není.

Možnosti, jak kontatovat Facebook, existují v zásadě 3.

image

Ne, tohle opravdu nehrozí :)

Formuláře

Facebook marketing Česká republika

Metoda, která se mi nejvíce osvědčila, je kontaktovat českou stránku Facebook Marketing pomocí zpráv, kde reaguje česká podpora zpravidla do 48 hodin.

E-mail

Z hlediska e-mailu jsou mi známy tyto adresy:

  • client-support-iw@support.facebook.com - určený pro ty, kteří u Facebooku spendují vyšší částky. Doporučuji tedy přiložit číslo reklamního účtu. Dotaz můžete psát v češtině.
  • Pokud u Facebooku neutrácíte balík, směřujte raději svůj dotaz v angličtině na advertise@facebook.com, kde vám odpoví do 24 hodin bez ohledu na výši spendu.
  • Celkový průměr hodnocení: 2.95 z 5
  • 2.95
  • 2.95
  • 2.95
  • 2.95
  • 2.95

15. srpna 2012

K článku již nelze přidávat další komentáře.

  1. Jiří Dlouhý | 25. července 2013

    Bohužel mail advertise@facebook.com už opět jen generuje automatickou odpověď že odpověď nedostanete :-(.

    Hello,

    Thank you for your message. We are unable to provide support for new requests sent to this email address. To better reach support resources please log in to your Facebook Ads Manager via http://www.facebook.com/ads/manage and refer to the “Support” or “Help” links on the left hand side.

    If you're just getting started with advertising on Facebook, please visit https://www.facebook.com/business for helpful resources. We also recommend reviewing the Facebook Help Center for support on common questions: https://www.facebook.com/help

    Thanks for contacting Facebook.

  2. katarina | 8. září 2013

    dobry potrebujem poradit uz vyse doch tyzdnov mi nejde fb neozem sa tam voebc prihlasit ked dam stranku fb tak mi to naci na lavej strane a neda sam prihlasit neviem co stim mam bola som ukamski na jej pc tam ni to islo ale na mojom notbuku mi to vobec nejde

  3. Michal Novák | 9. září 2013

    Dobrý den, Katarino. Těžko takto na dálku soudit, možná zkuste jiný prohlížeč. Pokud vám to na jiném PC šlo, vypadá to, že bude problém spíše někde v PC než v samotném Facebooku a s tím vám takto na dálku bohužel opravdu příliš nepomůžeme :(
    P.S.: Zkuste nám poslat na e-mail nebo Facebook screen neúspěšného přihlášení, možná z toho vyčteme více.
    Hezký den, Michal N.

  4. Bob | 12. září 2013

    Snad v tomto státě musí existovat nějaká zákonná norma, podle níž česká verze facebooku musí mít na sebe mailové spojení (neboť mé přihlášení na FB se takto/mailovou adresou děje). Ne všichni používají mobily, a pokud způsob kontaktů preferuje mobiláře, pak je protiústavní -- neboť zvýhodňuje jednu skupinu obyvatelstva vůči jiné. A je-li v jednom ohledu FB protiústavní -- pak se jedná o genocidně zločinnou organizaci.

  5. Michal Novák | 13. září 2013

    Bohužel, Bobe, s oficiálním e-mailovým kontaktem na "českou verzi Facebooku" to není nejlepší. Pokud na FB utrácíte hodně peněz, či chcete nějak spolupracovat, obrátit se můžete na některé z FB PMDs, např. Social Bakers. V závislosti na potřebách vyfiltrujete kontakty zde: http://www.facebook-pmdcenter.com/browse
    Snad se dočkáme oficiální a funkční české podpory, zatím v tomto ohledu Facebook hodně zaostává.

    Hezký den, Michal N.

  6. r-composites | 15. září 2013

    Dobrý den,

    odjel jsem pracovně do Alžíru a stránka samozřejmě poznala, že se přihlašuji odjinud, než z české republiky. Neustále dostávám hlášení o tom, že se přihlašuji z jiného místa, než obvykle, a že se mohu přihlásit z místa, odkud dříve.

    Nemůžu prostě odletět do Evropy jenom kvůli tomu, abych se mohl přihlásit z místa, odkud mi to automat chytře doporučuje. V hotelu se přihlašuji z wifiny, které se neznámou IP adresou samozřejmě facebooku nelíbí, a nenechá mě ani dokončit test s fotografiemi. Co mám dělat?

    Můj účet je zablokován a já nemám, jak se k němu přihlásit ani nevím, koho bych měl kontaktovat...
    To si mám prostě na dobu v zahraničí na FB udělat nový profil, nebo mámkvůli bezpečnostním opatřením na FB zapomenout?

    díky za případnou pomoc, r-composites, (nechci zde uvádět plné jméno...)

  7. Zdeněk Domáček | 16. září 2013

    Dobrý den,

    osobně se s vaším problémem nikdo u nás ještě nesetkal, takže nemůžeme poradit z vlastní zkušenosti.

    Jedniné možné řešení, které nás napadá je tento kontaktní formulář: https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890

    Držíme palce ať se vám podaří se k vašemu účtu znovu dostat.

    Hezký den, Zdeněk D.

  8. Bob | 17. září 2013

    Děkuji, pane Domáčku, zkusil jsem.
    Že se takto chová česká firma, mě nepřekvapuje -- ale že už takto zdobytečněla i americká, tak to mě teda šoklo.
    Činnost bez adresy -- jako nějací gangsteří; a nebo mafie...

  9. andrea | 26. září 2013

    Dobrý den,
    nemohu se přihlásit ze svého pc( MAC) přes aplikaci ZPÁVY - Jabbebr do svého chatu na FB. Stále mi to píše, že mé ID, nebo heslo do FB je nesprávné. Je správné, přihlásím se ke svému účtu FB normálně, např. z googlu. Jinak jsem zkusila přihlásit se k chatu zadáním ID a hesla mé dcery a jde to, takže to vypadá, že problém je ze strany mého účtu FB. Je možné, že mám nejak blokovám přístup k chatu FB přes tento protokol?? Nebo nevím. Nejde to ani z nově vytvořeného uživatelského účtu v PC, takže v PC to nebude.
    děkuji za odpověd a radu.

  10. Michal Novák | 26. září 2013

    Dobrý den, Andreo. Tak s tím jsemse bohužel nesetkal, takže vám nedokážu říct, čím to může být, každopádně doporučím použít: https://www.facebook.com/sitetour/chat.php a snad se vám zde podaří dohledat něco, co pomůže.

    Hezký den, Michal.

  11. Petra | 1. října 2013

    Dobrý den,

    potřebovala bych poradit s určitým problémem. Před několika lety jsem si na Facebooku zřídila svůj osobní profil, po určité době jsem zřizovala ještě profil pro své podnikání. Při této registraci jsem byla požádána o svoji e-mailovou adresu. Načež se ukázalo, že oba profily fungují pod stejným přístupovým heslem (což mě v tu chvíli nenapadlo). Prakticky to znamená, že pokud moje kolegyně chce něco vkládat na firemní profil, musí se tam dostat přes můj vlastní profil. Potřebovala bych je oddělit, aby každý měl své heslo. Pokud řešením není oba dva zrušit a vytvořit znova..Předem děkuji za odpověď. Petra

  12. Michal Novák | 1. října 2013

    Dobrý den Petro,

    pro své podnikání jste si zakládala další soukromý profil, nebo firemní stránku? Za účelem propagace podnikání bude stoprocentně vhodnější právě stránka, v rámci které můžete přidávat další správce, tedy např. vaši kolegyni, která tak bude moci za stránku přispívat, aniž by znala heslo k vašemu profilu (bude přispívat ze svého profilu, který bude přidán mezi správce stránky).

    Petro, kontaktujte mě přímo na michal.novak@sunmarketing.cz, pošlete mi link na danou stránku/profil a já vám poradím, jak situaci co nejefektivněji vyřešit.

    Přeji krásný den, Michal.

  13. Alain | 6. října 2013

    Dobrý den,
    prosim Vás, potřeboval bych poradit, už jsem naprosto zoufalý..
    Čistil jsem si počítač, takže jsem se odhlásil z fb, a při následném opakovaném přihlášení a poslání ověřovacího kódu, mi nic nepřišlo, zkoušel jsem už naprosto vše.. Vyplňoval jsem formulář s problémem na officiální podporu fb, ale nedostal jsem odpoveď.
    Děkuji předem za jakoukoliv radu!

  14. Zdeněk Domáček | 7. října 2013

    Dobrý den Alaine,

    zkoušel jste problém nahlásit na tomto formuláři: https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890 ?

    Pokud ano a ani ten vám nepomohl, bohužel už mě mnoho možností jak situaci řešit nenapadá. Můžete ještě zkusit kontaktovat stránku www.facebook.com/marketingceskarepublika soukromou správou a požádat je o pomoc.

    Doufám, že se vám podaří se ke svému účtu znovu dostat.

    Přeji hezký den, Zdeněk.

  15. Stefan | 12. října 2013

    Dobrý večer, jste asi jediní, na koho se dá obrátit. Prosím o radu. Jako starý blbec jsem se zaregistroval na facebok, ale jedine kvuli hudbe. Mám asi 100 kamarádu, ..všechno fungovalo OK. Pak se v srpnu stalo to že bez upozornení mi zablokovali FB na mesíc. Nic jsem nemohl. Prý jsem porušil nejaké pravidla o etickem kodexu či používáni FB. Podetýkam,bavili jsme se u hudbě, občas jsem kamarádum poslal video,...nikdy jsem vuči nikomu nebyl neslušný. Mohl jsem i Like-ovat i žádat o nové kamarádství. Po mesíci mi FB odblokovaliale porád nemohu žádat o nové kamarádství, ani "likeovat. a nevím proč. Když jsem jim napsal dotaz, pokazde se vrátilo nic neřikajici a nekonkrétni odpověd, že jsem prý porušil nejaké pravidlo. Nikdy nebyli schopní sdělit konkrétní příčinu.Proč a dokdy budu miít omezený FB. A taky na FB neexistuje relevantní mailový kontakt. Považuji to na neseriozni jednání vuči klientum. Jsem zklamán z FB,...kdybych nemel navázano tolik kontaktu, okamžite bych od FB odesel. Máte nekdo podobnou zkušenost?
    Omlouvam se za diakritiku. Zdraví štefan ze Slovenska

  16. Zdeněk Domáček | 14. října 2013

    Dobrý den Štefane,

    bohužel s kontaktováním Facebooku ohledně osobních účtů je to velmi komplikvané. Souhlasím s vámi, že absence relevantních kontaktů je pro uživatele velmi nepříjemná.

    Bohužel vám nemohu poradit nic jiného než jste doposud zkoušel. Pokuste se nadále psát dotazy a snad brzy váš účet vrátí do normálního stavu.

    s pozdravem,
    Zdeněk

  17. Jakub Pitr | 14. října 2013

    Dobrý den nemohu kontaktovat jednoho uživatele kterého znám odešlu zprávu ale jemu se nedoručí nevím co mám dělat už to trvá měsíc

  18. Zdeněk Domáček | 15. října 2013

    Dobrý den,

    záleží hned na několika okolnostech. Pokud uživatele nemáte v přátelích, zpráva se mu doručí do složky "Další", kde jde zprávy snadno přehlédnout.

    Další možnost je, že vás uživatel má zablokovaného a proto mu od vás žádná zpráva nepřijde.

    Pokud máte tu možnost, zkuste požádat některého z přátel, aby tohoto uživatele kontaktoval za vás, případně samozřejmě zkuste využít jiný komunikační kanál než facebook.

    Hezký den, Zdeněk

  19. Štefan | 15. října 2013

    Výhrady nemám, ale chtěl bych vědět, jestli ty stížnosti vidí i "zodpovědní" z Facebooku. Aby věděli, kolik je naštvaných uživatelu.

  20. Venuše Schlesingerová | 21. října 2013

    Přátelé, mám problém - je mi blokováno na fac. potvrzování příspěvků a to z důvodu, že někdo chtěl zneužít mé adresy.
    Blokování potrvá dva dny.
    Jeli to možné, sdělte mi narušitele a já ho zruším.
    Možná, že se chyba stala i tím, že dcera používá fac. na
    telefonu a mohlo dojít ke střetu adres.
    Pokud můžete, odpovězte mi - předem děkuji. Schlesingerová

  21. Štefan | 21. října 2013

    Dobrý večer p Schlesingerová,....obávám se, že se tzv"spravedlnosti " ...neboli konkrétní odpovědě na Facebooku nedočkáte. Panuje tu strašná anonymita. Měl jsem podobný problém, ale ja jsem byl zablokován celý měsíc bez možnosti se připojit FB. Pak mi to "povolili", jenomže pořád nemohu tzv "Likeovat" ano přidávat nové zájmy , nebo žádat o nové kamarádství. Bez zduvodnení. Když jsem jim psal, odkazovali mě na článek o podmínkách použití FB a sankcích. Nikde a nikdy konkrétní odpověď o "vině" a poučení, aby se člověk "polepšil". Nikdo přece z nebe nespadl moudrý, je mnoho začátečníku na FB. Člověk nemá dovolání. Domnívám se, že takovým jednáním FB odradí mnoho zájemcu.
    Osobne jsem na FB vyloženě kvuli hudbě. Nikdy jsem tam neměl nevhodné příspěvky. Tak tedy nevím?! Připomíná mi to kočkomyší hru. Držím palce, ať se vám to podaří.
    Stefan

  22. Zdeněk Domáček | 22. října 2013

    Dobrý den paní Schlesingerová,

    důvody blokace jsou na Facebooku občas skutečně nejasné, často také proto, že zvlášť tyto krátké blokace často vyhodnocuje pouze automat, který na základě daných parametrů blokaci udělí.

    Pokud je blokace pouze takto krátkodobá, zřejmě nemá smysl snažit se ji nějak řešit, protože v době kdy vám přijde nějaká odpověď, blokace již uplyne.

    Jinak samotné sdílení např. telefonu k přístupu na dva různé FB účty by důvodem být nemělo.

    Teoreticky ale může mít facebook skutečně pravdu a někdo se mohl pokusit váš účet napadnout. Pro všechny případy bude lepší, když si vy i dcera změníte heslo na nějaké nové. Obecně byste měli dbát na bezpečné heslo, které budete mít unikátně pouze pro Facebook a nepoužívat ho nikde jinde. Poté se nebezpečí útoku na účet podstatně snižuje.

    Přeji hezký den,
    Zdeněk D.

  23. Andrea Drvoštěpová | 29. října 2013

    Dobrý den, můj účet z ničeho nic zmizel. Teď po mě facebook vyžaduje osobní údaje jako občanku nebo pas. Jak je toto možné? a proč se takové věci dějí? Když jsem to nahrála ..napsalo mi to, že odkaz je nefunkční. Co s tim mohu dělat? facebook využívám téměř každý den. Děkuji

  24. Marie | 29. října 2013

    Prosím vás, byla sem přihlášená na fb, najednou mi přišlo oznámení, musíte se přihlásit.. Přihlásím se a nechce mě to pustit dál a napsalo mi to : Z důvodu zabezpečení byl váš účet dočasně uzamčen.Pokud tento účet odráží vaše skutečné jméno a osobní údaje, pomozte nám jej ověřit. Dál to po mě chce identifikační údaje, jako je občanka, pas, výpis z bankovního účtu. Když sem tedy nakonec poslala vyfocený řidičák,potvrdila, tak mi to na na další stránce psalo že se vyskytla chyba, minimálně 5x. Nakonec to tedy šlo a zajímalo by mě, kdy to tedy bude ověřené, kdy se budu moci znovu přihlásit. Toto už je můj druhý účet na fb, a nemíním si zakladat další. A naprosto nechápu proč se to člověku který je přilášený nepřetržitě děje. A opravdu mi nedělá dobře posílat své osobní údaje, když je nezveřejňuji ani na fb. Děkuji za odpověď

  25. Zdeněk Domáček | 29. října 2013

    Dobrý den Andreo,

    facebook skutečně, v případě že má podezření o pravosti účtu, vyžaduje zadání údajů jako například fotografii OP či pasu.

    Z vaší zprávy si nejsem úplně jistý, jaký odkaz vám nefungoval, pokud se vám ale podařilo nahrát tyto informace (OP/pas), zřejmě teď probíhá ověření vašeho profilu a měl by být brzy znovu dostupný.

    V případě že by se tak nestalo, zkuste kontaktovat podporu Facebooku v tomto formuláři: https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890

    Přeji hezký den,
    Zdeněk

  26. Zdeněk Domáček | 29. října 2013

    Dobrý den Marie,

    jak už jsem psal u předchozího komentáře, facebook tyto údaje v případě, že má podezření o pravosti účtu. Metody, kterými ale tyto "podezřelé" účty odhaluje mi však nejsou známy, proto vám nemohu říct, proč zrovna vám se to stalo.

    Ověření profilu by obvykle nemělo trvat déle než několik dní. V případě, že by váš profil stále nebyl přístupný, zkuste Facebook kontaktovat tímto formulářem: https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890

    Doufám, že se vám problém brzy podaří vyřešit,
    přeji hezký den.
    Zdeněk

  27. Renáta Žilková | 4. listopadu 2013

    MÁM PROBLÉM PROSÍM O POMOC !!
    Na moju e-mailovú adresu sa dostal neznámy hacker ktorý mi zmenil heslo , keď že som bola cez e-mail registrovaná aj na facebook vyžiadal si moje heslo s fb a na e-mail mu prišlo moje heslo od facebooku ,ktoré mi zmenil.Nemôžem sa prihlásiť na svoj účet od facebooku preto že mi zmenil e-mailovú adresu :'( PROSÍM O POMOC !!

  28. Stefan | 4. listopadu 2013

    Jak je videt z prispevku, s FB je samy problem. Blokace bez udani duvodu a vysvetlení, aby se clovek priste mohl vyvarovat chyb, problemy s uctami, vyzadovani duvernych udaju. A nikde ani jedna fundovana odpoved!!! Anonymita.

    Byl jsem totalne zablokovan koncem srpna, dodnes nevim proc,...koncem zari mi uvolnili cinnost, ale omezeni porad trva,...nemohu zazádat o dalsí FB pratelstvi, nemohu Likeovat, ani komentovat....porad nevim, dokdy a proc. A pripadne ukonceni blokace taky nikdo neoznami......zacatek blokace,...to jooo!!!
    Kde a kdy skonci prolémy s FB ?

  29. Zdeněk Domáček | 5. listopadu 2013

    Dobrý den Renato,

    Jedná se určitě o velmi nepříjemnou situaci, která by však měla jít vyřešit.

    Na hlavní stránce Facebooku klikněte na "Zapoměli jste své heslo?" a následně vyhledejte svůj účet.

    Zde vám bude nabídnuta možnost nechat si zaslat nvé heslo na email a na telefon. Na email to pro vás samozřejmě nic neřeší, ale pokud vám facebook nabídne telefon, to by mohlo váš problém vyřešit.

    Pokud vám tuto možnost Facebook nenabídne, případně pro vás není z nějakého důvodu vhodná, můžete kliknout dole na možnost "Nemáte již přístup k těmto údajům?"

    Objeví se nové okno, do kterého můžete zadat nový email či telefon. Dále prosím pokračujte podle instrukcí, které vám budou Facebookem zaslány.

    Držím palce aby se vám podařio účet obnovit.
    Hezký den,
    Zdeněk D.

  30. Marketa | 10. listopadu 2013

    Dobry den,
    rada bych Vas pozadala o pomoc s problemem na fb. Pred nejakym casem me zacal ignorovat fb me kamaradky - nevidim u ni vubec nic, krome profilovych fotek a fotek, na kterych jsem ja oznacena. Ona u me vidi vse. Muzeme si posilat zpravy, chatovat, ale na jejim profile nevidim vubec nic, fotky, new feeds, proste nic.... Ani jedna z nas nic neblokovala a nevime, jak z tehle zapeklite situace ven... Dekuji!!!

  31. Zdeněk Domáček | 11. listopadu 2013

    Dobrý den Markéto,

    s touto situací jsem se zatím nesetkal, ale vzhledem k tomu, že Facebook skutečně má svoje mouchy, věřím, že i k tomuto může občas dojít.

    Žádný zaručený postup pro vás bohužel nemám, přesto je zde několik tipů, které by vám mohli pomoci.

    Zaprvé můžete zkusit navzájem se odebrat z přátel a následně se znovu přidat. To by mohlo zresetovat nějaké chybné nastavení, které mezi vámi vzniklo.

    Pokud tento postup nepomůže, vaše kamarádka by měla zkontrolovat nastavení svého profilu v oblasti "Nastavení soukromí - Kdo uvidí můj obsah?".

    Stejně tak by měla zkontrolovat položku "Timeline a označování", kde jde nastavit kdo uvidí její obsah na jejím profilu, zda zde z nějakého důvodu nejste vyloučena.

    Doufám, že se vám podaří tyto problémy brzy odstranit.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  32. Stefan | 11. listopadu 2013

    Prostě...."psi štěkají a karavana jde dál". Parafráze na hromadu problému s FB , které nikdo neŕeší. Jenom samé konstatování. Puvodně jsem si myslel, že jsem udělal nejakou chybu jen já,jedinec-laik, ale jak vidím s FB je nespokojeno mnoho klientu. Oceňuji snahu pana D., ale mrzí mě , že oficiální stránky FB nereagují na stížnosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nevím, jestli je pan D., (kterého zdravím), oficiálním zástupcem FB v CZ/SK , ale aspoň někdo reaguje.
    Stefan

  33. Zdeněk Domáček | 12. listopadu 2013

    Dobrý den Stefane,

    oficiálním zástupcem Facebooku skutečně nejsem :-) Pouze se snažím v rámci dostupným možností poradit nějaké řešení. Máte pravdu, že na Facebooku se občas problémy vyskytují. Potýkáte se s nimi nejen vy jako uživatelé, ale také my jako správci stránek a reklam.

    Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že Facebook musí zvládnout nápor téměř miliardy uživatelů a dalších desítek milionů stránek, zadavatelů reklamy atd. S takovým objemem dat je téměř nemožné, aby se žádné chyby nevyskytovaly.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  34. Stefan | 13. listopadu 2013

    Dobrý den....děkuji za odezvu. Máte pravdu, to jsem si neuvědomil.
    Zdraví
    Stefan

  35. Petra | 15. listopadu 2013

    Dobrý den,
    k dnešnímu dni se nemůžu přihlásti k účtu. Píše mi to: Účet je dočasně nedostupný.

    Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please zkuste to znovu in a few minutes.

    Budu se moci pak přihlásit??? Po přihlášení mých přátel a kontroly na mém účtě zjistili že na zdi nejsou žádné příspěvky, žádní přátelé a ani fotky. Má facebook nějaký problém????
    Petra

  36. Zdeněk Domáček | 18. listopadu 2013

    Dobrý den Petro,

    může se jednat o technickou chybu Facebooku nebo o důsledek suspendování účtu z důvodu porušení nějakého pravidla.

    Pokud by se vám na účet nedařilo nadále přihlásit, zkuste tento odkaz: https://www.facebook.com/help/contact/?id=357439354283890

    Pokud by vám účet vysloveně hlásil, že byl deaktivován, je zde k dispozici tento odkaz: https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907

    Věřím, že se vám odaří brzy ke svému účtu dostat zpět.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  37. Vendula | 18. listopadu 2013

    Dobrý den,
    prosím o radu, jde mi o vystavování faktur za reklamu na facebooku. Je možné někoho z facebooku kontaktovat. Jde mi o uplatňování DPH.

    Děkuji

    Vendula

  38. Juraj | 3. prosince 2013

    Dobrý deň,
    Keď sa idem prihlásiť na FB tak normálne ma prihlási ale vôbec mi neukazuje panel s priateľmi, nejdú mi otvoriť správy, nemôžem nič zdieľať ani laiknuť. Prosím o odpoveď. Vopred ďakujem..

  39. Zdeněk Domáček | 4. prosince 2013

    Dobrý den Juraji,

    podle stavu který popisujete to vypadá na určitou formu blokace vašeho účtu. Zkuste se podívat na emailovou adresu, pod kterou se přihlašujete, zda tam nemáte nějakou zprávu s vysvětlením.

    Bližší informace najdete zde: https://www.facebook.com/help/www/116393198446749?rdrhc

    Bohužel možnost kontaktovat Facebook v tomto směru je velmi omezená. Zkuste chvíli vydržet, zda nedojde brzo k obnovení těchto funkcí. Pokud ne, můžete zkusit využít tento formulář https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890 a popsat do něj svůj problém.

    Věřím, že se vám podaří brzy opět obnovit plnou funkci vašeho profilu.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  40. Patrik | 14. prosince 2013

    Dobrý den , přihlásím se na facebook .. načte mi hlavní zeď ale nezobrazí se . zůstane jen bílá plocha .. prohlížečem to není , a jiné účty mi na tomto jdou . jen můj ne. Stáhl sem si messanger do PC a ten taky funguje, jen prostě nejde načíst zeď .. nevíte čím to je ?

  41. Zdeněk Domáček | 16. prosince 2013

    Dobrý den Patriku,

    takhle na dálku těžko číct, proč se vám zeď přestala zobrazovat. Jako nějaká forma banu ze strany Facebooku to nepůsobí, obvykle totiž bývají zablokovány zprávy apod., nikoliv zeď.

    Na druhou stranu pokud vám fungují jiné účty, na vaší straně by problém být neměl. Můžete zkusit poslat screenshot na https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890, není to formulář přímo pro tento druh problémů, takže není jisté, zda vám nějak pomohou.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  42. michaela | 23. prosince 2013

    Dobrý deň,
    Môj problém spočíva v tom, že som sa vydala a FB mi nechce umožniť zmenu mena. Vraj som dosiahla maximálny počet zmien.

  43. Andrea | 23. prosince 2013

    Zdravím, na fb mi přišla zpráva od kamarádky s textem "Ahoj Andrea, tahle fotka ve mně vyvolává smutný pocit a nechci, aby ji ostatní viděli. Můžeš ji prosím odstranit? Fotka
    Odpovědět na žádost uživatele Petra" Vzhledem k tomu že šlo o velikonoční fotku jehněte s kytkou v tlamě, napsala jsem jí že nechápu zprávu a ona odepsala že nic nepsala, na nic neklikala a o žádné takové fotce neví. Netušíte o co jde,nesetkal jste se s tím někdo? Nerada bych nějakého vira...Díky moc A.

  44. Tereza | 26. prosince 2013

    Dobrý den, potřebovala bych poradit se zablokováním FB účtu. Známé jsem chtěla sdílet do zprávy odkaz na jednu aplikaci, vyhodilo mě to ale následně z účtu a od té doby mi to hlásí toto: "Z důvodu zabezpečení byl váš účet dočasně uzamčen.
    Váš počítač může být bohužel infikován virem.
    Nemusíte mít obavy. Pomůžeme vám vyhledat a ihned odstranit infikované soubory."
    Pak mi to nabízelo nějaký divný antivirus, který nefungoval, tudíž jsem ho raději odinstalovala (McAfee). Je zvláštní, že ze stolního počítače (ani jednoho) se přihlásit nemůžu, ale z mobilu jsem na FB přihlášena normálně a žádné problémy to nedělá.
    Za radu budu vděčná.
    Předem díky.
    Tereza

  45. Karolína Krpešová | 29. prosince 2013

    Vcera mi do práce přišla sms, že se nekdo přihlasil na muj ucet. Zkousila sem se připojit a nic, heslo zmeneno, plus zmeneno heslo na mailu a navic i kontrolní otazka pro obnovu hesla. Udelala jsem vse co po me facebook chtel..a nic: ted jsem ve stádiu: Vás ucet je dočasne nedostupny, přihlašte se z webového prohlížece,aby ste se mohla znovu prihlasit. a nic!!!!!!

  46. Jana Honcová | 3. ledna 2014

    Existuje nějaký kontakt na FB pro případ, že mi zemřel člen rodiny, chci jeho profil zrušit a heslo samozřejmě neznám?

  47. Jirka | 4. ledna 2014

    Dobrý den,

    po dlouhé době jsem si založil nový fb účet (měl jsem již jeden starý, který jsem ale dal odstranit), hned první den jsem odeslal poměrně hodně žádostí o přátelství a ne všechny se okamžitě vyřídily, načež jedna byla odmítnutá...

    Ještě ten den mi bylo zablokováno přidávání nových kontaktů a odesílání zpráv (reagování, chat atd.), ostatní úpravy profilu apod. nadále můžu provádět bez omezení. Asi po čtyřech dnech jsem další "nevyřízené" žádosti o přátelství stáhl, ale nyní od začátku blokace uplynul již týden a pořád se mi zablokované funkce nevrátily, i když bych to nutně potřeboval...

    Na email jsem žádné vysvětlení nedostal, když však chci odeslat zprávu nebo někoho z nových přátel tímto způsobem kontaktovat, napíše mi to - tato funkce vám byla dočasně zablokována, pak jsem se ve vysvětlení dočetl, že by to mělo trvat několik hodin až dnů, ale ani po již zmíněném týdnu se na zablokování nic nezměnilo. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Jak se toho zbavit a případně tomu do budoucna předejít?

    Díky moc za odpověď.
    Jirka

  48. Zdeněk Domáček | 6. ledna 2014

    Dobrý den,
    přes Vánoce se zde sešlo několik dotazů, dovolím si vám tedy odpovědět souhrně v jedné zprávě.

    Michaela
    Pro změnu jména existuje tento formulář, pokud jste ho ještě nezkoušela, mohl by vám pomoci: https://www.facebook.com/help/contact/?id=245617802141709

    Andrea
    Na Facebooku se skutečně objevují případy, kdy je účet ovládnut virem a ten pak rozesílá zprávy všem kontaktům. Pokud obdržíte podezřelou zprávu, rozhodně neklikejte na žádná odkaz a nebojte se využít možnost "Nahlásit jako spam nebo zneužití", Facebook pak zablokuje uživateli odesílání zpráv, což může ochránit další přátele této osoby, kterým by zpráva mohla přijít.

    Tereza
    Doba blokace některých funkcí účtu je různá a bohužel proti ní příliš neexistuje obrana. Blokace je však vždy pouze dočasná, brzy by tedy mělo vše fungovat normálně.

    Karolína Krpešová
    Bohužel v tomto směru vám nemoho příliš pomoci. V rámci procesu obnovy přístupu k účtu je možné nechat si nové heslo zaslat i na jiný mail, než jaký máte na Facebooku uvedený (právě z důvodů, které se staly vám). Pokud se vám toto povedlo, měla byste mít na novém mailu přístupové údaje kterými se přihlásíte.

    Jana Honcová
    Existuje speciální formulář přeně pro vaši situaci, naleznete ho zde: https://www.facebook.com/help/contact/228813257197480

    Jirka
    Jedná se o podobný problém a tedy i odpověď jako u Terezy. V tomto případě skutečně nezbývá než počkat. Pokud jde o předejití - zkuste přátele přidávat opravdu postupně, třeba 5 za den. Ostatní můžete zatím dát sledovat, díky tomu nepřijdete o jejich příspěvky.

  49. Jirka | 6. ledna 2014

    Děkuji za odpověď,

    ještě bych se chtěl zeptat, jestli nemáte tušení, jak dlouho obvykle taková blokace trvá?

    Už mi začal "běžet" druhý týden, tak abych byl v obraze, jak dlouho ještě nebudu moct přidávat další kontakty a komunikovat.

  50. PedrodePacas | 8. ledna 2014

    email:
    Vážený uživateli Pedro,
    K vašemu účtu na Facebooku bylo provedeno přihlášení z počítače, mobilního zařízení nebo jiného umístění, které jste dříve nepoužili. Z důvodu ochrany vaší osoby jsme váš účet dočasně zablokovali do doby, než tuto aktivitu ověříte a ujistíte se, že váš účet nepoužívá jiný uživatel bez vašeho souhlasu.
    Přihlásili jste se ke službě Facebook z nového zařízení nebo neobvyklého místa?
    – Pokud se nejedná o vás, přihlaste se k Facebooku z počítače a postupujte podle pokynů, abyste získali kontrolu nad svým účtem zpět.
    – Pokud se jedná o vás, není třeba si dělat obavy. Jednoduše se znovu přihlaste k Facebooku a získejte zpět přístup ke svému účtu.
    Pro více informací navštivte naše Centrum Nápovědy:
    http://www.facebook.com/help/account_recovery?ref=hcrblock
    S přáním pěkného dne,
    Facebook Security Team
    ____________________________________________________
    Odjinud jsem se nepřihlašoval a můj účet je zablokovaný. Obnovu nemohu provést protože jsem při registraci pálil datum narození jen tak od boku.

    http://www.facebook.com/help/contact/260749603972907 - Tato možnost je o ničem po vyplnění mi to hlásí že můj registrační email není blokovaný.
    https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890 - Toto možnost je ještě vetší jobovka, když už jsem nevěděl kam napsat protože přímí kontaktní email na technickou podporu vlastně neexistuje. Po vyplnění formuláře "Nahlásit problém s přihlášením" a následné kliknutí na "Poslat" to po vás chce přihlášení??!! Chápeme se jo? Máte problém s přihlášením, což v češtině znamená - NEMOHU se přihlásit, vyplníte formulář a nepošlete ho pokud se nelognete??!!
    Tak a teď babo raď?!

  51. Zdeněk Domáček | 9. ledna 2014

    Dobrý den Jirko,

    bohužel osobně se s tím nikdo z nás zatím (naštěstí) nesetkal. Můj soukromý názor je, že by neměla trvat déle jak 2 týdny.

    Pedro tohle je bohužel dost obtížné takto na dálku soudit, ale souhlasím, že vyžadovat přihlášení k nahlášení problému s přihlášením je vysloveně nesmysl.

    Můžete ještě zkusit přímo na hlavní ztránce se dostat na účet přes zapomenuté heslo, je to ale dost nejistý pokus.

    Držím vám při získání přístupu k účtu palce.

    Hezký den,
    Zdeněk Domáček

  52. Sideras | 10. ledna 2014

    Dobrý den,

    rád bych se vás zeptal zda nemáte zkušennost s nevyčerpáním denního limitu na reklamu.
    Máme spuštěných několik reklam a u žádné se nevyčerpá denní rozpočet xy Kč/reklama/den. Tím pádem se reklamy nezobrazují. Je nějaký důvod proč se denně odečte od každé reklamy pouze cca 30 až 70Kč? Reklamy se pravidelně aktualizují. Děkuji za váš čas i případnou odpověď.
    Kostas Sideras

  53. Jirka | 12. ledna 2014

    Dobrý den,

    tak ani po dvou týdnech mi to dočasné zablokování nebylo vráceno do normálního stavu, resp. stále nemůžu posílat zprávy ani již potvrzeným přátelům, což není zrovna moc příjemné, když mi hodně lidí píše a nemůžu odpovědět. :(

    Mám ještě čekat? Nebo prostě tenhle účet zrušit a založit si nový? Opravdu nevím, ale už mě to pěkně štve, když nemůžu vůbec nic dělat a jen čekám na to, jestli se někomu bude chtít mi to odblokovat.

    Co byste mi doporučil? Děkuji za trpělivost. :)

  54. Ondřej Hnát | 13. ledna 2014

    Dobrý den, pane Siderasi,

    ohledně toho nevyčerpávání: můžu se zeptat, jaký máte denní rozpočet? Jde mi tedy o to, kolik procent se nevyčerpá (zda je to opravdu hodně, nebo je to ještě "v normě").

    Jinak se pro jistotu podívejte na dosah reklam (anglicky "Reach"). Poslední dobou Facebook hodně experimentoval s hodnocením reklam a jejich dosahy, takže i nám se stalo, že kampaně cílené třeba na 700k uživatelů měly reálný dosah jen třeba na 5. A tím se samozřejmě rozpočty nemohly vyčerpat.

    Jak z toho ven? Experimentujte s cílením, ne jen se sdělením. Někdy to pomůže, někdy bohužel ne. Zdá se že je to závislé na tom, jak se Facebook vyspí :) Snad jsem pomohl. S pozdravem,

    Ondra Hnát

  55. Linhi | 13. ledna 2014

    Dobrý den,
    chci se zeptat. Už několik měsíců mám zablokované vkládání příspěvků na stránky, komentování příspěvků stránek, "lajkování" komentářů a zakládání stránek. Problém je v tom, že v podstatě nevím za co jsem takto potrestán a na jak dlouho. Píšou mi že je to dočasné, tak se chci zeptat jak dlouho znamená dočasně, ptz cca 3 měsíce už mi přijde fakt moc. Nedalo by se s tím popř. něco udělat? Děkuji

  56. Zdeněk Domáček | 14. ledna 2014

    Dobrý den Jirko, Linhi,

    podle nápovědy Facebooku by blokace měla trvat maximálně v řádu dnů, 2 týdny nebo dokonce několik měsíců je již dost netypická. Dochází k ní spíše v případě, že se jedná o několikáté porušení pravidel.

    V nápovědě je také uvedeno, že byste měli používat své pravé jméno a profilovou fotku. Je možné, že by na základě jména a fotky mohl mít Facebook s vaším profilem problém?

    Nápovědu na toto téma naleznete zde: https://www.facebook.com/help/www/181183045316843

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  57. Linhi | 14. ledna 2014

    děkuji za odpověď, ale problém je v tom že používám skutečné jméno s nickem "Linhi" vloženým mezi jméno a přijmění, ale takto to mám již několik let a problém nebyl. Mám dokonce profilovou fotku na které jsem skutečně já a nikdy před tím jsem zanlokován nebyl, nejde tedy o několikáte porušení pravidel a pokud jsem si vědom, nejde o porušení pravidel vůbec.

  58. Zdeněk Domáček | 14. ledna 2014

    Dobrý den,

    v tom případě už skutečně nevím, proč je váš účet zablokován na takovou dobu. Můžete ještě zkusit svůj problém popsat do tohoto formuláře https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890

    Není to sice určené pro tento problém (pro ten žádný formulář neexistuje), ale možná to někoho přiměje se na váš profil podívat a problém vyřešit. Bohužel žádné lepší řešení nebo rada mě nenapadá.

    Hezký den,
    Zdeněk

  59. Jirka | 14. ledna 2014

    Dobrý den,

    na profil jsem vložil jen své skutečné jméno, bez přezdívky něco něčeho dalšího a skutečnou, aktuální fotku.

    Ale to, že jsem odeslal velké množství zpráv, je pravda, protože jsem si najednou přidal kolem 100 lidí, což bylo asi moc. A jeden z nich mi žádost zřejmě odmítl, ale to, doufám, snad není důvod k tomu, aby mi profil trvale zablokovali?

    Už jsem z toho skutečně otrávený, fb potřebuji, jinak bych si ho neobnovoval, začínám uvažovat o tom, jestli ten profil nezrušit a nezaložit si raději nový. Nehrozil by tak žádný další problém?

    Děkuji za rady a trpělivost.

  60. Eva Laššáková | 15. ledna 2014

    Neprajem si aby mi chodili oznámenia resp. žiadne informácie na moje maily.

  61. Karolína Krpešová | 16. ledna 2014

    Zadala jsem, že jsem se v ten cas nepřihlasila ja a vyhodilo mi to odkaz na zadání adresy na kterou by mně kontaktovali. Pak byl krok na identifikaci přátel, jež mi však facebook nedovolil udělat, hned naskočí věta o tom, že je účet dočasně zablokován. Už je to víc jak dva týdny. je ještě nějaká šance?

  62. Sideras | 16. ledna 2014

    Dobrý den pane Hnát,

    máme nastaveno u každé reklamy 200Kč, ale již se opět odečítá vše. Takže soudím, že to bude opravdu jak píšete, podle aktuálního se vyspání Facebooku :-). Každopádně děkuji za Váš čas.

  63. Zdeněk Domáček | 16. ledna 2014

    Dobrý den,

    Jirka
    Pokud se vám funkce profilu stále neobnovily, možná bude smazání tohoto profilu a založení nového nejlepší volbou. Doporučil bych vám však založit profil pro jistotu z jiné emailové adresy.

    Eva
    Klikněte na ozubené kolečko vpravo nahoře, a následně vyberte možnost Nastavení účtu. Otevře se vám okno, ve kterém v levém menu klikněte na Upozornění - zde můžete podrobně nastavit, jaká upozornění vám bude Facebook posílat.

    Karolína
    Bohužel s tímto problémem nevím jak vám poradit. Možná nejjednodušším řešením bude také založení nového profilu z nové adresy, minimálně dočasného, dokud se vám přístup do původního profilu neobnoví.

    Hezký den,
    Zdeněk

  64. Jirka | 16. ledna 2014

    Dobrý den,

    asi to tak skutečně budu muset udělat. :( A shoda jména nebude vadit?

    Děkuji.

  65. Libor | 31. ledna 2014

    dobrý den ve spolek.potřebuji poradit.sociální stránky jako jsou facebook atd. v mé rodině nikdo nepoužívá ani nepoužíval.nějakým nevím jakým způsobem se fotky mě a mé ženy dostaly na facebook pod nejmenovaným nickem.nevím jak mám postupovat aby profil toho imbecila byl odstraněn.na facebooku žádné kontakty kam by si člověk mohl zavolat a normálně vyřešit tento problém nejsou.prosím poradte mi.Děkuji

  66. Libor | 31. ledna 2014

    dobrý den ve spolek.potřebuji poradit.sociální stránky jako jsou facebook atd. v mé rodině nikdo nepoužívá ani nepoužíval.nějakým nevím jakým způsobem se fotky mě a mé ženy dostaly na facebook pod nejmenovaným nickem.nevím jak mám postupovat aby profil toho imbecila byl odstraněn.na facebooku žádné kontakty kam by si člověk mohl zavolat a normálně vyřešit tento problém nejsou.prosím poradte mi.Děkuji

  67. Markéta H. | 16. února 2014

    Dobrý den,
    před časem jsem si na timelinu přítele nastavila,že chci na hlavní stránce vídat pouze např. jeho životní události (odškrtla většinu aktualizací, fotky..). Nyní bych to chtěla změnit,ale ta možnost na jeho profilu už není, pouze "zobrazit ve vybraných příspěvcích"-ale i přesto že to mám zaškrtlé, jeho příspěvky se mi nezobrazují. /fb měnil úpravy a to mé nastavení nějak pamatuje/. Jak to změnit? Děkuji

  68. Valentina Gonosová | 18. února 2014

    Dobrý den, před dvěma dny mi hacker naboural můj facebookový ůčet. Udělal to tak chytře, že změnil heslo, kontaktní mail i telefon, tudíž nemohu svůj ůčet nijak obnovit. Snažila jsem se problém nahlásit pomocí kontaktního formuláře. Nyní je ůčet už zablokovaný, bohužel v době kdy ůčet ovládal neznámý člověk, rozeslal mým přátelům mou důvěrnou konverzaci. Vše jsem tedy nahlásila policii, ale tam mi řekli, že mi mohou pomoci pouze v případě že získám zpět přístup k ůčtu. Není nějaká jiná možnost jak kontaktovat podporu facebooku jinak než přes formuláře a následné automatické strojové odpovědi? Nějaký kontakt kde by se mým případem zabývala živá bytost a né počítač? Děkuji za odpověď, Valentina Gonosová

  69. Zdeněk Domáček | 21. února 2014

    Dobrý den,

    Libor
    Na Facebooku je u všech fotografií možnost nahlásit, že porušují vaše duševní vlastnictví. Doporučuji tedy inkriminované fotografie takto označit a následně postupovat podle instrukcí Facebooku.

    Markéta H.
    Víme o jakém nastavení mluvíte, ale bohužel se nám ho nyní také nedaří najít. Možná zkuste kamarádovi napsat, že se vám jeho příspěvky špatně zobrazují a domluvit se s ním, na zrušení přátelství a následně se znovu do přátel přidat - mohlo by to nastavení resetovat.

    Valentina
    Toto je častý problém, se kterým se uživatelé setkávají. Kontakt na Facebook jinak než přes formuláře bohužel pro uživatele k dispozici není.

    Hezký den,
    Zdeněk

  70. Michalka | 22. února 2014

    Obtěžuje mě tento muž/žena. Vydává se za mě a nejde mi nahlásit jeho profil dal tam nevhodné fotografie a dělá že to jsem já obtěžuje mě a je mi to nepříjemné https://www.facebook.com/seven.clovk?fref=ts
    Prosím vás zrušte jeho profil.
    děkuji Michalka

  71. ivo | 23. února 2014

    ahoj prosim o pomoc zalozil jsem druhy profil na facebooku pod stejnym emailem jako muj prvni.narokoval jsem pouziti adresy a bohuzel mi nedoslo ze se na svuj prvni profil uz nedostanu..da se s tim neco delat?dekuju ivo

  72. Mirka | 25. února 2014

    Profil mi byl bezduvodne zablokovan v nedeli, udajne na 30 dni, jak pisou v upozorneni. Vyzkousela jsem snad vsechny zadosti a formlulare, co jsem na FB strankach nasla, bohuzel zadny feedback ani zmena.... A podle diskuze koukam, ze se to asi ani resit neda?:-(

  73. Zdeněk Domáček | 28. února 2014

    Dobrý den,

    Michalka
    Bohužel vám v tomto nemáme jak pomoci, nejsme Facebook podpora, se společností Facebook jako takovou nemáme nic společného a rozhodně nemáme možnost rušit profily uživatelů.
    Jediná možnost je tento profil nahlásit jako porušení vašeho duševního vlastnictví a dále postupovat podle instrukcí Facebooku.

    ivo
    Pokud máte první profil pod emailovou adresou na kterou máte přístup, měl byste mít možnost obnovit si heslo a získat na něj přístup.

    Mirka
    Blokace Facebook profilů skutečně nejdou "obejít" ani zkrátit. Doporučujeme především řídit se vysvětlením, proč vám byl profil zablokován a snažit se daným aktivitám příště vyvarovat.

    Hezký den,
    Zdeněk

  74. jiri | 4. března 2014

    Dobrý den, prosím Vás touto cestou o radu. Jsem zaměstnancem jednoho orgánu státní správy a chystám se řešit jeden případ neoprávněného užívání cizího profilu pachatelem, který na daný profil skutečné osoby umístil opakovaně intimní fotografie tohoto člověka, změnil mu heslo a tím pádem se vydává za jeho osobu atd...pokud chci zjistit ip adresu pc, nebo alespoň poskytovatele serverových služeb, odkud byly fotografie na tento profil v ČR umístěny....na koho a jak se z facebooku, obrátit. Zjištění je nezbytné pro orgány činné v tr. řízení. Předem děkuji za radu a jsem s pozdravem.

  75. Zdeněk Domáček | 4. března 2014

    Dobrý den Jiří,

    bohužel přímý kontakt na zaměstnance Facebooku, který by vám v této záležitosti pomohl mi není znám.

    Našel jsem v Centru bezpečnosti Facebooku tento odkaz, který je přímo určen pro orgány státní moci: https://www.facebook.com/safety/groups/law/guidelines/

    Věřím, že se vám podaří z tohoto článku získat dostatek informací, které vám pomohou v řešení vašeho případu.

    Hezký den,
    Zdeněk

  76. jiri | 4. března 2014

    Velmi Vám děkuji a přeji klidný zbytek dne.

  77. Hana | 5. března 2014

    Dobrý den, chci se zeptat zda je technicky možné zablokovat člena skupiny na FB tak, aby byl dále členem, nemohl psát příspěvky ale mohl je pouze číst? A nebo to nelze, jen vyhodit příp.zablokovat další vstup do skupiny. Děkuji za případnou odpověď, v centru nápovědy jsem našla jen tu druhou variantu, (ta první je zkušenost z praxe :-) )
    S pozdravem, H.

  78. Zdeněk Domáček | 5. března 2014

    Dobrý den Hano,

    postup, který popisujete bohužel není možný. Bastavit takto oprávnění u jednotlivého člena Facebook neumožňuje.

    Jsou 2 varianty, které by mohly fungovat podobně:
    1) Můžete v nastavení skupiny zvolit, že mohou příspěvky přidávat pouze správci, a následně jmenovat všechny (kromě dotyčného) správcem skupiny.

    nebo

    2)Nastavit schvalování příspěvků, tzn že všechny příspěvky předtím, než se ve skupině objeví musí povolit správce.

    Obě tyto nastavení najdete po kliknutí na ozubené kolo na pravé straně a kliknutí na "Upravit nastavení skupiny"

    Hezký den,
    Zdeněk

  79. Hana | 5. března 2014

    Dobrý den, Zdeňku,

    mám, prosím, ještě jednu otázku - zda-li je možné, aby administrátor facebooku zablokoval přispívání ve skupině jednomu členu na základě nahlášení (rasismus, xenofobie apod.) někoho jiného. Ten blokovaný by zůstal členem bez možnosti příspívání, pouze pro čtení příspěvků. Vím, že hlásit k blokaci administrátorům facebooku lze příspěvky, vložené fotky, videa, odkazy, ale jednotlivé členy skupin?

    Moc děkuji za Váš čas a ochotu, H.

  80. Zdeněk Domáček | 6. března 2014

    Dobrý den Hano,

    pokud některého uživatele nahlásíte za vámi zmíněný typ příspěvku, může facebook sáhnout k celé řadě opatření, jako například zablokovat tomuto uživateli psaní příspěvků, posílání zpráv, ale také rovnou k dočasnému zablokování celého účtu.

    Jaký (a zda vůbec nějaký) způsob postihu ale bude zvolen nedokážu odhadnout a proto si myslím, že pro vaše potřeby to není ideální postup.

    Nahlásit uživatele můžete buďto za konkrétní typ obsahu (příspěvek, zprávu) nebo celý jeho profil. V rámci skupiny (ve smyslu "tento uživatel se ve skupině chová tak a tak") však přímo nahlašovat nelze.

    Hezký den,
    Zdeněk

  81. Lucie | 17. března 2014

    Dobrý den,

    chci se zeptat, zda je možné nějak sloučit 2 profily. Jedná se o osobní profil vedený na jméno firmy a profil produktu, které bych ráda sloučila a převedla následně na firemní profil. Chtěla jsem postupovat dle tohoto návodu: https://www.facebook.com/help/249601088403018?sr=1&sid=0w3dduaHXSb2wtThb, bohužel mi to ale nikde nenabízí možnost "Žádost o sloučení duplicitních stránek". Na osobním profilu je asi 170 přátel a na profilu produktu 112 liků, nechtěla bych ani o jedno přijít. Nevíte jak postupovat?

    S pozdravem
    Lucie

  82. Standa | 17. března 2014

    Dobrý den, nelze mi na firemním facebooku otevřít od 13.3.2014 události které jsem mohl do daného termínu otevřít a upravit. momentálně mi to po kliknutí na událost skočí na úvodní stránku nahoru. Děkuji za pomoc.

    https://www.facebook.com/pages/HARLEK%C3%9DN-Rockov%C3%BD-club/577315185660506

  83. Zdeněk Domáček | 17. března 2014

    Dobrý den Stando,

    všechny události na vaší stránce, ať už proběhlé nebo nadcházející se mi zobrazují bez problému. Nenapadá mě žádný konkrétní důvod, proč by události takto měly přestat fungovat, jedině by se mohlo jednat o nějakou (snad) krátkodobou chybu na straně Facebooku.

    Hezký den,
    Zdeněk

  84. Zdeněk Domáček | 17. března 2014

    Dobrý den Lucie,

    situace, kdy máte firmu na Facebooku vedenou jako osobní profil není ideální a sloučit takový profil se stránkou není možné.

    Jako první krok tedy doporučuji převést tento osobní profil na stránku. Všechny důležité informace k tomuto kroku najdete zde: https://www.facebook.com/help/www/175644189234902

    Bohužel sloučení stránek nyní již není možné udělat přes nastavení, jako tomu bylo v minulosti. Facebook tuto možnost odebral. Vzhledem k tomu, že obě vaše stránky mají pod 200 fanoušků, můžete je přejmenovat a využít jak budete potřebovat.

    Hezký den,
    Zdeněk

  85. Standa | 17. března 2014

    Ahoj Zdeňku,

    Vím, že veškeré události se zobrazují všem lidem na osobním facebooku ale já je nemohu otevřít, jako správce. Nemohu je upravit, otevřít. Skočí mi to vždy nahoru na úvodní foto. Zkoušel jsem to otevřít na více počítačích a beze změny...

  86. Standa | 19. března 2014

    Dobrý den, nelze mi na firemním facebooku otevřít od 13.3.2014 události které jsem mohl do daného termínu otevřít a upravit. momentálně mi to po kliknutí na událost skočí na úvodní stránku nahoru. Děkuji za pomoc.

    https://www.facebook.com/pages/HARLEK%C3%9DN-Rockov%C3%BD-club/577315185660506

    Ahoj Zdeňku,

    Vím, že veškeré události se zobrazují všem lidem na osobním facebooku ale já je nemohu otevřít, jako správce. Nemohu je upravit, otevřít. Skočí mi to vždy nahoru na úvodní foto. Zkoušel jsem to otevřít na více počítačích a beze změny...

  87. Zdeněk Domáček | 19. března 2014

    Dobrý den Stando,

    bohužel s podobným problémem jsme se zatím nesetkali a bohužel mě nenapadá žádné řešení, kterým byste mohl sám problém opravit.

    Zkuste nahlásit problém Facebooku, snad se na to podívají a chybu opraví. Nahlášení provedele přes kliknutí na ozubené kolečko v pravém horním rohu a následně kliknutím na nahlášení problému.

    Držím palce, aby se vám podařilo přístup do událostí znovu zprovoznit.

    Hezký den,
    Zdeněk

  88. Lenka | 20. března 2014

    Dobrý den, mám jeden problém a nevím si s ním rady. Moje dcera mi nechtěně na facebooku ve hře utratila 5500kč. Nevíte jestli se dají získat zpět?
    Mockrát děkuji za odpověď Lenka

  89. Zdeněk Domáček | 20. března 2014

    Dobrý den Lenko,

    v podmínkách všech podobných Facebook her je vždy jasně stanoveno, že utracené finanční prostředky není možné vrátit.

    Zde například výtažek z pravidel Candy Crush Saga: "You agree that all sales by us to you of Virtual Money and Virtual Goods are final and that we will not refund any transaction once it has been made."

    Bohužel se proto obávám, že není šance získat tyto prostředky zpět.

    Hezký den,
    Zdeněk

  90. Claudie | 30. března 2014

    Dobrý den,
    Jsem správce naši firemní FB stránky a potřebovala bych upravit její název. Bohužel facebook tuto možnost nabízí pouze stránkám, které mají do 200 fanoušků (my už máme 700). Existuje nějaká možnost jak název změnit, popřípadě na koho se obrátit ? Nejednalo by se o úplnou změnu názvu pouze o dopsáni jednoho slova. Ještě mě napadá v případě založení úplně nové stránky s požadovaným názvem dala by se nějak propojit se stávající stránkou ?

    Moc děkuji za odpověď Claudie

  91. Zdeněk Domáček | 31. března 2014

    Dobrý den Claudie,

    název stránky je skutečně možné změnit pouze do hranice 200 fanoušků. Nepodařilo se mi najít žádný kontaktní formulář, který by umožňoval o změnu požádat.

    Dříve existovala možnost stránky sloučit, mohla byste tedy vytvořit novou stránku s požadovaným jménem, získat více než 700 fanoušků a poté je sloučit. Bohužel ani tato možnost už nyní není k dispozici.

    Obávám se, že s tedy, že v tuto chvíli pro vás bohužel nemám adekvátní řešení vašeho problému.

    Hezký den,
    Zdeněk

  92. LuKe | 1. dubna 2014

    Dobrý den, mám problém se zasláním sms kodu při přihlášení. Před více než týdnem jsem si přeinstaloval OS, tím pádem jsem potřeboval potvrdit jakoby nové zařízení, ale nechce mi za žádnou cenu přijít kod na muj telefon, abych se mohl dostat na svuj učet. Jediné známé zařízeni kterým se mohu na svuj učet přihlásit je muj mobil, ale ten už je starší a jeho verze facebooku neumožnuje žádné schválení zařízení nebo generátor kodů. Jedinou možnost kterou mi facebook při problému s přihlášením nabídl, je poslat na jakousi adresu svoji oskenovanou občanku s rodným číslem atd... což ale rozhodně nikam posílat své citlivé údaje nechci, ještě k tomu když by mi stejně asi nepřišla odpověď protože podpora FB je naprosto mizerná. Máte někdo nějaký nápad, který by mi mohl pomoci ? Telefonní číslo je v pořádku, u operátora problém není, zkouším se přihlásit každý den i z jiných PC a nic. Děkuji

  93. Zdeněk Domáček | 2. dubna 2014

    Dobrý den,

    je nepříjemné, že vám SMS kód nechodí, z mojí zkušenosti (před několika měsíci) přišel bez problému.

    Obávám se, že mnoho jiných možností, než naskenovat občanku nakonec mít nebudete. Jak říkáte, podpora Facebooku je v tomto směru mizerná a není šance dostat se ke kontaktu, který by vám problém pomohl vyřešit.

    Každodenní přihlašování z jiných PC bych příliš nedoporučoval, aby Facebook tuto aktivitu nevyhodnotil jako snahu o napadení účtu.

    Věřím, že se vám nakonec podaří k účtu dostat na všech zařízeních.

    Hezký den,
    Zdeněk

  94. Nikol | 11. dubna 2014

    Dobrý den,
    mám problém se spravováním oddílů na mém profile Timeline. Konkrétně se jedná o oddíl Přátelé. Všichni ostatní uživatelé mají tento oddíl jako první v pořadí, já ho mám až třetí, nechápu proč. Samozřejmě jsem již několikrát zkoušela spravovat oddíly přetažením, bohužel se mi ale tato možnost u přátel, informací a fotek vůbec nenabízí. Okénko je zeslabené a nejde s tím vůbec pohnout. U všem ostatních položek to jde bez problémů. Vím, že můj problém zní jako blbost, ale zajímalo by mě, proč to prostě nefunguje. Byla bych ráda, kdyby to šlo nějak vyřešit. Děkuji za pomoc.
    S pozdravem Nikol

  95. Zdeněk Domáček | 14. dubna 2014

    Dobrý den Nikol,

    oddíly Informace, Fotky a Přátelé jsou skutečně umístěné "napevno" a nejde je přetažením posunout jinak.

    Já stejné pořadí vidím i u ostatních uživatelů. Jediný důvod, jak by někdo mohl mít Přátele jako první, mě napadá úplné skrytí prvních dvou oddílů.

    Hezký den,
    Zdeněk

  96. Pista Hufnagel | 14. dubna 2014

    Facebook administratori su paranodni. Provider mi zmenil IP adresu. Blbec, ktory naprogramoval ochranu FB zabezpecil, ze pri zmene IP, sa vam zablokuje FB ucet. FB chce od vas datum narodenia, ktory ste zadali. Samozrejme, ze nebudem kadekomu pisat pravdivy datum narodenia. A ten, co som napisal, si nepamatam.
    Vyskusal som tri formulare. Jeden mi hlasi, ze adresa nie je zablokovana. Druhy po vyplneni udajov ziada, aby som sa prihlasil !!!!
    Prosim vas, znizte vasim pracovnikom pridel marihuany, lebo su velmi zhuleni a uz nerozmyslaju. Ked reklamujem nemoznost prihlasenia sa a administrator ziada na odoslanie formulara, aby som sa prihlasil, tak admistrator je bud zhuleny alebo poriadne jeb...ty.

  97. Zdeněk Domáček | 14. dubna 2014

    Dobrý den,

    souhlasím s vámi, že občas zabezpečení Facebooku funguje trochu stylem, že levá ruka neví, co dělá pravá.

    Příděl marihuany pracovníkům Facebooku bohužel změnit nemůžeme, neboť nejsme s Facebookem nijak spojeni :)

    Držím palce, aby se vám podařilo přístup k účtu co nejdříve obnovit.

    Hezký den,
    Zdeněk

  98. Marcela | 14. dubna 2014

    Dobrý den ,už pomalu týden se nemohu připojit na fb můžete mi prosím zdělit jaký je problém? Děkuji Marcela

  99. Zdeněk Domáček | 15. dubna 2014

    Dobrý den Marcelo,

    je možné, že váš účet byl napaden a Facebook ho zablokoval. V takovém případě by se vám měo zobrazit výzva k obnovení přístupu k účtu.

    Bohužel co se děje přímo s vaším účtem vám neumím říct - nejsem zaměstnancem Facebooku a naše agentura s ním není nijak spojená :-)

    Hezký den,
    Zdeněk

  100. Marcela | 15. dubna 2014

    Dobrý den ,už pomalu týden se nemohu připojit na fb můžete mi prosím zdělit jaký je problém? Děkuji Marcela

  101. Adam | 15. dubna 2014

    Dobrý den.

    Je možné nějak zablokovat Zobrazování narozenin u všech přátel ? nebo nejlépe odstranit datum narození ?

    Díky za odpověd.

  102. Zdeněk Domáček | 16. dubna 2014

    Dobrý den Adame,

    datum narození z Facebooku odstranit nelze, je dokonce vyžadováno, abyste vůbec mohl založit profil.

    Pokud otevřete svou kartu Informace a kliknete na upravit u vašeho data narození, můžete upravit, komu se bude zobrazovat. Pokud například dáte, že datum narození můžete vidět pouze vy, nikomu z vašich přátel se oznámení o vašich narozeninách nezobrazí.

    Hezký den,
    Zdeněk

  103. Pista | 16. dubna 2014

    Fascinuje ma, ze na FB utajuju adresu na nejaku podporu.
    Chlapci sa stali popularni vo svete a uz im z toho je....
    Rohodnu sa, kedy a koho zablokuju a nemas ani moznost sa ozvat.
    Demokracia na americky sposob.

  104. Adam, | 17. dubna 2014

    Diky za radu Zdenku.

  105. Alice | 25. dubna 2014

    Dobrý den,

    chci se zeptat, jakým právem FB požaduje fotografii OP nebo pasu, když při zřizování účtu s FB nesepisuji žádnou smlouvu a neposkytuji mu OP k ověření, že daná sepsaná smlouva je sepsaná opravdu se mnou. Takto citlivá data poskytnu max. výkonnému orgánu, ale rozhodně je nebudu poskytovat organizaci jako je FB a už vůbec nebudu takto citlivá data posílat komukoliv elektronicky. Jednání FB se mi jeví jako protiprávní a budu tuto skutečnost konzultovat se svou právničkou. Nevím, jakým právem se FB řídí v Americe, ale v ČR je právo poskytování osobních údajů, zejména takto citlivých, stanoveno jasně. Kdo mi zaručí, že ti, kdo zde odpovídají na dotazy uživatelů FB jsou "zaměstnanci" FB a ne hackeři. Proč FB, když poskytuje své služby v ČR, nemá na svých oficiálních stránkách v ČR kontakt, na který se mohu přímo obrátit a mít tak jistotu, že doopravdy komunikuji s kompetentní osobou - zaměstnancem FB, která mi pravdivě zodpoví veškeré mé dotazy. Jak je možné, že dotazy ohledně FB jsou zde řešeny s nějakým Zdeňkem Domáčkem, o kterém ani nevím, zda je kompetentní osobou k řešení těchto záležitostí?...

  106. Zdeněk Domáček | 25. dubna 2014

    Dobrý den Alice,

    dovolil bych si začít poslední větou vašeho příspěvku, ve které zpochybňujete mou kompetenci k řešení těchto otázek.

    Aby nedošlo k nedorozumění, já skutečně nejsem jakkoliv spojen se společností Facebook, nejsem jejím zaměstnancem ani zástupcem v jakémkoliv smyslu.

    Také tato stránka (www.sunitka.cz) není se společností Facebook jakkoliv spojena.

    Všechny mé předchozí příspěvky jsou jen snahou pomoci uživatelům s orientací v prostředí Facebooku, ale rozhodně se nejedná o oficiální vyádření nebo podporu Facebooku.

    K vašemu dotazu ohledně OP: Samozřejmě máte možnost tyto údaje neposkytnou a služby Facebooku nevyužívat. Osobně si myslím, že Facebook na právní otázky v této věci pamatoval a má je v podmínkách užívání ošetřené. Tím vás ale nechci nijak odrazovat od konzultování těchto otázek s právním zástupcem a případným podnikáním dalších kroků.

    Doufám, že nyní je situace ohledně mojí kompetentnosti jasnější, pokud budete mít další otázky, samozřejmě se na mě obraťte.

    Hezký den,
    Zdeněk Domáček

  107. Alice | 25. dubna 2014

    Dobrý den, Zdeňku,

    děkuji za objasnění. Chápu Vaší snahu pomoci uživatelům s orientací v prostředí FB. Pro mne je podstané, že nejste "členem" FB týmu.

    V dnešní době člověk musí být až přehnaně opatrný v této záležitosti, tudíž podniknu další kroky a snad se mi podaří dopátrat, zda je daný požadavek oprávněný, či nikoliv. Nehledě na podmínky a ustanovení, která si FB určuje sám,je pro mne podstatná legislativa v ČR.

    Přeji hezký den a jsem s pozdravem,
    Alice

  108. Pavla | 27. dubna 2014

    Dobry den,

    rada bych se zeptala, z jakeho duvodu me facebook prakticky vydira, abych pridala dalsi pratele (tech mam cca 150) nebo doplnila dalsi udaje (mam vyplneno vse krom zamestnani a skoly), abych mohla zobrazit hlavni stranku?

    Dekuji za odpoved.

    S pozdravem
    --
    Pavla

  109. Zdeněk Domáček | 28. dubna 2014

    Dobrý den Pavlo,

    máte zřejmě na mysli obrazovku, která se objeví po přihlášení na účet. Většinou jde tyto výzvy přeskočit a na hlavní obrazovku se normálně dostat.

    Pokud se ptáte na důvod, je prozaický. Facebook je financován prodáváním reklamního prostoru inzerentům. Hlavní devizou je pro něj přitom cílení reklamy. Proto chce o uživatelích maximum informací, aby dosahoval co nejlepšího cílení.

    Hezký den,
    Zdeněk

  110. Martina | 29. dubna 2014

    Dobrý den,
    v minulosti jsem jednou měnila jméno a následně mi fb možnost jména zablokoval. Teď potřebuji změnit jméno z důvodu svatby. Několikrát jsem vyplnila jejich dotazník kvůli změně jména a zaslala kopii potvrzení o změně jména a oddací list (samozřejmě jen s datem narození,jak chtějí-ostatní údaje jak rč jsem začernila). Změna žádná nenastala a nemám ani žádnou odpověď. Kam se mám obrátit? Jak mám své jméno změnit? Děkuji

  111. Zdeněk Domáček | 29. dubna 2014

    Dobrý den Martino,

    obávám se, že z toho co píšete jste postupovala správě a Facebook by vám skutečně měl jméno změnit.

    Bohužel nemám možnost tento proces ovlivnit, ani vám poradit, cop řesně je za tím, že ke změně ještě nedošlo. Obávám se, že jiná cesta, než ta kterou jste zkusila, není.

    Zatím můžete informaci o svatbě mít alespoň v sekci vztahy. Vytrvejte v posílání žádostí o změnu, třeba 1x za měsíc. Snad to jednou konečně doputuje k někomu, kdo změnu provede :)

    Hezký den,
    Zdeněk

  112. Matouškvá | 1. května 2014

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, když jsem se přidávala do skupin kde mohu inzerovat a nabízet práci bylo mi z ničeho nic zablokováno přidávání příspěvků a to jsem dala jen asi 10 v jiný den. Nechápu proč se mi objevilo tato funkce Vám byla dočasně zablokována. Můžete mi poradit koho kontaktovat nebo co s tím dělat
    Matoušková

  113. MonikaD | 4. května 2014

    Dobrý den,
    Chci se zeptat:Chci změnit datum narození,ale prostě mi to nejde zkoušela jsem vše podle návodu,ale nejde.Tak se chci zeptat Čím to je??

    Děkuji předem za jakoukoliv odpověď

  114. VeronikaO | 5. května 2014

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat na jednu informaci ohledně zasílání zpráv lidem, které nemám v přátelích. V sobotu jsem nutně potřebovala kontaktovat osoby, které nemám ve svých přátelích, tudíž jsem jim chtěla na facebooku poslat zprávu. Ukázalo se mi, že pokud chci, aby jim byla zpráva doručena přímo do zpráv, musím zaplatit necelých 6 kč, jinak se zpráva přesune někde jinde. Dnes jsem to chtěla vyzkoušet znovu a už mi tam žádný poplatek nenaskočil. Proto bych se chtěla zeptat, jestli nevíte, jak to tedy je. Mám platit těch 12 kč (zprávy byly dvě)nebo to mám nechat tak? nenaskočí tam později nějaké poplatky apod.? Popřípadě nevíte, jak bych to mohla zaplatit, když nikde není nic ohledně toho napsáno?
    Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

  115. marek | 6. května 2014

    Dobrý den mám takový problém na fb v záznamech o aktivitách mám že vyhledávám určite osoby a to každý měsíc ale já nikoho nevyhledavam ani nevím že by me heslo znal někdo jiný dá se to nějak vysvětlit? děkuji

  116. Zdeněk Domáček | 6. května 2014

    Dobrý den,

    paní Matouškova
    Tato blokace se uděluje automaticky, pokud Facebook získá dojem, že z účtu je přidáváno více zpráv, než je obvyklé. Většinou trvá v řádu několika dnů.

    Obávám se, že možnost někoho kontaktovat a žádat její zrušení není k dispozici.

    MonikaD
    Podle nápovědy Facebooku je počet změn data narození omezený. Pokud jste tak datum měnila často nebo v poslední době, je možné, že nyní nepůjde datum změnit.

    VeronikaO
    Tuto funkci Facebook skutečně zpoplatňuje, ale sám jsem ji nikdy nevyužil a nejsem si proto jistý, jak přesně platba a celý proces probíhá. Doporučuji sledovat email, na který máte účet registrován. Zadávala jste někdy do Facebooku například údaje o své platební kartě?

    marek
    Pokud jste si sám jistý, že jste žádná taková hledání neprovedl, potom se taková aktivita jinak než zásahem někoho cizího na vašem úrtu nedá vysvětlit. Určitě bych doporučoval důkladnou změnu přístupových hesel, jak k účtu, tak například i k připojené emailové adrese.

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  117. Tereza | 9. května 2014

    Dobrý den, chtěla bych požádat o radu. Jde o deaktivaci účtu. Kamarádka má tento problém již asi 2-3 týdny, poprvé jí facebook účet deaktivoval před asi těmi 3 týdny. Přes formulář odvolání se se odvolala ale nenapsali jí nic. Založila si nový profil a znovu, za pár dní deaktivace. Nyní je to ve stavu, že má za poslední 3 týdny profilů smazaných 5. A já tímto trpím od pondělí. V noci z pondělí na úterý facebook deaktivoval můj osobní účet, podotýkám že s pravým jménem a jsem si jistá, že jsem neporušovala žádná pravidla fb. Odvolala jsem se, spolu s ofoceným OP, a čekala. Pak jsem si založila náhradní profil. A dnes v noci, opět, deaktivace účtu. Jenže zajímavé je, že se stalo to stejné, co minule, že naprosto ve stejný čas fb deaktivoval i ten profil kamarádky a tentokrát i profil další kamarádky. Takže deaktivace tří účtů ve stejný čas. Měly jsme podezření na nějaké závistivé a škodící jedince, ale smazání ve stejný čas je zvláštní. Už jsme hodně zoufalé, nevíme, co s tím máme dělat, na facebooku jsme měly stránky související s našimi eshopy a vzhledem k tomu, že jsme byly jedinými správci stránek, tak tyto stránky byly taky smazány. Nemůžeme se dovolat facebooku pomocí toho formuláře pro odvolání, každým dnem nám vzniká úšlý zisk a nevíme co s tím, potřebujeme naše profily nazpět. Mohl byste mi prosím poradit? Moc Vám děkuji, Tereza

  118. Michal | 10. května 2014

    Dobrý den,

    mám problém s načtením svého osobního profilu na fb. Hlavní stránka i vše ostatní běží takřka bez problémů, ale jakmile najedu na svůj profil timeline, tak se mi načte jen úvodní fotka a profilová a dál nic, žádný příspěvek ani nic jiného. Občas se jen ukáže nápis že můj účet je dočasně nedostupný... Zajímalo by mě, kde je chyba.

    Předem děkuji za odpověď

  119. Zdeněk Domáček | 12. května 2014

    Dobrý den,

    Tereza
    Pokud jste v rámci propagace na Facebooku nevyužívali v nějakém větším množství placenou reklamu, obavám se, že vaše možnosti odvolání a řešení tohoto problému budou velmi omezené.

    Je skutečně zvláští, že i přes zaslání OP vám byl účet deaktivován a to dokonce takto několikrát po sobě. Neznám přesně jak tento systém funguje, ale rozhodnutí o deaktivaci pravděpodobně provádí buď automat nebo člověk, který rozhodně neumí česky.

    Jediné co vám můžu poradit, je zkusit se soukromou zprávou obrátit na stránku https://www.facebook.com/marketingceskarepublika, snad odpoví a pomohou vám.

    Michal
    Pravděpodobně se bue jednat o technickou chybu spojenou s vaším profilem. Vzhledem k množství profilů a dat, které Facebook spravuje to není až tak překvapivé. Zkuste ještě chvíli vydržet, zda se problém sám neodstraní.

    Pokud by se tak nestalo, postupujte podle tohoto návodu: https://www.facebook.com/help/www/186570224871049

    Hezký den,
    Zdeněk

  120. Tereza | 12. května 2014

    Dobrý den,
    ještě bych chtěla doplnit k mému dotazu, komentář č. 117, že jsem se právě dozvěděla, že byla deaktivována i fb podpůrná stránka jedné farmaceutické akciové společnosti, které jsem fb stránku spravovala a informovala tam o novinkách atd. A to jsem nebyla jediným správcem, těm dalších správcům ale fb zůstal zachován. Uvažuji i o možnosti, že to dělá nějaký hacker, a že to souvisí nějak s mou IP adresou (ta stránka byla založená mnou), nicméně to se mi zdá nepravděpodobné, jelikož se děje vše na fb, a jinak hesla a všude vše zůstává nezměněné. Prosím o pomoc. Vzhledem ke smazání stránky této firmy i to začíná být vážné. Děkuji moc, Tereza

  121. Zdeněk Domáček | 21. května 2014

    Dobrý den Terezo,

    z vaší současné a předchozí správy mám pocit, že smazání stránky a deaktivace byly sice akce, které spolu souvisí, ale nemusely být nutně provedeny Facebookem.

    Aby Facebook smazal stránku, která má i další správce, kvůli napadení/deaktivaci jednoho účtu mi přijde krajně nepravděpodobné. Působí to na mě spíš tak, že stránku mohl smazat někdo, kdo získal přístup na váš účet.

    Právě napadení účtu z jíné IP mohlo být důvodem jeho deaktivace ze strany Facebooku.

    Pokud je moje úvaha správná (což samozřejmě nemám jak objektivně ověřit) důrazně bych doporučoval proskenování PC antivirovými a antimalware programy (případně i kompletní reinstalaci PC spojenou s formátováním disku) a také důkladnou změnu všech hesel do všech důležitých služeb.

    Tyto změny ale rozhodně proveďte až po vyčištění počítače, jinak mohou být zbytečné.

    Bohužel přímo z hlediska vašeho Facebook účtu vám nemám jak pomoci, primárně ale nyní skutečně doporučuji soustředit se na ochranu vašeho počítače a dalších služeb - zejm. internetového bankovnictví atd.

    Hezký den,
    Zdeněk

  122. Markéta | 24. května 2014

    Dobrý den,
    moc Vás prosím o pomoc. Ráda bych do informací svého osobního profilu zadala firmu, kde pracuji, tak, aby byl odkaz aktivní, aby se po rozkliknutí zobrazil firemní FB profil. Při vyplňování mi bohužel FB mi nabízí podle poč. písmen spoustu jiných firem, jen ne tu moji. Už jsem firmě dala Like, jsem i jejím správcem, takže můžu přepínat mezi svým a firemním profilem, takže spojení existuje, ale FB mi tu mojí firmu prostě nenabídne . Věděl byste, co si s tím počít ? Děkuji :-)

  123. Marek | 6. června 2014

    Dobrý deň,
    chcel by som Vás poprosiť o radu/pomoc s riešením problému zlúčenia Facebook fan stránok. Na oboch mám administrátorské práva a potrebujem ich zlúčiť. Facebook odstránil funkciu "merge pages" a tak tento krok nie je možné vykonať samostatne.
    Vedeli by ste ma prosím navigovať ako túto operáciu previesť resp. na koho a ako sa v tomto prípade obrátiť?. Skúšal som FB kontaktovať na jeho mailových adresách a prostredníctvom formulárov, no podpory som sa nedočkal.
    Ďakujem

  124. Zdeněk Domáček | 6. června 2014

    Dobrý den Markéto,

    abyste si mohla přidat firmu jako svého zaměstnavatele, nemusíte být správcem dané stránky. Je však důležité, aby měla stránka nastavenou správnou kategorii. Například pokud se stránka nastavená jako "Komunitní" není možné ji vložit jako zaměstnavatele.

    Hezký den,
    Zdeněk

  125. Zdeněk Domáček | 6. června 2014

    Dobrý den Marku,

    bohužel situace je taková, jakou popisujete - funkce Merge stránek byla odstraněna a Facebook na žádostni o sloučení nereaguje. Obávám se, že v tuto chvíli mi není znám způsob, jak byste mohl sloučení stránek dosáhnout.

    Hezký den, Zdeněk

  126. Slavik | 8. června 2014

    Zdravím, účet môjho brata bol napadnutý, niekto mu zmenil heslo aj mail a nemohol sa tam vôbec prihlásiť, spôsobili mu to len problémy, keďže v jeho mene sa písali isté veci. Teraz si už vytvoril nový účet a stále žiadame, aby bol tento zrušený, čo máme ešte urobiť, aby ho konečne zrušili a nebol tam stále... Ďakujem.

  127. Zdeněk Domáček | 9. června 2014

    Dobrý den,

    problém ochrany osobních účtů před zneužitím bohužel nemohu efektivně řešit nebo v této oblasti dávat zaručené rady, protože nejsem zaměstnancem Facebooku.

    Do budoucna rozhodně doporučuji rozdílná hesla na emailu a Facebooku, ideálně je čas od času změnit za nová.

    Pokud jde o nahlášení bývalého účtu vašeho bratra, znám pro tuto situaci pouze tento formulář, nevím zda jste ho již využili nebo ne: https://www.facebook.com/help/207209825981040

    Hezký den,
    Zdeněk Domáček

  128. Michal | 9. června 2014

    Dobrý den.
    Byl jsem majitelem skupiny : https://www.facebook.com/mobilnihity.eu?fref=ts
    Při správě stránek mi pomáhal pan : https://www.facebook.com/lubomir.andrassy?fref=ts
    Dne 5.6 2014, jsem zjistil, že tento pán, m i odebral pravomoce a zablokoval mi přístup k mé slupině, na které zveřejňuje slži a pomluvy na moji osobu. Můžete mi pomoci získat zpět moji skupinu a nebo ji zcela zrušit / zablokovat ?
    Děkuji předem za Vaší odpověď

  129. Zdeněk Domáček | 9. června 2014

    Dobrý den Michale,

    vzhledem k tomu, že naše agentura nemá žádné spojení se společností Facebooku, rozhodně nemůžeme nijak zablokovat vaši stránku nebo vám k ní opět získat přístup.

    Pokud je značka Mobilní hity vaším duševním vlastnictvím, můžete postupovat podle instrukcí uvedených zde: https://www.facebook.com/help/399224883474207

    Hezký den,
    Zdeněk D.

  130. katka.nova | 12. června 2014

    Obracím se na Vás na FB vznikly stránky , které napadají jedno združení, předpokládám , že jde o kyberšikanu. Jak lze docílit zrušení těchto stránek. Mají i obdobný název a odliv sponzorů je jasný. Chování je už neúnosné, paní má již i zdravotní problémy, bohužel šikana graduje

  131. Zdeněk Domáček | 13. června 2014

    Dobrý den Katko,

    v tomto směru pro vás zřejmě bude nejlepší řešení nahlásit Facebooku stránku jako urážlivý a nevhodný obsah. Bližší informace, včetně odkazu na formulář s nahlášením naleznete zde: https://www.facebook.com/help/212722115425932

    Přeji hezký den a doufám, že se podaří agresivní stránku co nejdříve odstranit.

    Hezký den,
    Zdeněk

  132. zdenda | 16. června 2014

    Dobrý den, mam problém kamarádka dala na facebook fotku na nichž sem označen a dala jí tam bez mého povolení a mě se ta fotka nelíbí a já sem jí psal at to dá pryč a ona že ne tak se obracím na vás jestli byste ji mohli napsat nebo rovnou ji dát pryč tu fotku.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=730243563706582&set=a.192088954188715.49995.100001628345638&type=1&theater dekuji

  133. Nela | 12. května 2015

    Dobrý den, píšu ohledně toho, zda se dá nějakým způsobem dostat do již smazané události. Jde o toto, založila se událost narozenin, kam se přihlašovali lidé, kteří přijdou. Tato událost již proběhla, ale něco se tam stalo a došlo i k ublížení na zdraví. Druhý den po tomto incidentu došlo ke smazání události jejím uživatelem. Proto se tedy ptám, zda se do ní dá nějakým zpusobem znovu dostat, abychom zjistili kteří lidé se jí zůčastnili. Děkuji a přeji pěkný den.

  134. Lulu Perlíková | 13. května 2015

    Dobrý den, Nelo,
    obecně je dost problematické dostat se na Facebooku ke smazaným akcím. Ale jestli jste na oslavu byla přihlášená, pak vám muselo přijít upozornění ve smyslu "Canceled: Událost byla zrušena". Pak by se mohla ještě ukázat mezi Upozornění - Zobrazit vše.
    Nebo ji zkuste najít v Záznamu o aktivitách. K tomu se dostanete tak, že v horním modrém panelu kliknete napravo na šipku, rozbalí se vám menu a tam kliknete na Záznamy o aktivitách.
    Pak mě ještě napadá v levém sloupci kliknout na Události, kde uvidíte Nadcházející, Kalendář, Odběr přihlášen a Uplynulé. Pokud ani v Uplynulých akci nenajdete, pak už vám asi nedokážu poradit :(
    Snad to půjde,
    Hezký den, Lu.

  135. Franta | 18. května 2015

    Naše obec (Telnice) je mezi places uvedena jako obec Telnice, district Ústí nad Labem. Ovšem v ČR jsou dvě Telnice, ta naše je na Moravě (a dvakrát větší), ovšem nemáme svůj place. Chtěl bych to někomu napsat, ale obávám se, že FB je hluchý k těmto chybám. Anebo si můžu place založit sám? (asi ne). díky. Franta

  136. Lulu Perlíková | 20. května 2015

    Zdravím Franto,

    zkoušela jsem zadat Telnice do Oznámení polohy a máte pravdu, ukáže to jen tu v Ústí. Ale když sjedete po možnostech dolů, nabídne vám to možnost Přidat. Takže ano, místo si můžete založit i sám.

    Zkuste to ;)
    lu.