O Marketing festivalu znovu, ale jinak

Digichef

Po třetí adventní neděli nám už v uších pomalu zní vánoční koledy, a to je podle mě ideální čas si trochu zavzpomínat na Marketing Festival. Tentokrát ale trochu jinak. Zajímá vás, kdo je jedním z nejlepších tanečníků disco? Kdo se nejvíc nakalil? A kdo má nejlepší fotku s teddy beerem?

Je libo trochu marketérského mixu?

Na mkt festivalu je úžasné, že si tu každý najde to své. Salám se dozvěděl, že nastavuje zbožáky like a big boss, ale v GTM je to zatím spíš like a little girl. Matěj si odnesl spoustu SEO tipů a Verča drobné zmatení nad tím, jestli teda máme dělat víc toho marketingu, nebo spíš víc automatizovat. Mě vždycky nejvíc dostává ta festivalová atmosféra.

Letos jsme měli tu čest se na festivalu přímo podílet jako partneři. To pro nás znamenalo především vymyslet, co bude tématem našeho stánku. Logickou úvahou jsme došli k tomu, že osazenstvo festivalu je spíše pánské. Takže…?

image

Klukům svítí oči štěstím. Jen se projet…

Takže rychlý auta a krásný holky. Přivezli jsme proto supr trupr racing simulátor a v práci uspořádali konkurz na profi hostesku.

Začalo to stavbou stánku

Ale popořadě. Ten stánek se totiž sám nepostaví. Proto pro většinu z nás začal festival ve čtvrtek v noci, kdy jsme se konečně dostali do Janáčkova divadla, abychom se v klidu pustili do díla. Byla to sranda k popukání. Kluci si opět po letech zahráli na želvy ninja, ale výsledek stál za to. Wheeeee!!!

image

Vyšší dívčí stavební

Jenže party tím nekončila. Naopak pokračovala v plném proudu v Impact hubu na game night a poté se přesunula do vyhlášeného Baru, který neexistuje.

image

Cože? Nemáte tuzemák? To si holt budeme muset dát tu degustaci kvalitního rumu.

Konečně ofiko start

Jelikož se párty protáhla téměř až do brzkých ranních hodin, začátek festivalových přednášek tolik fresh nebyl. Naštěstí byl program tak nabušený, že prostě ani nešlo nedávat pozor.

Ty, kterým nevlil do žil energii skvělý Oli Gardner se svou přednáškou o AB testování, zachránil tradičně výborný catering a silné presso od Doubleshotu.

image

Taková ta klasická festivalová atmoška

Přednáška stíhala přednášku a den utekl jako voda. Jenže na mktfestu vás oddych jen tak nečeká. Po náročném dni jsme se šli připravit na večerní neplechu na (ne)plese ve Vaňkovce. Někdo šel dohnat spánkový deficit, my jsme s Pokym měli geniální nápad, jít se vypotit do sauny. Ta půlhodinka v sauně nás dostala do stavu absolutní svěžesti, fakt doporučuji.

Všichni do gala, jde se na ples

Na plese to ze začátku vypadalo na velký fail. Pivo došlo po půl hodině, na jídlo byly dlouhé fronty a všichni byli takoví přejetí. Naštěstí se zábavy chopil Jiří, který právě trénuje na sommeliera a provedl nás světem vína. Tahle vinná stezka nás (většinu) dostala až do stavu čistého štěstí.

image

Trocha vínka a to jsou najednou kreace

Co se mi na marketing festivalu letos líbilo snad úplně nejvíc, byla ta pohodová atmosféra, ke které patří i to, že si bez problému můžete zajít pokecat i s těmi největšími onlinovými esy. Třeba takový Larry Kim je fakt sympaťák.

image

Larry Kim? Kámoš. Bart Schutz a Aleyda Solis? Parádní dvojka.

Z (ne)plesu potom vedly dvě cesty. Jedna do pekla. Tu vyzkoušel právě Jiří, který na vinné stezce ušel nejdelší kus a známky života začal jevit až druhý den. Druhá byla do ráje (teda aspoň accountského). Takové to, když se na poslední chvíli se „jebnete“ k někomu do taxíku, ať nemusíte platit, dáte se s ním do řeči a nakonec se z něj vyklube majitel velké nadnárodní společnosti, která právě rozjíždí online byznys v ČR. Hell yeah, jasně, že vám s tím pomůžeme!!! I takový je Marketing festival.

Neee, to už je zase ráno?

Druhý den nás čekala další smršť přednášek. Za mě doporučuji hlavně Larryho Kima a Phila Nottinghama. Náročnost programu si však především ve více technických přednáškách pomalu začínala vybírat svou daň v podobě spánkového deficitu. Hoď kamenem, kdo jsi bez viny.

image

Sleeping crew

Závěrečná párty na Flédě

Když jsme se konečně všichni probudili a vypakovali z Janáčkova divadla, čekal nás vrchol mktfestu, mega party na Flédě. Dali jsme si tedy svou oblíbenou saunu a vyrazili za hudbou. Musím říct, že skupiny jako Fresh Out Of The Bus nebo Kadebostany se mi přesně trefily do nálady, takže díky za jejich objevení. Velmi naučné bylo také sledování tanečních kreací Matěje Nováka ze CPExu, se kterými by suverénně zabodoval i ve StarDance.

image

Posledních pár selfíček a letos končíme

Zlatou tečkou za festivalem pro mě byla fotka, jak učím maskota TeddyBeera pít pivo, o jejíž existenci jsem se dozvěděl až druhý den ráno ze svého Twitteru tím, že mi jí zalajkoval sám mistr Larry.

image

Ach, ten pocit vícecennosti.

Trocha online marketingového bulváru.

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

15. prosince 2015