Digitální marketing je pole neorané, v akademických kruzích nepochopené a veřejnosti obtížně představitelné. A protože má Digisemestr potenciál tohle nabourat, byli jsme u toho.
Že bude Digisemestr skvěle připravená akce s perfektní organizací, to jsme tak nějak věděli dopředu. Ostatně stojí za ní Jindra Fáborský, jehož Marketing Festival je o několik levelů před všemi dalšími akcemi tohoto druhu. Mimochodem, letos jsme jeho partnerem, takže trocha chvály je rozhodně na místě! :)
Zpátky k digisemestru. Čekalo na nás 250 motivovaných a po celých 8 hodin trvající sobotní! program pozorných studentů. Že si slušná část z nich zajíždí každou sobotu z leckdy vzdálených měst, myslím také stojí za zmínku. Na druhou stranu je program přednášek a seznam přednášejících natolik atraktivní, že mnoho z těch, co se chtějí online marketingu seriózně věnovat, a časem na něm i postavit kariéru, zkrátka této příležitosti chce využít.
Naše přednáška byla o PPC reklamě na sociálních sítích. Společně s Verčou a Michalem jsme tak postavili program na konkrétních kampaních, na kterých jsme měli možnost prezentovat to nejzajímavější, co aktuálně jednotlivé platformy dovolí. Z ohlasů máme pocit, že se přednáška vyvedla. Na závěr nás čekala panelová diskuze, kde už panovala hodně uvolněná pohoda. Dost tomu pomohla i závěrečná přednáška Jindry na téma black hat technik na sociálních sítích aneb pokud máte své uživatelské účty rádi, nezkoušejte je sami doma.
Na naši přednášku se můžete podívat na Google Drive nebo na SlideShare.
Po skončení přednášky jsme se přesunuli do Music Lab na JAMU, kde se už rozbíhala party. Vyhlásili jsme soutěž o útratu na baru, poslechli si skvělou kapelu, poznali zase pár nových lidí a tím skvěle završili náročnou sobotu.
Galerie ke zhlédnutí na našem Facebooku.
Už se těšíme na pokračování.