V listopadu a prosinci jsme realizovali pilotní digitální kampaň pro značku italské kosmetiky Borotalco. Pro klienta jsme vytvořili komplexní digitální strategie zahrnující optimalizaci pro vyhledávače, správu sociálních sítích, spolupráci s influencery a samozřejmě také programatickou reklamu. V rámci té jsme testovali i relativně nové formáty dostupné přes RTB, mezi kterými nesměla chybět nativní reklama.
Výsledky za nativní reklamu byli natolik dobré, že daly vzniknout i této mini případové studii. Prakticky ve všech sledovaných benchmarcích jí patřily první příčky mezi použitými formáty v rámci RTB kampaně (a nejen tam). Ať už se bavíme o průměrné ceně za konverzi, míře okamžitého opuštění, počtu stránek na návštěvu, nebo době strávené na webu.
Za spolupráci děkujeme Aleši Sekaninovi a R2B2.
O novinkách v RTB informujeme u nás na blogu průběžně. Sledujte nás, ať vám nic neuteče!