Zásadní novinky a změny probíhají v prostředí Facebooku několikrát do roka, a tak absence nativní platformy pro vzdělávání citelně chyběla. Facebook Blueprint je tak svým způsobem odpovědí na nářky marketérů, kterým se prostředí mění před očima, často bez srozumitelných standardů.
Facebook Blueprint je eLearningová platforma pro laiky i zkušené marketéry a využití v něm tak najdou jak specialisté z reklamních agentur, tak všichni, kteří připravují obsah pro své Facebook stránky a spravují reklamní kampaně. Cílem marketérů a potažmo i Facebooku samotného je velmi prosté - zvýšení obchodního vytěžení komunikace na této sociální síti.
Tréninkových modulů je k dnešnímu datu 80, včleněných do 13 kategorií, rozlišených dle obsahu. Je také možné nadefinovat činnosti, které jsou pro daného uživatele zajímavé a prostředí pak na základě kritérií doporučí, které moduly jsou relevantní.
Zvolili jsme variantu All Content Learning Path a dostali tak ke splnění moduly ze všech kategorií. Úvodní kurzy jsou opravdu velmi laické a jde zejména o povrchní představení služeb Facebooku s důrazem na firemní hodnoty a poslání.
Po povinném úvodu jsou však pokryta témata od ukázkových kampaní s cílem zvyšování povědomí o značce, strukturováním reklamních kampaní, průvodcem reklamními formáty, cílením, analytikou, až po využití Instagramu a business strategií pro SMB. I pro pokročilé ads a content specialisty je tak Blueprint přínosem a především platformou, kam má smysl se vracet a odkud čerpat novinky.
A jako bonus dostanete certifikáty :-)