Rozhraní AdWords se neustále vylepšuje

Digichef

Že se v Google neflákají už dávno víme, snad každý týden si všímáme nějakých dílčích změn v reklamním rozhraní. Někdy to jsou drobné změny, jako úprava nabídky date-range či změny v kontextovém cílení...

Teď se ale tým Google vytáhl a informoval nás o celém balíku změn, které chystá vypustit během pár týdnů do světa. Pojďme se na pár z nich v rychlosti podívat.

Přímo v reklamním rozhraní budeme moci hromadně po tisících nahrazovat text v klíčových slovech, nebo cílových URL, nastavovat nové nabídky, včetně úprav CPC pro první stránku nebo horní části stránky, měnit typy shody nebo manipulovat se štítky.

U reklam budeme moct vyhledávat, přidávat a nahrazovat text a měnit velikost písmen.

Před potvrzením změn bude možné si ještě všechny změny prohlédnout, a po potvrzení budou probíhat na pozadí stránky, nebude nás to zdržovat od další práce. Tak se zdá, že se už tak často nebudeme muset kvůli každé úpravě pár tisíců slov obtěžovat s přepínáním do AdWords Editoru.

Zní to hezky. Už se těšíme, až si to budeme moci ověřit v praxi!

Zdroj: Oficiální Blog Google ČR

Michal Krhut

14. listopadu 2012