Sklik představuje další novinky - podíl zobrazení, kvalita a návrh optimálního rozpočtu

Digichef

Sklik na svém reklamním systému neustále pracuje, a tak se na nás poslední dobou valí jedna novinka za druhou. Aby toho nebylo málo, dnes představil rovnou čtyři vylepšení najednou. I když jen malé. Ty pomohou správcům kampaní s analýzou výsledků výkonu a k jejich následnému dalšímu zlepšování.

Nyní máte možnost sledovat také:

  • Podíl zobrazení (ve vyhledávání, nebo obsahové sítí).
  • Podíl ztracených zobrazení (na základě nízkého denního rozpočtu).
  • Kvalita (nejen klíčových slov, ale i sestav, nebo kampaní).
  • Návrh optimálního rozpočtu (tak, aby kampaň nepřicházela o prokliky.

Všechny tyto metriky už jistě znáte z Google AdWords a nyní tedy je možné je sledovat v obou reklamních systémech zároveň.

image

Podíl zobrazení, ztracená zobrazení a kvalita

image

Nízký rozpočet

Jirka Pokorný

5. června 2014